Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255500/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00261348/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 22/24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-246
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.fb@e-at.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.at.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a32cc55-d84a-4462-b596-41fc4c358fc81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a32cc55-d84a-4462-b596-41fc4c358fc8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00226684/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: VKFB.26.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem :1) komputer przenośny Typ 1 wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
2) komputer przenośny Typ 2 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
3) komputer przenośny Typ 3 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
4) komputer stacjonarny Typ 4 wraz z oprogramowaniem – 3 szt.
5) dysk zewnętrzny - 2 szt.
6) monitor wraz z uchwytem do mocowania – 1 szt.
7) serwer z wyposażeniem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 101953,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – urządzenia wielofunkcyjne i inne1) urządzenia wielofunkcyjne – 3 szt.
2) zestaw do bezprzewodowej transmisji – 2 szt.
3) soundbar z subwooferem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy nie musi być kompletna w tej części zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty na poszczególne urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342412-3 - Głośniki
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 37697 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem1) Komputer przenośny Typ 5 do wielokanałowej projekcji dźwięku wraz z oprogramowaniem - 3 szt.
2) Adapter USB-C do komputera - 1 szt.
3) Komputer przenośny Typ 6 do obsługi biura projektowego wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 11975,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – sprzęt elektroakustyczny /nagłośnieniowy1) Statyw mikrofonowy – 6 szt.
2) Statyw głośnikowy – 4 szt.
3) Mikrofon wokalowy, dynamiczny – 4 szt.
4) Interfejs audio USB - typ 1 – 1 szt.
5) System nagłośnienia sali dydaktycznej - zestaw (2 zestawy głośnikowe ze wzmacniaczem mocy) – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje w tej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 19632,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – System wideokonferencyjny i urządzenie wideokonferencyjne1) System wideokonferencyjny – 1 szt.
2) Urządzenie wideokonferencyjne typu videobar (all-in-one) – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Oferta Wykonawcy powinna być kompletna w tej części zamówienia, tj. Wykonawca powinien złożyć ofertę na wszystkie pozycje wskazane w części V.
Wizja lokalna do części V:
Termin wizji lokalnej w Akademii Teatralnej w Warszawie wyznaczono na dzień:
3 czerwca 2025 r. w godz. 12:00-14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 153236,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w tej części zamówienia została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) oraz pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37855,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37855,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37855,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-020-49-08
7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa,
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37855,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono w związku z tym, że nie złożono ofert na tą część zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców w tej części zamówienia zostały odrzucone
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w tej części została odrzucona.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie wyposażenia audio wizualnego oraz komputerowego na potrzeby wyposażenia sali widowiskowej Centrum Kultury Wilanów
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami oraz oprogramowania
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) część 1 zamówienia: dostawa sprzętu serwerowo- sieciowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnego Centrum Zdrowia w Nowej Męcince
- Dostawa serwera, macierzy oraz oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu na potrzeby Gminy Brodnica w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby utworzenia żłobka w Goniądzu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.