Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151807/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00154970/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00171051/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik 2012”
wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c239a72-9fe5-4d16-88d8-ff68a52abd171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko - Orlik 2012”wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c239a72-9fe5-4d16-88d8-ff68a52abd17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093212/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego ,, Moje Boisko-Orlik 2012 wraz z budową elementów LA przy ul. Broniewskiego w Józefowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2025.RC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1689639 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Prace remontowe w budynku zaplecza sanitarno- szatniowego1. Zakres prac obejmuje:
• roboty przygotowawcze
• malowanie farbą silikonową budynku z zewnątrz,
• montaż balustrad i pochwytów przed wejściem do budynku,
• wymiana grzejników na sufitowe panele grzewcze na podczerwień,
• wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe,
• wymiana 8 szt. drzwi wewnętrznych,
• montaż zasobnika na wodę o pojemności 80 l,
• wymianę opraw świetlnych na ledowe
• wymiana baterii w umywalkach,
• wymiana sedesów na miski ustępowe wiszące na stelażach,
• malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich,
- rozebranie kostki brukowej przed budynkiem, oczyszczenie i ponowne ułożenie,
- demontaż obrzeży betonowych i położenie nowych,
- pomiary fotometryczne pomieszczeń szatniowych,
- pomiary elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 107873 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Roboty modernizacyjne boisk wraz z budową bieżni i skoczni do skoku w dal i siłowni zewnętrznej oraz modernizacja oświetlenia.5.4.1. Zakres prac obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (z nawierzchni sztucznej trawy, należy zebrać granulat, matę zrolować pozostawić do dyspozycji zamawiającego)
- przestawienie hydrantu,
- wykonanie wtórnego natrysku z poliuretanu na powierzchni boiska do koszykówki,
- odtworzenie (ponowne malowanie) linii na boiskach,
- przepłukanie drenażów pod boiskami, oczyszczenie studzienek i zasobników z zanieczyszczeń,
- wymiana elementów boiska:
• tablice i kosze do koszykówki na nowe z siatką metalową,
• siatki w piłko chwytach,
• renowacja sztucznej trawy,
• uzupełnienie i wyrównanie granulatu gumowego,
- wykonanie nawierzchni EPDM na terenie ogrodzonym z bieżnią i skocznią w dal
- wykonanie pól ze sztucznej trawy przed furtkami wejściowymi (2 szt.)
- wykonanie dodatkowego ogrodzenia (siatka w kolorze zielonym),
- wymiana rozetek i zamków w istniejących furtkach
- karczowanie korzeni (9 szt.),
- wykonanie bieżni 4-ro torowej,
- wykonanie skoczni do skoku w dal.
• 2 x bieżnia zewnętrzna
• urządzenie typu Orbitrek
• Leżak ze sztangą
• Drążki do podciągania z ławką do brzuszków
• urządzenie typu Stepery
- wymiana naświetlaczy na masztach oświetleniowych,
- montaż dodatkowych naświetlaczy na istniejących masztach, wymiana poprzeczek, montaż w słupach kabli zasilających dodatkowe naświetlacze.
- zasilanie pomiędzy masztami M4 i M7
- pomiary fotometryczne boisk wielofunkcyjnych,
- pomiary elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1035275 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia – Budowa sprawnościowego placu zabaw.5.5.1. Zakres prac obejmuje montaż:
• Roboty przygotowawcze
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na sprawnościowym placu zabaw.
• urządzenie typu wysoka wieża ze zjeżdżalnią lub podobna
• urządzenie typu Multiwspinaczka lub podobna
• urządzenie typu zestaw sportowo-sprawnościowy lub podobny
• urządzenie typu wieża wspinaczkowa duża min. 3,5m lub podobny
• Przy placu zabaw należy wykonać pola do gry w tzw. chłopka ze specjalnie wykonanych płyt bezpiecznych oraz zamontować dwie ławki do siedzenia,
Wymiary urządzeń podane w dokumentacji należy dostosować do nawierzchni bezpiecznej z tolerancją +/- 5 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 546490 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania dla I i III części jest fakt, nie złożenia żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę oraz fakt zabezpieczenia w budżecie za małej kwoty: 1 273 389,46 zł brutto w stosunku do ceny najkorzystniejszej oferty: 1 522 057,20 zł brutto dla 2 części zamówienia które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty).
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ofertą przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1522057,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1522057,20 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Przyczyną unieważnienia postępowania dla I i III części jest fakt, nie złożenia żądnej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Dostawa ciągnika rolniczego o mocy maksymalnej nie mniejszej niż 29,3 kW dla Zakładu Obsługi "Piękne Miasto" w Józefowie
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
- Roboty budowlane w zakresie remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli.
- Wymiana WLZ i sieci strukturalnej w budynku przy al. Szucha 14 w Warszawie - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.