Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jaraczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jaraczewo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42aa43c-b276-4435-8f17-ca66a2350f51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034568/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jaraczewo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jaraczewo - Zadanie dofinansowane w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11441053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest
platformazakupowa.pl dostępna pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1144105
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.07.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmować będzie wykonanie oprogramowania umożlwiającego świadczenie usługi „Audit as a Service” oraz świadczenie usługi „Audit as a Service” - stałego automatyzowanego audytu 24/7 wraz z monitoringiem infrastruktury w formie i zakresie usług cyberbezpieczeństwa, obsługi incydentów, kompletnych wdrożeń i konfiguracji sprzętu oraz niezbędnego oprogramowania, wraz ze stworzeniem oraz licencją dedykowanej platformy chmurowej w formuje SaaS zawierającej dodatkowo platformę szkoleniową. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również licencja na ww. oprogramowanie stworzone w ramach wykonywania zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.
2. Charakterystyka zamówienia obejmuje wykonanie i wdrożenie oprogramowania oraz zagwarantowanie względem Zamawiającego dostarczenia niezbędnego sprzętu i licencji oprogramowań będących w pełni zintegrowanych, skonfigurowanych i kompatybilnych ze stworzonym oprogramowaniem realizującym „przedmiot zamówienia” a uwzględniających możliwe wykorzystanie elementów posiadanej już infrastruktury.
3. Wyżej wymienione założenia wykonania przedmiotu zamówienia względem Wykonawcy powinny obejmować w ramach jego realizacji.:
1) stworzenie dedykowanego oprogramowania pozwalającego na dostęp do panelu web umożliwiającego 24/7 podgląd na interaktywną mapę infrastruktury, wyniki audytu, incydenty i status ich realizacji, status wdrożenia rekomendacji, alerty poszczególnych urządzeń, dokumentację, szczegółowe dane dla poszczególnych końcówek, raporty z możliwością eksportu danych;
2) audyt i zabezpieczenie wszystkich urządzeń, w tym: stacji roboczych (Windows, MacOS, Linux), serwerów (Windows, MacOS, Linux), domen internetowych, adresacji IP, pracowników i ich tożsamości, skrzynek pocztowych, drukarek, urządzeń sieciowych, zbiorów danych osobowych, serwerów plików, kopii zapasowych, chmur Microsoft i Google.
3) graficzną prezentację w formie punktacji stanu bezpieczeństwa poszczególnych elementów systemów i konfiguracji możliwą prezentacją widoków zbiorowych, grupowanych oraz szczegółowych;
4) audyt w trybie 24/7 zawierający minimum 300 kontrolek audytowych;
5) usługę reagowania na incydenty, w tym rozpoznanie incydentu, izolacja urządzeń i sieci, blokowanie autoryzacji, komunikacja z CERT i UODO;
6) weryfikację kopii zapasowych, przyjętego harmonogramu (np. GFS), dokumentacji Disaster Recovery, wspiera Business Continuity, RPO, RTO;
7) automatyzację i monitoring (SIEM i SOAR).
8) integrację z wdrożonym rozwiązaniem EDR/XDR/MDR, antywirusem, UTM, serwerem logów;
9) integrację z nowymi lub już wdrożonymi rozwiązaniami security;
10) zaawansowane urządzenie do skanowania podatności, sieci, konfiguracji;
11) dostęp do platformy e-learningowej z profilowanymi szkoleniami z obszaru cyberbezpieczeństwa wspomaganymi Al, zakończonych testem, bazy wiedzy, baza zagrożeń, które mogą dotyczyć konkretnej stacji roboczej i usług, z których korzysta użytkownik.
4. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy dodatkowych usług wsparcia, które będą obowiązywać co najmniej do 31.05.2026 r.:
1) newsletter bezpieczeństwa, co najmniej raz na dwa miesiące ;
2) profilowane informacje o aktualnych trendach w atakach hakerskich, co najmniej raz na kwartał;
3) co najmniej 3 stacjonarne szkolenia z obszaru cyberbezpieczeństwa dla wszystkich pracowników Urzędu;
4) konsultacje z vCISO w kwestii podnoszenia bezpieczeństwa, wdrażania usług, tworzenia procedur, obsługi incydentów, generowanie raportów, szkolenie z mitygacji aktualnych zagrożeń;
5) comiesięczną weryfikację przez audytora wewnętrznego zakończoną raportem bezpieczeństwa zgodnym z Krajowymi Ramami Interoperacyjności (KRI);
6) stały monitoring widoczności w sieci publicznej z poziomu narzędzi dostępnych dla potencjalnego hakera, w tym baz, wycieków, wyszukiwarek, skanerów bezpieczeństwa;
7) konsultacje z audytorem wewnętrznym - min. 1 godzina miesięcznie w sesji zdalnej;
8) przekazywanie rekomendacji z pomocą przy ich wdrożeniu;
9) przegląd i aktualizację dokumentacji SZBI najpóźniej do 28 lutego 2026 r..
5. Ponadto w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i skonfiguruje niezbędny sprzęt oraz licencje w terminie do 90 dni od podpisania umowy:
1) oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowej i przestrzeń backup - zawiera licencje realizujące odmiejscową, odporną na ransomware kopię zapasową wraz z usługą monitoringu, disaster recovery i utrzymanie business continuity – 1 komplet
2) licencje na system EDR i XDR wraz z obsługą incydentów - zaawansowany antywirus i ochrona DNS wraz monitoringiem oraz obsługą incydentów na czas realizacji zamówienia - 40 licencji
3) licencje Mailbox Protection - zaawansowana ochrona poczty - m.in. filtr antyspamowy, anti-phishing, filtrowanie SPF, DKIM, sandbox, usługa wdrożenia, konfiguracji i reagowania na incydenty – 40 licencji
4) Przedłużenie licencji UTP dla posiadanego FortiGate 40F na czas trwania projektu– 1 szt.
5) Serwer w konfiguracji:
- min. 16 slotów na dyski, min. 128GB RAM, Kontroler zdalnego dostępu, Zasilacze min. 2x700W, Windows Server 2022 Standard,
- min. 2x 480GB SSD SATA 6Gb/s 512 2,5"" dysk AG do intensywnego odczytu wymieniany bez wyłączania systemu w hybrydowym koszyku 3,5"", 1 DWPD,
- min. 2x 1,92TB SSD SATA 6Gb/s 512 2,5"" dysk AG do intensywnego odczytu z możliwością wymiany bez wyłączania systemu, koszyk hybrydowy 3,5"", 1 DWPD
- min. 3x 4TB 7,2 tys. obr./min SATA 6Gb/s 512e 3,5"" dysk twardy wymieniany bez wyłączania systemu 1 szt.
6) Serwer plików - konfiguracja min. dyski twarde 6TB 3.5" 8 szt., min. 16GB RAM – 1 szt.
7) FortiSwitch 148F lub sprzęt równoważny (tj. rozwiązanie równoważne musi posiadać min. 48 portów RJ45 Gigabit Ethernet, min. 4x SFP+, obłsugę 10G, obsługę VLAN (min. 4000), Przepustowość routowania min. 176 Gbit/s , przepustowość min. 260 Mpps, możliwość montażu w szafie Rack 1U, pamięć DDR3- min. 512 MB, pamięć flash min. 64 MB, Certyfikaty FCC, CE, RCM, VCCI, BSMI, UL, CB, RoHS2). : 2 szt.
8) Mobilny agregat prądotwórczy 50kVh – 1 szt.
9) Certyfikaty SSL - 1 kpl.
10) FortiToken lub urządzenie równoważne (tj. rozwiązanie równoważne musi służyć jako dodatkowa warstwa zabezpieczenia dostępu do sieci w formie „tokenu”- fizycznego urządzenia, podłączanego do portu USB, które umożliwia dwustopniową weryfikację. Rozwiązanie musi obsługiwać protokoły FIDO U2F oraz FIDO2 i musi być kompatybilne z systemami Windows/ Mac OS/ Linux)– 25 szt.
