Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 3 letniej subskrypcji na użytkowane obecnie oprogramowanie typu NDR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.winnicki@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 3 letniej subskrypcji na użytkowane obecnie oprogramowanie typu NDR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4992fc-8d99-4d8f-b3cc-8f8f38ab61e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158566/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup 3 letniej subskrypcji na użytkowane obecnie oprogramowanie typu NDR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Na podstawie porozumienia o powierzenie grantu o numerze 05.10-CR.01-001/24/0046/KPOD.05.10-CR.01-001/25/2025 w ramach konkursu grantowego pn. “Cyberbezpieczny Rząd” o numerze KPOD.05.10-CR.01- 001/25 – (pozostała treść w sekcji dodatkowej niniejszego ogłoszenia)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Rozdział XII SWZ:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego pod adresem:
https://zamowienia-
gios.ezamawiajacy.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)
(Dalsza część w wymaganiac technicznych i organizajnych dot. korespondencji elektronicznej w niniejszym ogłoszeniu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XII SWZ:
Ciąg dalszy:
3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na platformie zakupowej. W celu zapoznania się z dokumentacją
postępowania Wykonawca po przejściu na dedykowany adres platformy zakupowej:
- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i
wyszukuje przedmiotowe postępowanie,
- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i
wyszukuje przedmiotowe postępowanie.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku
posiadania konta w platformie zakupowej, logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej: zakupowej
wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy (Instrukcja użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod
adresem:
https://zamowienia- gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesLi
st&clientName=zamowienia-gios&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ, złożenie oferty, wymagane jest uprzednie
zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli konta, zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji
wskazane są w Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający
zaleca więc Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona
złożona. Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie
ewentualnych poprawek, uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników.
Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ
za pośrednictwem platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SWZ będzie zamieszczana na stronie
internetowej Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.
7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do
Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego
terminu (wczytanie na platformie zakupowej).
8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Wykonawcę i Zamawiającego
przyjmuje się datę i godzinę wczytania na platformie zakupowej.
9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu / podpisaniu dokumentu / oświadczenia
kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,
będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone
elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 – t.j.). Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu
elektronicznego oraz warunkach jej
użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem
internetowym http://www.nccert.pl 10. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów
i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml.2, opatrzone (poza Platformą) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
RESZTA INFORMACJI W SWZ - ROZDZIAŁ XII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny
Inspektorat Ochrony Środowiska w celu wyboru
najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO),
(Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), podajemy następujące informacje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Warszawie, z którym
może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy
Warszawskiej 1920 r. 3;
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /gios/SkrytkaESP
telefonicznie na nr 22 577 53 80;
e-mail: gios@gios.gov.pl
adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-67072-24050-IURUS-21.
Główny Inspektor Ochrony Środowiska wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do
kontaktu w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji
praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować się:
listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy
Warszawskiej 1920 r. 3;
telefonicznie na nr 22 577 53 75;
e-mail: iod@gios.gov.pl
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w szczególności
jest:
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO t j. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i
realizacji umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze,
ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z
2019 r. poz. 1781),
ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.
U. z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawą Prawo zamówień publicznych”,
ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024
r. poz. 1530),
ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz.
120, z późn. zm.),
ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz.
1061,z późn. zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej
oferty w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych.
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do
przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
powszechnie obowiązującego, w tym osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo informacje związane
z postępowaniem są zamieszczane na platformie Marketplanet. W
uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom,
z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych
osobowych w szczególności podmiotom świadczącym usługi w zakresie
systemów informatycznych/ oprogramowania.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
wykonania Umowy, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia
roszczeń, obrony przez roszczeniami oraz wykonania zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu
do danych osobowych, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania,
jeśli nie będą zachodziły przeciwskazania prawne. 8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
DALSZA CZĘŚĆ W ROZDZIALE XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów
zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu
terminu na ich wniesienie;
b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,
przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,
seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,
o których mowa w art. 46 RODO,
związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od
administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG-WZP.26.1.78.2025.PW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 3 letniej subskrypcji na użytkowane obecnie oprogramowanie typu NDR
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Punkty przyznane za kryterium „Cena ” liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 100 x waga (60% tj. 0,60) = XX.XX liczba punktów.
