eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWykonanie operatów szacunkowych - część II (11 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych – część II (11 zadań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077511

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych – część II (11 zadań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af0e072-da8e-4bf3-a895-3f8ebb267ec9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036099/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Operaty szacunkowe nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych Gminy Miasta Tarnowa i Skarbu Państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGN.271.12.2025/SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26890,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa, przeznaczonej do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, oznaczonej jako działka nr 5/1 obrębu 193 o powierzchni 208 m2 położonej przy ul. Azotowej.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 389,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową kompleksu położonego przy ul. Azotowej w obrębie 193 składającego się z działek: nr 1 o powierzchni 304 m2 i nr 3/1 o powierzchni 230 m2. Działka nr 1 zabudowana jest budynkiem mieszkalnym o powierzchni zabudowy 61 m2, drewnianym o jednej kondygnacji, wzniesionym w roku 1920. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego kompleks nieruchomości zlokalizowany jest w terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej oznaczonym symbolem 15.a.MN, a budynek na działce oznaczono symbolem OE co oznacza, że jest on objęty ochroną jako budynek wpisany do ewidencji zabytków. Kompleks został przeznaczony do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego. W operacie szacunkowym należy podać wartość całego kompleksu, wyszczególnić wartość poszczególnych działek wchodzących w skład kompleksu oraz wartość budynku
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2652,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie sześciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa dla celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako działki:
1) nr 10/14 obrębu 274, o powierzchni 33 m²,
2) nr 10/19 obrębu 274, o powierzchni 33 m²,
3) nr 10/21 obrębu 274, o powierzchni 34 m²,
4) nr 10/31 obrębu 274, o powierzchni 33 m²,
5) nr 343/109 obrębu 109, o powierzchni 17 m²,
6) nr 108/38 obrębu 271, o powierzchni 39 m².
Na nieruchomościach posadowione są garaże stanowiące nakłady użytkowników wieczystych, które nie podlegają wycenie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2165,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do sprzedaży na rzecz jej użytkownika wieczystego w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, gdyby umowa sprzedaży nie została zawarta. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako działki:
Lp. Działki nr Obręb Powierzchnia [m2]
1 5/1 270 3 677
2 33/82 278 473
3 77/256 152 208
61/49 151 55
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że aktualizacja opłat rocznych jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1707,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do sprzedaży na rzecz jej użytkownika wieczystego w trybie art. 32 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Tarnowa nr VI/58/2024 z dnia 12 września 2024 r. lub aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, gdyby umowa sprzedaży nie została zawarta. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako działki:
Lp. Działki nr Obręb Powierzchnia [m2]
1 280/3 300 43
2 74/8 270 5
74/9 270 58
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że aktualizacja opłat rocznych jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1138,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie pięciu operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zgodnie z wyrysem z planu. Wycena dotyczy nieruchomości:
Lp. Działki nr Obręb Powierzchnia [m2]
1 28/3 315 1 630
2 29/1 315 2 562
3 18/2 194 2 554
4 73 208 1 283
5 85 299 548
86 562
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu, też w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w rozprawach administracyjnych oraz w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 7368,29 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działki:
1) nr 2/20 o powierzchni 458 m2 obrębu 151,
2) nr 14/21 o powierzchni 90 m2 obrębu 151,
3) nr 14/24 o powierzchni 591 m2 obrębu 151,
4) nr 43/36 o powierzchni 505 m2 obrębu 151,
5) nr 47/5 o powierzchni 527 m2 obrębu 151,
6) nr 52/8 o powierzchni 551 m2 obrębu 151,
7) 108/29 o powierzchni 125 m2 obrębu 151,
8) nr 141/20 o powierzchni 989 m2 obrębu 151
przeznaczonej zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną, nabytej na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie
art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – w celu ustalenia wysokości należnego odszkodowania.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2897,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka 255/2 obrębu 172 o powierzchni 335 m2, przeznaczonej zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną, nabytej na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – w celu ustalenia wysokości należnego odszkodowania.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 362,15 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonych jako działki:
1) nr 1/357 obrębu 200 o powierzchni 433 m2,
2) nr 1/359 obrębu 200 o powierzchni 1 170 m2,
3) nr 1/361 obrębu 200 o powierzchni 713 m2
przeznaczonych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną, nabytej na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie
art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – w celu ustalenia wysokości należnego odszkodowania.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1086,46 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości oznaczonej jako działka nr 88/3 o powierzchni 114 m2 obrębu 69, w celu określenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz § 49 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia
5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w związku z decyzją Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 14 sierpnia 2008 r. znak: WUB-B.7331/A/II-195/07 lokalizacji budowy odcinka drogi gminnej połączenia ul. Alei Jana Pawła II z węzłem autostrady „Krzyż”.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1424,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości w celu określenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz § 49 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w związku z wydaną decyzją Nr 2/D/2020 Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 8 września 2020 r. znak: WAB-III.6740.75.2020.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do 0+546,82 wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego, kanalizacji deszczowej i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonaniem wylotu kanalizacji do rowu o nazwie potok „BRÓDKA” w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Równoległej”.
Wycenę należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycenie podlegają również części składowe znajdujące się na niżej wymienionych działkach, dla których zostały sporządzone opisy szczegółowe. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonej jako działki:
Nr działki Obręb Powierzchnia [m2] Nr działki po podziale Powierzchnia po podziale [m2] Części składowe
5/1 287 119 5/1 119 - droga asfaltowa
- studzienki kanalizacji sanitarnej
6/1 209 6/1 209 - droga asfaltowa
- studzienki kanalizacji sanitarnej
7/1 100 7/1 100 - droga asfaltowa
8/1 355 8/1 355 - ogrodzenie stalowe
- kostka brukowa
- obrzeże betonowe
- droga asfaltowo-betonowa
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w jednym egzemplarzu drukowanym oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach
min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego – do potwierdzenia jego aktualności.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 5698,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINTON Wycena Nieruchomości Magdalena Tondyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930463325

7.3.3) Ulica: ul. Zielony Most 8b/7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-351

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4767,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4767,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINTON Wycena Nieruchomości Magdalena Tondyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930463325

7.3.3) Ulica: ul. Zielony Most 8b/7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-351

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4767,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane – mgr inż. Waldemar Erazmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171117204

7.3.3) Ulica: Grochowe 259e

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2399,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINTON Wycena Nieruchomości Magdalena Tondyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930463325

7.3.3) Ulica: ul. Zielony Most 8b/7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-351

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Agnieszka Szlachta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542876584

7.3.3) Ulica: ul. Bażantów 45/23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-668

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Agnieszka Szlachta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542876584

7.3.3) Ulica: ul. Bażantów 45/23

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-668

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kornelia Filek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że ceny wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
- część zamówienia nr 8: 445,45 zł brutto
a nie może zwiększyć tych kwot, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4197,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, że ceny wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
- część zamówienia nr 9: 1.336,35 zł brutto
a nie może zwiększyć tych kwot, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kornelia Filek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kornelia Filek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.