eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 22/24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-246

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.fb@e-at.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.at.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a32cc55-d84a-4462-b596-41fc4c358fc8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a32cc55-d84a-4462-b596-41fc4c358fc8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00226684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: VKFB.26.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem :
1) komputer przenośny Typ 1 wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
2) komputer przenośny Typ 2 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
3) komputer przenośny Typ 3 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
4) komputer stacjonarny Typ 4 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
5) dysk zewnętrzny - 2 szt.
6) monitor wraz z uchwytem do mocowania – 1 szt.
7) serwer z wyposażeniem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 101953,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – urządzenia wielofunkcyjne i inne
1) urządzenia wielofunkcyjne – 3 szt.
2) zestaw do bezprzewodowej transmisji – 2 szt.
3) soundbar z subwooferem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy nie musi być kompletna w tej części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na poszczególne urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - Głośniki

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 37697 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
1) Komputer przenośny Typ 5 do wielokanałowej projekcji dźwięku wraz z oprogramowaniem - 3 szt.
2) Adapter USB-C do komputera - 1 szt.
3) Komputer przenośny Typ 6 do obsługi biura projektowego wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 11975,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – sprzęt elektroakustyczny /nagłośnieniowy
1) Statyw mikrofonowy – 6 szt.
2) Statyw głośnikowy – 4 szt.
3) Mikrofon wokalowy, dynamiczny – 4 szt.
4) Interfejs audio USB - typ 1 – 1 szt.
5) System nagłośnienia sali dydaktycznej - zestaw (2 zestawy głośnikowe ze wzmacniaczem mocy) – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 19632,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – System wideokonferencyjny i urządzenie wideokonferencyjne
1) System wideokonferencyjny – 1 szt.
2) Urządzenie wideokonferencyjne typu videobar (all-in-one) – 1 szt.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna w tej części zamówienia, tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje wskazane w części V.

Wizja lokalna do części V:
Termin wizji lokalnej w Akademii Teatralnej w Warszawie wyznaczono na dzień:
3 czerwca 2025 r. w godz. 12:00-14:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 153236,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w tej części zamówienia została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) oraz pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37855,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37855,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37855,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-020-49-08

7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa,

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37855,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono w związku z tym, że nie złożono ofert na tą część zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców w tej części zamówienia zostały odrzucone

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta złożona w tej części została odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.