Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZASTARCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830185416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polichna Druga, 115
1.5.2.) Miejscowość: Szastarka
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-225
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158714413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzozszastarka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozszastarka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f49a0f9-eb93-46bd-b6d5-6a7498ede22c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f49a0f9-eb93-46bd-b6d5-6a7498ede22c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210792/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” realizowanego w ramach Działania FENIX.06.01 System ochrony zdrowia Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ/1/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190183,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje zakup i dostawę:1) Aparat do szybkiej diagnostyki- różne testy w tym CRP – 1 szt.
2) Aparat do szybkiej diagnostyki- różne testy w tym CRP – 1 szt.
3) Bieżnia do prób wysiłkowych – 1 szt.
4) Dermatoskop – 2 szt.
5) Detektor tętna płodu – 1 szt.
6) E-stetoskop- 2 szt.
7) Elektroniczna tablica do badania ostrości wzroku - 1 szt.
8) Fantom do nauki samobadania piersi - 1 szt.
9) Holter ciśnieniowy – 2 szt.
10) Holter EKG z oprogramowaniem – 1 szt.
11) Spirometr – 1 szt.
12) System wysiłkowy do wykonywania badań – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz składany przez Wykonawcę wraz z ofertą oraz „Projektowane postanowienia umowy”, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ. Parametry opisane w Załączniku nr 2 do SWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe, stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje - nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podania modelu/ typu w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Model/ typ oferowanego sprzętu jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze SWZ tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę sprzętów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 113536,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje zakup i dostawę:1) Fotel ginekologiczny z regulacją wysokości - 1 szt.
2) Kozetka lekarska- 6 szt.
3) Lampa diagnostyczna bezcieniowa- 2 szt.
4) Lodówka z monitoringiem temperatury – 1 szt.
5) Szafa medyczna – 8 szt.
6) Stolik zabiegowy – 1 szt.
7) Stolik instrumentalny – 1 szt.
8) Taboret medyczny – 3 szt.
9) Mobilny stolik zabiegowy – 1 szt.
10) Parawan mobilny dwuskrzydłowy – 1 szt.
11) Stół do badania niemowląt – 1 szt.
12) Waga dla osób niepełnosprawnych – 1 szt.
13) Waga z analizatorem masy ciała – 1 szt.
14) Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 3 do SWZ – Formularz składany przez Wykonawcę wraz z ofertą oraz „Projektowane postanowienia umowy”, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
Parametry opisane w Załączniku 3 do SWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe, stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje - nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podania modelu/ typu w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Model/ typ oferowanego sprzętu jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze SWZ tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę sprzętów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
33192200-4 - Stoły medyczne
4.5.5.) Wartość części: 76647,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98235,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264511,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98235,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362607411
7.3.3) Ulica: ul. Mełgiewska 9F lokal 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98235,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102051,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363654,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102051,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362607411
7.3.3) Ulica: ul. Mełgiewska 9F lokal 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102051,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. " Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej-"Bezpieczna Przystań" w ...
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa cewki głowowej do inkubatora diagnostycznego do MR
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach- II".
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz innych materiałów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





