Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099090/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00108131/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00206522/01 - Wynik z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 815 41 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsceziu@hoga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” realizowanego przez ZS–CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69847570-dbe6-45b6-bd9d-ce9e3c40f1f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-AS-1/8/5224/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162460,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane z profesjonalnym przygotowywaniem wyrobów cukierniczych, w tym wykonanie i dekorowania deserów w postaci monoporcji i wyrobów z czekolady w postaci pralin i trufli. Kurs przeznaczony jest dla UP kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 42720,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wiedzy z zakresuKURS kasjera walutowozłotowego obejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty związane ze zdobyciem rozpoznawania
autentyczności środków płatniczych, postępowania w przypadku wykrycia falsyfikatów oraz destruktów, przygotowania banknotów do liczenia i ich sprawnego liczenia, obsługi klienta, obsługi urządzeń na stanowisku kasjera.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 6960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZKOLENIE KELNERSKIE dzieli się na dwa etapy. W pierwszym etapie przedstawiane są zasady obsługi gości indywidualnych. Istotnymi zagadnieniami są restauracyjny savoir vivre oraz techniczne umiejętności. Kurs zawiera takie elementy jak: obsługa konsumenta, serwis dań, serwis win. Podczas drugiego etapu kursu zagadnienia związane są z obsługą imprez okolicznościowych, organizacji bankietów, obsługi konferencji, przerw kawowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2295,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs MECHATRONIKA W PRAKTYCE PRZEMYSŁOWEJ to szkolenie branżowe dla 3 nauczycieli mechatroniki• MODUŁ 1 SIEMENS SIMATIC S7-
300/400 - zaawansowany STEP7
• MODUŁ 2 Sieci przemysłowe - Diagnostyka i konfiguracja sieci Profibus DP
• MODUŁ 3 Diagnostyka i konfiguracja sieci Profinet w TIA Portal
• MODUŁ 4 CoDeSys w zastosowaniach przemysłowych
• MODUŁ 5 Podstawy technik regulacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 41512,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGOobejmuje zarówno teoretyczne, jak i praktyczne nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: zasad BHP obowiązujących przy pracach lakierniczych, techniki
przygotowania powierzchni do lakierownia nakładania oraz szlifowania ma szpachlowych, tworzenia mieszanek lakierniczych, nakładania powłok lakierniczej, szlifowania “na sucho” “na mokro”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO online obejmuje nabycie wiedzy z
dziedziny audytów energetycznych i
termomodernizacji oraz praktyczny sposób
wykonywania audyty energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2583,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA WPRAKTYCE obejmuje:
- poznanie historii i podstaw dotyczących
ChatGPT, rewolucyjnego narzędzia AI
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 389,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CERTYFIKOWANE SZKOLENIE EASY BIOFEEDBACK przeznaczone dla 5 nauczycieli/pedagogów/doradców. Szkolenie organizowane jest w formie praktycznych warsztatów, gdzie 90% czasu to zajęcia praktyczne, na których uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę do prawidłowego prowadzenia treningów Easy Biofeedback.W ramach kursu dostarczenia do ZS-CEZiU pełnego wyposażenia do prawidłowego prowadzenia diagnozy i treningów Easy Biofeedback
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80533200-1 - Kursy komputerowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na zadanie pn: „Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” nr FELD.08.08-IZ.000116/23 realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.
Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027” w części nr 1 KURS PROFESJONALNEGO CUKIERNICTWA w wymaganym terminie tj., do dnia: 21 lutego 2025, godz. 08:00 wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
1) Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, Ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, NIP: 6793180306, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) i 2c) w zw. z art. 226 ust. 5 Ustawy Pzp;
2) INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA Sp. z o.o., będąca organem prowadzącym dla Placówki Kształcenia Ustawicznego INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz, NIP 8762498132, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 Ustawy Pzp;
3) Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz, ul. Emilii Plater 1A/53, 05-500 Piaseczno, NIP
8761159474, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18345,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 21.02.2025r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 2 295,40zł
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3 cena najkorzystniejszej oferty spośród nie podlegających odrzuceniu przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9200,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na zadanie pn: „Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu „Aktywna szkoła zawodowa bez barier” nr FELD.08.08-IZ.000116/23 realizowanego przez Zespół Szkół – Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.
Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027” w części nr 5 KURS LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGO w wymaganym terminie tj., do dnia: 21 lutego 2025, godz. 08:00 wpłynęły dwie oferty od Wykonawców:
1) Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, Ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków, NIP: 6793180306, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp,
2) Akademia Dobrej Jazdy Sp. Z o.o., Ul. Bierutowska 1a, 51-317 Wrocław, NIP
8952274571, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2b) i 2c) w zw. z art. 226 ust. 5 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.12.2024r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości:
1) Część nr 6 KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO on-line: 2 583,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2) Część nr 7 KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRAKTYCE: 389 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 7 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyćśrodków na s finansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.12.2024r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości:
1) Część nr 6 KURS AUDYTORA ENERGETYCZNEGO on-line: 2 583,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 6 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2) Część nr 7 KURS SZTUCZNA INTELIGENCJA W PRAKTYCE: 389 zł.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 7 cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyćśrodków na s finansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utworzenie mieszkań wspomaganych dla osób z niepełnosprawnościami w lokalach przy ul. Łowickiej 10 i pl. J. Piłsudskiego 10 w Rawie Mazowieckiej
- Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym
- Budowa zadaszonych boksów nr 11 i 12 wraz z wymianą części posadzki w ZGO Pukinin - Etap I
- Remont (modernizacja) drogi powiatowej nr 4105E w m. Jelitów od km 11+850 do km 13+350
- Rozbudowa składowiska odpadów na terenie ZGO Pukinin - kwatera nr IX
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Edukacja włączająca-siła gminy Ryjewo - Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji kadry szkół
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.