gdzie:
C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB - cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.
b) Punkty przyznane za kryterium „Wymagania opcjonalne” liczone będą wg następującego wzoru, jeśli Wykonawca zaoferuje:
1. Oprogramowanie wykrywa transfery wstępnie zdefiniowanych poufnych
plików zdefiniowanych przez wykrywanie ich nazw, skrótów lub określonej zawartości binarnej (znak wodny). Będzie to wykonywane na przynajmniej następujących protokołach: HTTP, FTP, SMTP, SMB, NFS – otrzyma 4 punkty;
2. Oprogramowanie wykrywa każde nowe urządzenie podłączone do sieci komputerowej, na podstawie analizy ruchu sieciowego oraz zbiera o nim wszystkie istotne informacje z zakresu bezpieczeństwa (podatności, zdarzenia ezpieczeństwa go dotyczące), użytkowników z niego korzystających, adres(y) MAC, system operacyjny, usługi przez to urządzenie świadczone oraz z których korzysta, a także parametry wydajnościowe połączeń do/od urządzenia takie jak: czas zestawienia sesji, czas odpowiedzi aplikacji, jitter, delay, wielkości przepływów w czasie raz partnerzy komunikacji. Lokalizacja urządzenia w topologii sieci jest zwizualizowana na graficznej mapie połączeń poszczególnych sieci – otrzyma 4 punkty;
3. Oprogramowanie umożliwia integrację z systemami Threat Intelligence, w tym w formatach STIX, CSV, JSON, XML lub API REST.– otrzyma 4 punkty;
4. Oprogramowanie umożliwia modyfikację i synchronizację danych o fałszywych alarmach (false positives) poprzez
interfejs API lub mechanizmy wewnętrzne – otrzyma 4 punkty;
5. Oprogramowanie umożliwia ingerencję użytkownika w proces uczenia się, na przykład w celu wyeliminowania fałszywych zdarzeń – otrzyma 4 punkty;
6. Oprogramowanie umożliwia integrację z usługą Active Directory, wykorzystywaną w środowisku Zamawiającego, w zakresie uwierzytelniania użytkowników i mapowania grup użytkowników wraz z ich uprawnieniami.– otrzyma 4 punkty;
7. Oprogramowanie umożliwia modyfikację praw dostępu (tylko do odczytu, odczytu i zapisu, wykonywania) dla użytkowników i grup użytkowników, funkcji administracyjnych oraz segmentów sieci – otrzyma 4 punkty;
8. Potencjalne zagrożenia są wykrywane zarówno na podstawie sygnatur jak i wzorców zachowań – otrzyma 4 punkty;
9. Użytkownicy mogą w pełni przeszukiwać i filtrować wszystkie dane historyczne i zagregowane statystyki w czasie rzeczywistym w oparciu o parametry np.: adres IP, adres MAC, nazwę hosta, nazwę użytkownika, ruch przychodzący i wychodzący, usługi sieciowe, usługi lokalne lub zdalne (usługa używana przez klienta, a usługa świadczona przez serwer), numer portu, VLAN, kraj, ASN – otrzyma 4 punkty;
10. Rozwiązanie umożliwia integrację z zewnętrznym systemem EDR w celu wymiany informacji o zagrożeniach, korelacji zdarzeń i wyzwalania reakcji (np. izolacja hosta, blokada procesu). Integracja powinna być możliwa poprzez API, REST lub inny otwarty protokół. – otrzyma 4 punkty
Na potwierdzenie oferowanego kryterium Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku niezałożonych lub błędnych przedmiotowych środków dowodowych Wykonawca otrzyma 0 punktów dla adekwatnego parametru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyamgania opcjonalne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
• Warunek nr 1:Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną jednorazową dostawę w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej jedną jednorazową dostawę oprogramowania (Zamawiający dopuszcza licencje / subskrypcje) typu NDR (Network Detection and Response) albo co najmniej jedną jednorazową dostawę urządzeń typu NDR
Wartość jednej albo suma kilku jednorazowych dostaw musi wynosić minimum 150 000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza sumowanie umów polegających na dostawach oprogramowania wraz z dostawami na urządzenia w celu wykazania i spełnienia wymaganej, powyższej kwoty.
