eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 7 A

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166768360

1.5.8.) Numer faksu: 166784259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemysl.miw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwprzemysl.mojbip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ae28fb-2d4c-4410-979f-3544b3a0e369

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00154592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku siedziby PIW Przemyśl w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowanie do wymogów osób z niepełnosprawnościami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5ae28fb-2d4c-4410-979f-3544b3a0e369

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl zwanej w dalszej części również „Platformą”.

Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.

Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami opisane zostały w rozdziale
XII i XIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się pod rygorem nieważności: w formie elektronicznej, w sposób czytelny oraz należy ją podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie następujących formatów plików: .doc, .docx, .pdf, .odt, ze szczególnym wskazaniem na pdf.

Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji na
Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ => zakładka: Instrukcje interaktywne).

Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

Pozostałe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale
XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych została zawarta w rozdziale XXV SWZ.

Oświadczenie o obowiązku informacyjnym - pkt. 11 rozdziału VII formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych została zawarta w rozdziale XXV SWZ.

Oświadczenie o obowiązku informacyjnym - pkt. 11 rozdziału VII formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIW.PA.261.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowania do wymogów osób z niepełnosprawnościami” na terenie działki o nr ewid. 74/7 obr. 214, położonej przy ul. Lwowskiej w Przemyślu, woj. podkarpackie.

Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 jest dostosowanie części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprzez likwidację istniejących barier architektonicznych, a także wykonanie prac mających na celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1) budowę nowego przyłącza wody do budynku,

2) wykonanie przy budynku zewnętrznej, stalowej, niezadaszonej pochylni dla potrzeb komunikacji osób z niepełnosprawnościami,

3) adaptację wejścia głównego, adaptację łazienki, adaptację pomieszczenia biurowego dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku,

4) przebudowę klatki schodowej celem dostosowania budynku do obecnych przepisów przeciwpożarowych (PPOŻ), w tym:

a) montaż okna oddymiającego,

b) wymianę stolarki drzwiowej,

c) wykonanie nowej elektrycznej instalacji przeciwpożarowej z sygnalizacją pożarową.

Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215220-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

1) Cena oferty brutto (Wc);
2) Okres gwarancji na roboty budowlane (Wg1);
3) Okres gwarancji na urządzenia i materiały (Wg2);
4) Termin realizacji zamówienia (Tr);

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą sumaryczną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów oceny.

S suma = Wc + Wg1 + Wg2 + Tr

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia i materiały

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, na podstawie art. 112 Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

W zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę wykazu osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
w tym:
1) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, który był kierownikiem budowy co najmniej 2-wóch zakończonych inwestycji, przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
2) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
3) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
Przez „doświadczenie zawodowe" w pełnieniu danej funkcji należy rozumieć lata ciągłej przynależności do izby inżynierów, liczony od daty uzyskania stosownych uprawnień zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi należy interpretować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:

- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, sporządzony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ,

- oświadczenie Wykonawcy dotyczące aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:

b) spełnianie warunków udziału w postepowaniu t.j.:
- w zakresie zdolności zawodowej:
• WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w tym:
 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, który był kierownikiem budowy co najmniej 2-wóch zakończonych inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.
 jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót i/lub kierownik budowy, który był kierownikiem robót i/lub kierownikiem budowy co najmniej 1-nej zakończonej inwestycji, przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Oferta musi być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
6) Na ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zaleca się z skorzystanie z załącznika nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp należ złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 4 do SWZ.
Oświadczenie o treści przepisu art. 117 ust. 4 Pzp należy złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
8) Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonane zgodnie z §16 wzoru umowy - stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane są za pomocą platformy e-zamówienia. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny i może wynosić od 12 tygodni do 14 tygodni w zależności od wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podana w ogłoszeniu wartość tyczy się maksymalnego możliwego terminu realizacji zamówienia czyli 14 tygodni przeliczonego na dni: 14 x 7 dni = 98 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.