Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099090/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00108131/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00201648/01 - Wynik z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 41 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsceziu@hoga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-AS-1/8/5224/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162460,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane z profesjonalnym przygotowywaniem wyrobów cukierniczych, w tym wykonanie i dekorowania deserów w postaci monoporcji i wyrobów z czekolady w postaci pralin i trufli. Kurs przeznaczony jest dla UP kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 42720,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wiedzy z zakresuKURS kasjera walutowozłotowego obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane ze zdobyciem rozpoznawania
autentyczności środków płatniczych, postępowania w przypadku wykrycia falsyfikatów oraz destruktów, przygotowania banknotów do liczenia i ich sprawnego liczenia, obsługi klienta, obsługi urządzeń na stanowisku kasjera.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 6960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZKOLENIE KELNERSKIE dzieli się na dwa etapy. W pierwszym etapie przedstawiane są zasady obsługi gości indywidualnych. Istotnymi zagadnieniami są restauracyjny savoir vivre oraz techniczne umiejętności. Kurs zawiera takie elementy jak: obsługa konsumenta, serwis dań, serwis win. Podczas drugiego etapu kursu zagadnienia związane są z obsługą imprez okolicznościowych, organizacji bankietów, obsługi konferencji, przerw kawowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2295,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs MECHATRONIKA W PRAKTYCE PRZEMYSŁOWEJ to szkolenie branżowe dla 3 nauczycieli mechatroniki• MODUŁ 1 SIEMENS SIMATIC S7-
300/400 - zaawansowany STEP7
• MODUŁ 2 Sieci przemysłowe - Diagnostyka i konfiguracja sieci Profibus DP
• MODUŁ 3 Diagnostyka i konfiguracja sieci Profinet w TIA Portal
• MODUŁ 4 CoDeSys w zastosowaniach przemysłowych
• MODUŁ 5 Podstawy technik regulacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 41512,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGOobejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: zasad BHP obowiązujących przy pracach lakierniczych, techniki
przygotowania powierzchni do lakierownia nakładania oraz szlifowania ma szpachlowych, tworzenia mieszanek lakierniczych, nakładania powłok lakierniczej, szlifowania “na sucho” “na mokro”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO online obejmuje nabycie wiedzy z
dziedziny audytów energetycznych i
termomodernizacji oraz praktyczny sposób
wykonywania audyty energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2583,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA WPRAKTYCE obejmuje:
- poznanie historii i podstaw dotyczących
ChatGPT, rewolucyjnego narzędzia AI
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 389,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CERTYFIKOWANE SZKOLENIE EASY BIOFEEDBACK przeznaczone dla 5 nauczycieli/pedagogów/doradców. Szkolenie organizowane jest w formie praktycznych warsztatów, gdzie 90% czasu to zajęcia praktyczne, na których uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę do prawidłowego prowadzenia treningów Easy Biofeedback.W ramach kursu dostarczenia do ZS-CEZiU pełnego wyposażenia do prawidłowego prowadzenia diagnozy i treningów Easy Biofeedback
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50922,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Festo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220101148
7.3.3) Ulica: Mszczonowska 7
7.3.4) Miejscowość: Raszyn Janki k/Warszawy
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50922,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H P M Michał Karpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5110204545
7.3.3) Ulica: Bobrowniki 83
7.3.4) Miejscowość: Głowaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-30INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utworzenie mieszkań wspomaganych dla osób z niepełnosprawnościami w lokalach przy ul. Łowickiej 10 i pl. J. Piłsudskiego 10 w Rawie Mazowieckiej
- Dostawa i montaż wyposażenia mechatronicznego do pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
- Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym
- Budowa zadaszonych boksów nr 11 i 12 wraz z wymianą części posadzki w ZGO Pukinin - Etap I
- Remont (modernizacja) drogi powiatowej nr 4105E w m. Jelitów od km 11+850 do km 13+350
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Edukacja włączająca-siła gminy Ryjewo - Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji kadry szkół
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.