6. Zamówienie obejmuje udzielenie na minimum 24 miesięcy gwarancji na wszystkie dostarczone w ramach realizacji zamówienia urządzenia w formule „Next Business Day” dla dostarczonego sprzętu polegające na udzieleniu gwarancji na dostarczenie w 24H robocze, sprzętu zastępczego w pełni zintegrowanego, skonfigurowanego i kompatybilnego ze stworzonym oprogramowaniem umożliwiającym realizację „przedmiotu zamówienia”.
7. W przypadku gdyby w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania zamówienia - dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji zamówienia urządzenia/rozwiązania/oprogramowania powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że urządzenie/rozwiązanie/oprogramowanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane urządzenia/rozwiązania/oprogramowania do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
48620000-0 - Systemy operacyjne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena 60% = 60 pkt
licencja 30% = 30 pkt
specjalista DevSecOps 10%= 10 pkt
1) Kryterium: cena (C).
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym.
Ocena oferty na podstawie kryterium ceny zostanie wyliczona według następującego schematu:
Cena najniższej oferty x 100
Ilość punktów = x 60 %
Cena badanej oferty
2) Kryterium: licencja (L).
Kryterium „licencja” będzie rozpatrywane następująco:
a) zaoferowanie w Formularzu ofertowym warunków licencji na okres do 5 lat włącznie na oprogramowanie stworzone w ramach wykonywania przedmiotu umowy - 0 pkt
b) zaoferowanie w Formularzu ofertowym warunków licencji na okres od 6 do 15 lat na oprogramowanie stworzone w ramach wykonywania przedmiotu umowy - 15 pkt
c) zaoferowanie w Formularzu ofertowym warunków licencji wieczystej na oprogramowanie stworzone w ramach wykonywania przedmiotu umowy - 30 pkt.
Jeśli Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu ofertowym, iż zaoferował dodatkowy okres licencji Zamawiający uzna, że Wykonawca go nie oferuje i otrzyma on 0 pkt w tym kryterium.
Uwaga: jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu licencji na oprogramowania stworzone w ramach wykonywania przedmiotu umowy, Zamawiający uzna, że będzie to minimalny okres licencji 5 lat, z kolei wpisanie okresu licencji dłuższego niż 15 lat spowoduje uznanie, że udzielono licencji na okres dłuższy, ale punktacja przyznana zostanie jak dla licencji na okres 15 lat. Wpisanie okresu licencji krótszego niż 5 lat będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z Zapytaniem. Wpisanie okresu mieszczącego się między 5 a 15 lat lub większego niż 1 , ale innego niż 5 lub 15 lat, spowoduje uznanie, że udzielono licencji na ten okres, ale punktacja zostanie przyznana jak dla licencji niżej punktowanej.
3) Kryterium: specjalista DevSecOps (S).
Kryterium „specjalista DevSecOps” będzie rozpatrywane następująco:
a) wykazanie, że Wykonawca zapewni specjalistę DevSecOps dostępnego przez cały czas trwania usługi posiadającego min. 2 lata doświadczenia w nadzorze bezpieczeństwa infrastruktury serwerowej, developerskiej i sieciowej - 10 pkt;
b) Jeśli Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu ofertowym, iż posiada specjalistę DevSecOps Zamawiający uzna, że Wykonawca go nie oferuje i otrzyma on 0 pkt w tym kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która odpowiada wymaganiom Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega odrzuceniu, natomiast Wykonawca nie podlega wykluczeniu, a jego oferta uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów określonych w SWZ, wyliczoną zgodnie ze wzorem: P = C + L + S.
