Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182478/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00191920/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług z zakresu medycyny pracy i pakietów kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.3.) Oddział zamawiającego: Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384298430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojki 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-072
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 307 27 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@sanoscience.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sano.science
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług z zakresu medycyny pracy i pakietów kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Sano2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b303634-16c8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00204380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/2021/Z
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1223630 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Medycyna PracyW ramach realizacji usługi medycyny pracy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
2.1. Badania dopuszczające do wykonywania czynności zawodowych, tj.:
a) badania wstępne,
b) badania okresowe,
c) badania kontrolne.
2.2. Umawianie grup pracowników zgłoszonych bezpośrednio przez Pracodawcę.
2.3. Wykonawca zapewni możliwość przeprowadzenia wizyty w zakresie badań medycyny pracy w języku angielskim, po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Przeprowadzenie wizyty obejmuje badanie lekarza medycyny pracy, lekarza okulisty, pielęgniarki wykonującej badania zlecone w ramach medycyny pracy. Ww. personel medyczny posługuje się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie wizyty.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 67322,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Pakiety MedyczneW ramach usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego i ich rodzin Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wybór spośród niżej wymienionych pakietów medycznych.
3.1. Pakiet indywidualny- pracownik Zamawiającego
3.2. Pakiet partnerski - pracownik Zamawiającego oraz osoba bliska pracownika.
Za osoby bliskie pracownika uważa się partnera lub współmałżonka lub 1 dziecko.
Za dziecko uważa się dziecko własne pracownika, współmałżonka albo jego partnera, a także dzieci przez nich przysposobione w wieku do 18 lat, a w razie uczęszczania do szkoły do ukończenia 25- roku życia.
3.3. Pakiet rodzinny - pracownik Zamawiającego oraz osoby bliskie pracownika.
W ramach pakietu rodzinnego opieką objęty jest pracownik Zamawiającego oraz osoby bliskie pracownika.
Za osoby bliskie pracownika należy rozumieć:
a) współmałżonka/partnera- 1os, oraz b) dzieci- bez względu na ich liczbę.
Za dziecko uważa się dziecko własne pracownika, współmałżonka albo jego partnera, a także dzieci przez nich przysposobione w wieku do 18 lat, a w razie uczęszczania do szkoły do ukończenia 25- roku życia.
W ramach poszczególnych pakietów opieka medyczna może być realizowana w następujących zakresach świadczeń (wariantach):
a) wariant podstawowy
b) wariant rozszerzony
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85121291-9 - Usługi pediatryczne
85130000-9 - Usługi stomatologiczne i podobne
85131000-6 - Usługi stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1156307,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap II ocieplenie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową chodnika, ciągu pieszego oraz kładki pieszej na działkach 52/2, 59/4, 282/3, 306/4 obr. 21 Śródmieście przy ul. Rozrywka w Krakowie dla ZZM
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie
- Budowa placu zabaw przy ZSP nr 17, ul. Czarnogórska w Krakowie - Budżet Obywatelski - edycja 2024
- Dostawa głowicy pomiarowej światła strukturalnego zintegrowanej z robotem przemysłowym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie medyczne MPL AirSHOW Radom 2025 jako imprezy masowej
- Świadczenie prywatnej opieki medycznej dla pracowników Narodowego Centrum Nauki
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Wykonywanie usługi w zakresie badań sądowo-lekarskich, wydawania opinii sądowo - lekarskich w sprawach karnych, cywilnych, ubezpieczeniowych, wykonywanie sądowo - lekarskich sekcji zwłok
- Świadczenie usług prywatnej opieki zdrowotnej w Holding ŁÓDŹ Sp. z o. o. w latach 2025-2027
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.