Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164762/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00168416/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00175344/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56/6781212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10821771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz usług informatycznych w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758f7e0b-717e-4dc0-9626-026cb33e3826
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014857/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.2.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - UTM Zapora sieciowa - Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Wszelkie szczegóły zamówienia, z uwagi na obszerność opisu zamówienia ujęto w treści SWZ - Rozdział 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 14125,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zasilacze awaryjne UPS - Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Wszelkie szczegóły zamówienia, z uwagi na obszerność opisu zamówienia ujęto w treści SWZ - Rozdział 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 10100,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Serwery, oprogramowanie oraz monitoring usług i użytkowanych systemów i system umożliwiający monitoring komputerów - Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Wszelkie szczegóły zamówienia, z uwagi na obszerność opisu zamówienia ujęto w treści SWZ - Rozdział 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
31214100-0 - Przełączniki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 116817,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Usługa chmurowa dla backup baz danych - Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Wszelkie szczegóły zamówienia, z uwagi na obszerność opisu zamówienia ujęto w treści SWZ - Rozdział 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - System backup oraz punkty dostępowe - Przedmiotem zamówienia realizowany jest w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Wszelkie szczegóły zamówienia, z uwagi na obszerność opisu zamówienia ujęto w treści SWZ - Rozdział 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 29116,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Net Complex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472165461
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14923,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14923,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14923,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14923,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145931,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145931,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145931,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADKOM SPÓŁKAAKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-227-27-56
7.3.3) Ulica: AL. ZWYCIĘSTWA96/98
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145931,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie części 4 zamówienia „Usługa chmurowa dla backup baz danych” z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty w ramach danej części zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31643,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33333,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31643,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31643,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI WIELKA NIESZAWKA
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę dla inwestycji polegającej na modernizacji oraz rozbudowie Urzędu Gminy w m. Wielka Nieszawka
- Przebudowa ul. Żwirowej w Cierpicach wraz z budową oświetlenia przy ul. Żwirowej i Dobrej
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Kręta w Małej Nieszawce wraz z budową oświetlenia
więcej: przetargi WIELKA NIESZAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego" - III
- Wzmocnienie potencjału technicznego i organizacyjnego cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.