eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szydłowo



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szydłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczna.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szydłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-264352cf-f07c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040591/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa drogi os. Zacisze w Szydłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215074/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.45.2022-I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szydłowo.

2. Projektowana inwestycja położona jest na działkach ewidencyjnych nr 302/1, 157/3 na osiedlu Zacisze w m. Szydłowo. Istniejąca droga pełni funkcję obsługi komunikacyjnej istniejącego osiedla mieszkaniowego. Planowana inwestycja składa się z dwóch elementów – trasa „A” będąca połączeniem istniejącego osiedla z drogą wojewódzką nr 179, oraz sięgacza – trasa „B” stanowiąca dojazd do istniejącej zabudowy jednorodzinnej. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z mieszanki żużla paleniskowego, przekruszonego gruzu betonowego, kruszywa łamanego oraz piasku. Szerokość istniejącej jezdni zawiera się w przedziale 3,50 – 5,50 m. Odwodnienie istniejącej drogi odbywa się powierzchniowo w przyległy teren. Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym. Brak jest prawidłowego odwodnienia oraz występują liczne uszkodzenia, nierówności oraz ubytki.

3. Przedmiot zamówienia stanowią dwa odcinki - trasa „A” 0+075,00 – 0+187,78 o długości 112,78 m, oraz trasa „B” 0+000,00 – 0+109,20 o długości 109,20 m pełniąca funkcję dojazdu do istniejących posesji. Łączna długość projektowanych dróg wynosi 221,98 m. Geometrię projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniejący przebieg wprowadzając jedynie drobne korekty mające na celu poprawę płynności projektowanej drogi. Szerokość projektowanej jezdni przyjęto 4,00 m, natomiast poboczy 2 x 0,75 m. Na końcowym odcinku trasy „B” w miejscu projektowanego placu manewrowego przyjęto jezdnię szerokości 10,00 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm. Końcowy odcinek trasy „B” zaprojektowano jako nawierzchnię drenażową z płyt ażurowych o wym. 60x40x10 cm. Pobocza jezdni zaprojektowano z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm. Obramowanie projektowanych jezdni zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ławie z betonu C 12/15. Na końcowym odcinku trasy „B” zaprojektowano wymianę gruntu na przepuszczalną pospółkę, która pełniła będzie funkcję warstwy odsączającej. Na odcinku trasy „A” w km 0+098,00 – 0+187,78 założono odtworzenie rowów odwadniających. Dno projektowanych rowów należy umocnić narzutem kamiennym, a skarpy rowów i nasypów obsypać humusem oraz obsiać nasionami traw. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych w pobocza, rowy oraz w przyległy teren w granicach działek inwestora. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek. W ramach planowanej inwestycji (w miejscach gdzie będzie to niezbędne) założono także wyrównanie istniejących zjazdów przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm. W ramach planowanej inwestycji założono także przestawienie jednej latarni ulicznej poza obszar projektowanego rowu odwadniającego. Na terenie projektowanej inwestycji występują liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2. W miejscu planowanej inwestycji występuje oświetlenie uliczne oraz liczne elementy podziemnej infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

5. 5. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia oraz technologia jego wykonywania.

Przedmiot zamówienia stanowi spójny, liniowy i zwarty obiekt budowlany składający się z wielu elementów, które są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność robót budowlanych na obiekcie, brak wyboru wykonawcy nawet jednej części, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.

Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365471,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy BU-DRO-MEL Krystian Pęski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642605228

7.3.3) Ulica: Pobórka Mała 1A

7.3.4) Miejscowość: Białośliwie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-340

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.