Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163557/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00163572/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja sieci komputerowej (MSK) - Zakup 2 urządzeń UTM , 11 Acces Pointów, 8 zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X, oprogramowania Menadżera logów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci komputerowej (MSK) - Zakup 2 urządzeń UTM , 11 Acces Pointów, 8 zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X, oprogramowania Menadżera logów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82bcbdc3-abb3-46ba-8476-a974bc40a999
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020607/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Projekt cyberbezpieczny samorząd – zakup i dostawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027”konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.16.2025.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup 2 urządzeń UTM Unified Threat Management pracujących w trybie wysokiej dostępności HA, 11 Acces Pointów punktów dostępowych wewnętrznej sieci bezprzewodowej dostosowanych do współpracy z urządzeniem Firewall lub UTM, 8 zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X, oprogramowania Menadżera logów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ
2. Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
4. Wymaga się od Wykonawcy posiadania wyspecjalizowanej kadry – najpóźniej w ciągu 3 dni od podpisania umowy, Zamawiający wymagać będzie przedstawienia osoby inżyniera, posiadającego minimum 4 aktywne certyfikaty producenta oferowanego w postępowaniu rozwiązania na poziomie:
- Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci (NS)
- Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
- Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa (SO)
- Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu na Krawędzi Sieci (SASE)
Oraz przedstawienia kopii ww. certyfikatów. Zamawiający dopuszcza, by powyższymi certyfikatami Wykonawca okazał się w stosunku do więcej niż jednej osoby, Zamawiający nie wymaga by ww. certyfikatami bezwzględnie okazała się tylko jedna osoba.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165887,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165887,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165887,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165887,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Modernizacja Orlika w Parku Powstańców Wielkopolskich
- Organizacja 2-dniowych wyjazdowych warsztatów z elementami szkolenia oraz animacji dla Uczestników projektu pt. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim"
- Opracowanie dokumentacji projektowej - budowy ścieżki rowerowej z m. Mechlin do m. Dąbrowa w gminie Śrem
- Zakup, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem w miejscowości: Pysząca ul. Piaskowa i Leśna, Zbrudzewo ul. Ametystowa, Śrem ul. Brzechwy i Tuwima - III części
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozszerzenie licencji
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (cz. I i cz. II)
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Radomsku - Etap II - Część II
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Lipsk w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.