eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaUsługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" realizowanego przez ZS-CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 41 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsceziu@hoga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-AS-1/8/5224/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162460,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane z profesjonalnym przygotowywaniem wyrobów cukierniczych, w tym wykonanie i dekorowania deserów w postaci monoporcji i wyrobów z czekolady w postaci pralin i trufli. Kurs przeznaczony jest dla UP kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80533200-1 - Kursy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 42720,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wiedzy z zakresu
KURS kasjera walutowozłotowego obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane ze zdobyciem rozpoznawania
autentyczności środków płatniczych, postępowania w przypadku wykrycia falsyfikatów oraz destruktów, przygotowania banknotów do liczenia i ich sprawnego liczenia, obsługi klienta, obsługi urządzeń na stanowisku kasjera.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6960,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SZKOLENIE KELNERSKIE dzieli się na dwa etapy. W pierwszym etapie przedstawiane są zasady obsługi gości indywidualnych. Istotnymi zagadnieniami są restauracyjny savoir vivre oraz techniczne umiejętności. Kurs zawiera takie elementy jak: obsługa konsumenta, serwis dań, serwis win. Podczas drugiego etapu kursu zagadnienia związane są z obsługą imprez okolicznościowych, organizacji bankietów, obsługi konferencji, przerw kawowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2295,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs MECHATRONIKA W PRAKTYCE PRZEMYSŁOWEJ to szkolenie branżowe dla 3 nauczycieli mechatroniki
• MODUŁ 1 SIEMENS SIMATIC S7-
300/400 - zaawansowany STEP7
• MODUŁ 2 Sieci przemysłowe - Diagnostyka i konfiguracja sieci Profibus DP
• MODUŁ 3 Diagnostyka i konfiguracja sieci Profinet w TIA Portal
• MODUŁ 4 CoDeSys w zastosowaniach przemysłowych
• MODUŁ 5 Podstawy technik regulacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 41512,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGO
obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: zasad BHP obowiązujących przy pracach lakierniczych, techniki
przygotowania powierzchni do lakierownia nakładania oraz szlifowania ma szpachlowych, tworzenia mieszanek lakierniczych, nakładania powłok lakierniczej, szlifowania “na sucho” “na mokro”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO on
line obejmuje nabycie wiedzy z
dziedziny audytów energetycznych i
termomodernizacji oraz praktyczny sposób
wykonywania audyty energetyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2583,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W
PRAKTYCE obejmuje:
- poznanie historii i podstaw dotyczących
ChatGPT, rewolucyjnego narzędzia AI

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 389,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE EASY BIOFEEDBACK przeznaczone dla 5 nauczycieli/pedagogów/doradców. Szkolenie organizowane jest w formie praktycznych warsztatów, gdzie 90% czasu to zajęcia praktyczne, na których uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę do prawidłowego prowadzenia treningów Easy Biofeedback.
W ramach kursu dostarczenia do ZS-CEZiU pełnego wyposażenia do prawidłowego prowadzenia diagnozy i treningów Easy Biofeedback

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80533200-1 - Kursy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na zadanie pn: „Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” nr FELD.08.08-IZ.000116/23 realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.
Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027” w części nr 1 KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA w wymaganym terminie tj., do dnia: 21 lutego 2025, godz. 08:00 wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
1) Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, Ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, NIP: 6793180306, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) i 2c) w zw. z art. 226 ust. 5 Ustawy Pzp;
2) INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA Sp. z o.o., będąca organem prowadzącym dla Placówki Kształcenia Ustawicznego INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, NIP 8762498132, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 Ustawy Pzp;
3) Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1A/53, 05-500 Piaseczno, NIP
8761159474, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 21.02.2025r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 2 295,40zł
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3 cena najkorzystniejszej oferty spośród nie podlegających odrzuceniu przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9200,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na zadanie pn: „Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” nr FELD.08.08-IZ.000116/23 realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.
Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027” w części nr 5 KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGO w wymaganym terminie tj., do dnia: 21 lutego 2025, godz. 08:00 wpłynęły dwie oferty od Wykonawców:
1) Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, Ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, NIP: 6793180306, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp,
2) Akademia Dobrej Jazdy Sp. Z o.o., Ul. Bierutowska 1a, 51-317 Wrocław, NIP
8952274571, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) i 2c) w zw. z art. 226 ust. 5 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.12.2024r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości:

1) Część nr 6 KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO on-line: 2 583,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2) Część nr 7 KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRAKTYCE: 389 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 7 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyćśrodków na s finansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.12.2024r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości:

1) Część nr 6 KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO on-line: 2 583,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2) Część nr 7 KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRAKTYCE: 389 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 7 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyćśrodków na s finansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na dzień publikacji niniejszego ogłoszenia Zamawiający rozstrzygnął postępowanie w części nr 2, części nr 4 i części 8, jednak nie zostały jeszcze podpisane umowy z wybranymi Wykonawcami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.