eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRemont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo



Og³oszenie z dnia 2022-07-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczna.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-264352cf-f07c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00279544

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040591/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Budowa drogi os. Zacisze w Szyd³owie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00215074/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.45.2022-I

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo.

2. Projektowana inwestycja po³o¿ona jest na dzia³kach ewidencyjnych nr 302/1, 157/3 na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo. Istniej±ca droga pe³ni funkcjê obs³ugi komunikacyjnej istniej±cego osiedla mieszkaniowego. Planowana inwestycja sk³ada siê z dwóch elementów – trasa „A” bêd±ca po³±czeniem istniej±cego osiedla z drog± wojewódzk± nr 179, oraz siêgacza – trasa „B” stanowi±ca dojazd do istniej±cej zabudowy jednorodzinnej. Istniej±ca droga posiada nawierzchniê z mieszanki ¿u¿la paleniskowego, przekruszonego gruzu betonowego, kruszywa ³amanego oraz piasku. Szeroko¶æ istniej±cej jezdni zawiera siê w przedziale 3,50 – 5,50 m. Odwodnienie istniej±cej drogi odbywa siê powierzchniowo w przyleg³y teren. Istniej±ca nawierzchnia jest w z³ym stanie technicznym. Brak jest prawid³owego odwodnienia oraz wystêpuj± liczne uszkodzenia, nierówno¶ci oraz ubytki.

3. Przedmiot zamówienia stanowi± dwa odcinki - trasa „A” 0+075,00 – 0+187,78 o d³ugo¶ci 112,78 m, oraz trasa „B” 0+000,00 – 0+109,20 o d³ugo¶ci 109,20 m pe³ni±ca funkcjê dojazdu do istniej±cych posesji. £±czna d³ugo¶æ projektowanych dróg wynosi 221,98 m. Geometriê projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniej±cy przebieg wprowadzaj±c jedynie drobne korekty maj±ce na celu poprawê p³ynno¶ci projektowanej drogi. Szeroko¶æ projektowanej jezdni przyjêto 4,00 m, natomiast poboczy 2 x 0,75 m. Na koñcowym odcinku trasy „B” w miejscu projektowanego placu manewrowego przyjêto jezdniê szeroko¶ci 10,00 m. Nawierzchniê jezdni zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm. Koñcowy odcinek trasy „B” zaprojektowano jako nawierzchniê drena¿ow± z p³yt a¿urowych o wym. 60x40x10 cm. Pobocza jezdni zaprojektowano z kruszywa ³amanego 0/31,5 mm gr. 10 cm. Obramowanie projektowanych jezdni zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ³awie z betonu C 12/15. Na koñcowym odcinku trasy „B” zaprojektowano wymianê gruntu na przepuszczaln± pospó³kê, która pe³ni³a bêdzie funkcjê warstwy ods±czaj±cej. Na odcinku trasy „A” w km 0+098,00 – 0+187,78 za³o¿ono odtworzenie rowów odwadniaj±cych. Dno projektowanych rowów nale¿y umocniæ narzutem kamiennym, a skarpy rowów i nasypów obsypaæ humusem oraz obsiaæ nasionami traw. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków pod³u¿nych i poprzecznych w pobocza, rowy oraz w przyleg³y teren w granicach dzia³ek inwestora. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddzia³ywania na warunki gruntowo – wodne przyleg³ych dzia³ek. W ramach planowanej inwestycji (w miejscach gdzie bêdzie to niezbêdne) za³o¿ono tak¿e wyrównanie istniej±cych zjazdów przy u¿yciu kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm. W ramach planowanej inwestycji za³o¿ono tak¿e przestawienie jednej latarni ulicznej poza obszar projektowanego rowu odwadniaj±cego. Na terenie projektowanej inwestycji wystêpuj± liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2. W miejscu planowanej inwestycji wystêpuje o¶wietlenie uliczne oraz liczne elementy podziemnej infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± dokumentacji projektowej, z wy³±czeniem przedmiaru robót, oraz za pomoc± specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

5. 5. Powodem niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci jest charakter przedmiotu zamówienia oraz technologia jego wykonywania.

Przedmiot zamówienia stanowi spójny, liniowy i zwarty obiekt budowlany sk³adaj±cy siê z wielu elementów, które s± ze sob± ¶ci¶le powi±zane, przenikaj± siê i musz± byæ wykonane kompletnie w okre¶lonym re¿imie technologicznym. Przy podziale zamówienia na czê¶ci istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze wzglêdu na spójno¶æ robót budowlanych na obiekcie, brak wyboru wykonawcy nawet jednej czê¶ci, skutkowa³by niemo¿liwo¶ci± wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest tak¿e okoliczno¶æ, i¿ wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcê, chocia¿by z powodu sta³ych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilo¶ci zamawianych materia³ów budowlanych, a przez to po ni¿szych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.

Ponadto potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.

Podzia³ przedmiotu zamówienia na wiele czê¶ci niesie tak¿e znaczne ryzyko powstania trudno¶ci i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rêkojmi za wady czy te¿ odpowiedzialno¶ci na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie ka¿dego z zakresów robót budowlanych ma wp³yw na kolejny zakres wynikaj±cy z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcê, odpowiedzialno¶æ za ca³y proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 186330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 365471,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ugowo - Produkcyjno - Handlowy BU-DRO-MEL Krystian Pêski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642605228

7.3.3) Ulica: Pobórka Ma³a 1A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³o¶liwie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-340

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 185240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-24

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.