Gdzie:
P - łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ofercie ocenionej w kryterium „cena”,
L - liczba punktów ocenionej w kryterium „licencja”
S - liczba punktów przyznanej ofercie ocenionej w kryterium „specjalista DevSecOps”
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Licencjja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Specjalista DevSecOps
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- jedną dostawę oprogramowania wraz z wdrożeniem i utrzymaniem w zakresie oprogramowania związanego z „cyberbezpieczeństwem”, w której przedmiotem był m.in. audyt w trybie 24/7 minimum 100 kontrolek audytowych, na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto
W przypadku, gdy wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia postępowania.
b. warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami:
• Kierownikiem Projektu posiadającym:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów polegających na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań w zakresie cyberbezpieczeństwa obejmującym nadzór nad realizacją zamówienia,
- posiada ważny certyfikat PN-ISO/IEC 27001:2017-06 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem Informacji, oraz świadczenia usług i serwisu;
• Programistą, odpowiedzialnym za integrację wdrożenia automatyzacji oraz prace zgodnie ze schematami SDLC ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa danych, posiadającym co najmniej 2 lata doświadczenia w programowaniu systemów według modelu SaaS;
• Specjalistą DevSecOps, odpowiedzialnym za integrację wdrożenia automatyzacji oraz prace zgodnie ze schematami SDLC ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa danych, posiadającym co najmniej 2 lata doświadczenia w nadzorze bezpieczeństwa infrastruktury serwerowej, developerskiej i sieciowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp., określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp., na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, Zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega Wykonawca.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązanyudowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107
ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym
stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt budowlany, dostawa lub usługa,
spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że proponowane rozwiązania równoważne, na które powołuje sięWykonawca, w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że obiekt
budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez
Zamawiającego, np. stosowne opisy techniczne i/ lub funkcjonalne
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania i stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ wraz z Formularzem cenowym udostępnionym przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania i stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZDokumenty „Formularz ofertowy i Formularz cenowy należy wypełnić w całości oraz złożyć w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z ofertą.
UWAGA: brak złożenia oferty w formie wskazanej powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale X pkt 1 niniejszej SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
3) dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty, jeżeli umocowanie to nie wynika z odpowiednich rejestrów / ewidencji,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 P.z.p.) – wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – załącznik nr 10 do SWZ,
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p., spełniające wymogi, o których mowa w art. 118 ust. 4 P.z.p. (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp- załącznik nr 9 do SWZ,
7) przedmiotowe środki dowodowe, w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego – jeżeli dotyczy,
8) oświadczenie w zakresie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe oświadczenie jest składane przez każdego z tych Wykonawców,
9) oświadczenie w zakresie art. 5l rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe oświadczenie jest składane przez każdego z tych Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 10 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1144105
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zam. nie przewiduje przepr. przez Wyk. wizji lokalnej.2. Zam. nie przewiduje spr. przez Wyk. dok. niezbędnych do realizacji zam. dostępnych na miejscu u Zam.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
6. Z post. o udzielenie zam. wyklucza się Wyk., w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.22 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezp. narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 t.j.).
7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2026, przy czym:
1) dla pkt. 1., 2. i 3. i 5. rozdz. IV SWZ- termin wykonania zamówienia wynosi nie więcej niż 90 dni od dnia podpisania umowy;
2) Dla pkt dla pkt 4 i pkt 9 rozdz. IV SWZ– zamówienie należy wykonać do dnia 28 lutego 2026 r.
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Tarnowie
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jaraczewo
- Przebudowa drogi gminnej Rusko-Strzyżewko nr 611063P
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Jaraczewie dla osób ze szczególnymi potrzebami
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE GRUNWALD
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej Oprogramowania i systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Instytutu Transportu Samochodowego
- "Zakup serwera z oprogramowaniem, zasilacza awaryjnego UPS i dysków w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu.
- 243.2025 Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu do badań i edukacji w wirtualnej rzeczywistości wraz ze szkoleniem na potrzeby Pracowni Multimedialnej i Komputerowej WZIKS UJ.
- Dostawa i uruchomienie serwera wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.