Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00183889/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SPZZOZ W ŻUROMINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŻUROMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236574700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zuromin-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-052617bb-469c-45ae-bd46-f90d077021591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA SPZZOZ W ŻUROMINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-052617bb-469c-45ae-bd46-f90d07702159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022042/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja SPZZOZ w Żurominie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6504065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja SPZZOZ w Żurominie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 8 w następującym zakresie:
1) Działanie 1 - Zakup wyposażenia Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SPZZOZ w Żurominie, w tym: aparatów do znieczuleń, łóżek specjalistycznych wraz z materacami i wieszakami do podawania kroplówki oraz narzędzi laparoskopowych, które stanowić będzie integralną całość posiadanego sprzętu na bloku operacyjnym i stanowić będzie jego uzupełnienie. Zakres niniejszego działania obejmuje:
a) zakup wyposażenia/sprzętu do pomieszczeń Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii
i Intensywnej Terapii w SPZZOZ w Żurominie w asortymencie, ilościach i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wyszczególnionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 12.1
b) oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać certyfikaty dopuszczające do użytkowania na terenie RP i stosowania w placówkach ochrony zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r., poz.1620) - Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE dla urządzeń medycznych oraz być zgodny z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie do SPZZOZ w Żurominie, zamontować sprzęt oraz przeszkolić personel w zakresie jego użytkowania – w przypadku gdy dotyczy, przy czym zarówno przeszkolenie jak i dostawa są kosztem własnym Wykonawcy, transport organizowany jest przez Wykonawcę. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia wyposażenia/sprzętu przechodzi na Zamawiającego z chwilą dostarczenia go do miejsca odbioru
i przejęcia przez Zamawiającego.
2) Działanie 2 - Modernizacja pomieszczeń budynku przychodni wraz z zakupem windy zewnętrznej zgodnie z projektem budowlanym i decyzją o pozwoleniu na budowę. Zakres niniejszego działania obejmuje:
a) wykonanie wszystkich robót koniecznych do modernizacji pomieszczeń oraz zakupu i montażu windy zewnętrznej, w tym robót budowlanych;
b) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej;
c) wykonanie na koszt Wykonawcy wszelkich niezbędnych czynności oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów koniecznych do uzyskania decyzji na użytkowanie;
d) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Zamawiającego.
3) Działanie 3 - Remont i doposażenie Oddziałów: Ginekologiczno - Położniczego wraz z Traktem Porodowym, Noworodkowego, Rehabilitacyjnego, Dziecięcego. Zakres niniejszego działania obejmuje:
a) opracowanie projektu koncepcji oraz dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz ze zgłoszeniem robót/uzyskaniem pozwolenia na budowę w przypadku gdy dotyczy oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zgód
i opinii niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy oraz
b) wykonanie na jej podstawie modernizacji i doposażenia szpitalnych oddziałów
w formule „zaprojektuj – wybuduj - wyposaż”, a także zapewnienia nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją,
c) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – w przypadku gdy dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia powyższy przetarg na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 19 września 2019r. (Dz.U. 2021r., poz. 1129 z póź. zm.) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej. Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 16.04.2025r. udostępnionej na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia kwotę w wysokości brutto: 8.000.000,00 złW przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11123001,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000000,00 PLN
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.:,,Rozbudowa dróg powiatowych nr 4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława oraz 4632W Sadłowo - Sławęcin - Zgliczyn Kościelny - budowa ronda".
- Dostawa sprzętu informtycznego
- Remont drogi gminnej nr 460604W Olszewo - Sadowo
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych i przyłbic
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.