eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRemont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-459e3882-8dcf-4726-9e3e-0ea24ff8b3ad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-459e3882-8dcf-4726-9e3e-0ea24ff8b3ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Zero Energy buildings"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zero energy buildings for zero energy neighbourhoods” (ZEB4ZEN) współfinansowanego ze środków programu INTERREG Europa Środkowa 2021-2027, Priorytet 2 Współpraca na rzecz bardziej zielonej Europy środkowej, cel szczegółowy 2.1. Wspieranie transformacji energetycznej dla neutralności klimatycznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.8.2025.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239108,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie przegród zewnętrznych poddasza wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania i elektroenergetyczną, montażu wentylacji mechanicznej, klimatyzacji na poddaszu użytkowym kamienicy mieszczańskiej zlokalizowanej na działce nr ewid. 97 w ark. 46 mapy przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w (zwanych dalej „Inwestycją”).
2. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego ujętego w budżecie Miasta Zamość na rok 2025 pn.: „Remont przegród zewnętrznych poddasza użytkowego wraz z wewnętrzną instalacją centralnego ogrzewania i elektroenergetyczną, montaż wentylacji mechanicznej, klimatyzacji w kamienicy mieszczańskiej zlokalizowanej na działce nr ewid. 97 w ark. 46 mapy przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu”.
Kamienica zlokalizowana w Bloku II kamienic mieszczańskich stanowiącym część układu urbanistycznego Zespołu Staromiejskiego w Zamościu wpisanego do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod Nr A/47, położona w strefie „A” – pełnej ochrony konserwatorskiej i rekonstrukcji Zespołu Staromiejskiego i Terenów Pofortecznych, w granicach wpisu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, na terenie uznanym za Pomnik Historii RP.
Zadanie realizowane w ramach Projektu „Zero energy buildings for zero energy neighbourhoods” (ZEB4ZEN) współfinansowanego ze środków programu INTERREG Europa Środkowa 2021-2027, Priorytet 2 Współpraca na rzecz bardziej zielonej Europy środkowej, cel szczegółowy 2.1. Wspieranie transformacji energetycznej dla neutralności klimatycznej.
3. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane:
1) w branży konstrukcyjno – budowlanej:
- wykonanie izolacji termicznej przegród zewnętrznych /od wnętrza budynku/ poddasza użytkowego /od wnętrza budynku/ (ścian zewnętrznych, stropu nad poddaszem oraz skosów dachu - termomodernizacja
- wykonanie wewnętrznego okna (w formie historycznej)
2) w branży sanitarnej:
- remont instalacji centralnego ogrzewania - przesunięcie istniejących grzejników żeliwnych,
- wykonanie systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej,
- wykonanie systemu klimatyzacji pracującego jako układ typu multisplit. dla pomieszczeń poddasza użytkowego,
3) w branży elektrycznej:
- remont istniejącej instalacji w pomieszczeniach poddasza - demontaż i ponowny montaż instalacji gniazd wtykowych 230V, gniazd DATA oraz gniazd sieci LAN i sieci telefonicznej,
- wykonanie wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych w zakresie zasilania wentylacji mechanicznej (rekuperatora), zasilania klimatyzacji, rozbudowy istniejącej tablicy elektrycznej TAB (bez ingerencji w istniejąca instalację zasilającą) oraz ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym.
4) wykonanie wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć materiałów i urządzeń gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom i materiałom przyjętym w dokumentacji, wszystkie dostarczone i wbudowane materiały muszą być nowe, nie dopuszcza się użycia materiałów prototypowych, wbudowane materiały muszą posiadać wymagane deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, pochodzenia, karty techniczne.
5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) zagospodarowania na własny koszt terenu budowy oraz utrzymania zaplecza budowy,
3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) wykonywania prac porządkowych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, po zakończeniu robót przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego,
7) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem obiektu - terenu budowy,
b) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
c) wykonaniem wymaganych pomiarów, prób, badań, sprawdzeń, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
d) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, naprawą uszkodzeń istniejących obiektów i istniejących elementów zagospodarowania terenu, usunięciem ewentualnie wyrządzonych szkód, także na działkach osób trzecich,
e) odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych,
f) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
g) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko
z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
8) usunięcia na swój koszt wad, usterek robót będących przedmiotem umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
9) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji, opinii, operatów, ekspertyz i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących podczas realizacji umowy,
10) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 8 do SWZ, zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
11) przygotowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy, o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego m.in. protokoły odbiorów technicznych, protokoły techniczne odbiorów robót ulegających zanikowi i zakryciu, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, świadectwa pochodzenia, karty techniczne na wbudowane materiały, niezbędne uzgodnienia, decyzje, zaświadczenia, świadectwa kontroli jakości, itp., dokumentację projektową powykonawczą obiektu, dokumentację projektową zamienną obiektu, kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót – oświadczenie musi być zgodne ze wzorem oświadczenia zamieszczonym na stronie internetowej Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14, 22-400 Zamość, kosztorys powykonawczy wykonanych robót, dokumentację fotograficzną składającą się z min. 10 zdjęć, ww. dokumentację powykonawczą należy przedstawić do zaopiniowania inspektorowi nadzoru,
12) współdziałania z inspektorem nadzoru,
13) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14, 22-400 Zamość,
6. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w: projekcie architektoniczno-budowlanym, projekcie wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych, zwanych dalej „dokumentacją projektową”, stanowiących Załączniki do niniejszej SWZ, a później stanowiących Załączniki do umowy i będących jej integralną częścią oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót.
7. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót budowlanych i czynności opisanych w ww. dokumentacji projektowej oraz wszystkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest opracować i złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót realizowanych w ramach zadania.
9. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 9 – Projekt architektoniczno-budowlany, projekt wykonawczy
• Załącznik nr 10 – Decyzja konserwatorska, pozwolenie na budowę
• Załącznik nr 11 – SST (branża budowlana, sanitarna i elektryczna)
• Załącznik nr 12 – Przedmiar robót
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

44220000-8 - Stolarka budowlana

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 02.04.2025 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2025/BZP 00173291, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 17.04.2025 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert wpłynęła jedna oferta, złożona przez URB CONSTRUCTION Sp. z o.o., Majdan 32, 22-400 Zamość, z ceną za realizację zamówienia w wysokości 307 205,33 zł brutto. Zamawiający na przedmiotowe zadanie przeznaczył kwotę 294 103,60 zł brutto.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307205,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307205,33 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.