eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiŚwiadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cus.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0051800-0b1a-400c-a815-c56104553e2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180828/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Działanie 09.04 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0051800-0b1a-400c-a815-c56104553e2f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@cus.ostrowiec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zamieszczone są w rozdziale 23 SWZ - Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.262.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
1) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia dwóch asystentów zdrowienia,
2) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia prawnika, lekarza, terapeuty zajęciowego, interwenienta kryzysowego,
3) Zapewnienie uczestnikom projektu w Szkole Rodzin wsparcia logopedy, fizjoterapeuty, dietetyka, specjalisty z zakresu autoprezentacji/wizerunku, pielęgniarki,
4) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu (członkom rodzin) wsparcia w osobie mediatora,
5) Zapewnienie wsparcia dzieciom i młodzieży poprzez zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno-kompensacyjne oraz logopedyczne,

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny (A) – 10 % - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim” obejmujące następujące rodzaje :
1) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia w osobie animatora społecznego,
2) Przeprowadzenie warsztatów dla dorosłych uczestników projektu z zakresu pobudzania aktywności obywatelskiej,
3) Przeprowadzenie grupowych zajęć z zakresu postaw ntydyskryminacyjnych,
4) Przeprowadzenie grupowych warsztatów dla osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży z zakresu profilaktyki uzależnień.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny (A) – 10 % - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
Dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
- Części 1 i 2
Wykonawca dysponuje prowadzącymi, którzy spełniają wymagania określone w OPZ w zakresie każdej z części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ tj.:
1) Część nr 1
1) Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował 2 osobami posiadającymi uprawnienia asystenta zdrowienia tj.
- doświadczyły własnego kryzysu psychicznego,
- ukończyły specjalistyczny kurs asystentów zdrowienia,
- posiadają certyfikat asystenta zdrowienia.
2) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia:
A) Prawnika
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze
B) lekarza
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza oraz aktualny wpis do Centralnego Rejestru Lekarzy
C) terapeuty zajęciowego
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu medycznego terapeuty zajęciowego – zgodnie z wymogami ustawy z dnia z dnia 17 sierpnia 2023 r. o niektórych zawodach medycznych.
D) Interwenienta kryzysowego
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie interwencji kryzysowej
3) Zapewnienie uczestnikom projektu w Szkole Rodzin wsparcia:
A) logopedy
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie logopedii
B) fizjoterapeuty
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty potwierdzone wpisem do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów.
C) dietetyka
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada :
- tytuł zawodowy dietetyk lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub tytuł zawodowy technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub ukończyła studia wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskała tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
D) specjalista z zakresy autoprezentacji/wizerunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada :
- studia wyższe na kierunku kosmetologii z zakresu estetyka, kosmetologia upiększająca i pielęgnacyjna lub
- szkołę policealną z zakresu: wizażu, sztuki stylizacji ubioru i fryzur,
- kursem z zakresu autoprezentacji/ wizerunku.
E) pielęgniarki
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe na kierunku pielęgniarstwo,
- posiada czynne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki.
4) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu (członkom rodzin) wsparcia w osobie mediatora
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która:
- posiada wpis na listę mediatorów prowadzoną przez prezesa sądu okręgowego, w okręgu w którym prowadzi działalność mediacyjną
5) Zapewnienie wsparcia dzieciom i młodzieży poprzez zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno-kompensacyjne oraz logopedyczne
Prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno – kompensacyjne:
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej lub
- studia wyższe lub podyplomowe na kierunku socjoterapia lub pedagogika resocjalizacyjna lub
- kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii
Prowadzący zajęcia logopedyczne:
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie logopedii
2) Część 2
1) Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia w osobie animatora społecznego
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- wykształcenie średnie lub wyższe lub posiadanie dyplomu ukończenia kursu/szkolenia w zakresie animacji społecznej, pedagogiki zabawy, animacji dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych.
2) Przeprowadzenie warsztatów dla dorosłych uczestników projektu z zakresu pobudzania aktywności obywatelskiej
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- posiadającą wykształcenie wyższe oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 warsztatów lub szkoleń z ww. tematyki.
3) Przeprowadzenie grupowych zajęć z zakresu postaw antydyskryminacyjnych
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- psychologiem lub pedagogiem lub radcą prawnych lub adwokatem lub
- trenerem posiadającym doświadczenie w organizowaniu zajęć z zakresu postaw antydyskryminacyjnych (co najmniej 1 usługa).
4) Przeprowadzenie grupowych warsztatów dla osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży z zakresu profilaktyki uzależnień przez specjalistę do spraw profilaktyki zachowań ryzykownych
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- wykształcenie wyższe oraz ukończone szkolenie specjalistyczne lub studia podyplomowe z zakresu profilaktyki zdrowia lub profilaktyki zachowań ryzykownych lub terapii uzależnień
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku zmiany osób lub dopuszczenia dodatkowych osób do podanych w ofercie podczas realizacji zamówienia nowe osoby skierowane muszą spełniać warunki wskazane powyżej w Rozdziale 5 pkt 4 SWZ.
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23).Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek osobowy jest spełniony jeżeli wykonawcy samodzielnie bądź wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (możliwość łączenia potencjałów).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wymagane od
wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 i 3a do SWZ oraz Załącznik nr 3b i 3c w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 i 3a do SWZ oraz Załącznik nr 3b i 3c w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca może polegać w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach technicznych lub zawodowych (ust. 4 rozdziału 5) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te prowadzą działalność lub świadczą usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zobowiązanie podmiotu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118
ust. 1 PZP zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 4.1 oświadczenie podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr
3b i 3c do SWZ). 4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik Nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik
Nr 4 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 13 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.