• Warunek nr 1:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną jednorazową dostawę w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej jedną jednorazową dostawę oprogramowania (Zamawiający dopuszcza licencje / subskrypcje) typu NDR (Network Detection and Response) albo co najmniej jedną jednorazową dostawę urządzeń typu NDR
Wartość jednej albo suma kilku jednorazowych dostaw musi wynosić minimum 150 000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza sumowanie umów polegających na dostawach oprogramowania wraz z dostawami na urządzenia w celu wykazania i spełnienia wymaganej, powyższej kwoty.
• Warunek nr 1:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną jednorazową dostawę w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej jedną jednorazową dostawę oprogramowania (Zamawiający dopuszcza licencje / subskrypcje) typu NDR (Network Detection and Response) albo co najmniej jedną jednorazową dostawę urządzeń typu NDR
Wartość jednej albo suma kilku jednorazowych dostaw musi wynosić minimum 150 000,00 zł brutto
Zamawiający dopuszcza sumowanie umów polegających na dostawach oprogramowania wraz z dostawami na urządzenia w celu wykazania i spełnienia wymaganej, powyższej kwoty.
Warunek nr 1 Zamawiający uzna za spełniony jeśli:
1) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni warunek udziału samodzielnie, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się spełnią warunek łącznie albo jeżeli podmiot udostępniający zasoby udowodni udostępnienie adekwatnego zakresu zasobu odnośnie doświadczenia/wiedzy, wówczas spełnienie warunku możliwe jest przez niego samodzielnie albo łącznie z Wykonawcą / całym Konsorcjum.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw, na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, iż oferowany asortyment Wykonawcy spełnia kryteria, zgodnie z deklaracja w treści oferty.2. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą na potwierdzenie spełnienia kryterium pn. „Wymagania opcjonalne”:
kart katalogowych/ specyfikacji / folderów /linków do strony producenta, iż oferowany asortyment spełnia oferowany parametr.
Jeżeli Wykonawca przedłoży link w dokumencie z ofertą, należy załączyć screenshot’y strony internetowej, zrobione przez Wykonawcę. Zamawiający przyzna punkty jeśli link w trakcie badania ofert, będzie aktualny i zawierał wciąż potwierdzenie oferowanego kryterium.
Uwaga:
Przedkładając dokumentację, należy przedłożyć dokumentację, która jest adekwatna do oprogramowania wskazanego w formularzu asortymentowo-cenowym w zakresie: modelu i producenta, numeru seryjnego (jeżeli został wskazany).
W przypadku braku możliwości przypisania przedmiotowych środków dowodowych do zaoferowanego oprogramowania w zakresie modelu i producenta, numeru seryjnego (jeśli dotyczy) Wykonawca otrzyma 0 punktów.
3. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Dokumentacja wskazana w punkcie nr 2 może zostać złożona w języku polskim albo angielskim.
5. W przypadku niemożliwości pozyskania wymaganych przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający informuje, iż należy złożyć zapytanie w terminie ustawowym odnośnie dopuszczenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych jakie Wykonawca pozyskał.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy oraz formularz asortymentowo-cenowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 oraz nr 1a) do SWZ);Wymagana forma:
Formularze muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta musi się składać z formularza ofertowego i formularza asortymentowo-cenowego.
1a) Przedmiotowe środki dowodowe jeśli są wskazane w Rozdziale X SWZ.
2) zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (według załączonego wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy; Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 podmiotu udostępniającego jeśli dotyczy.
3) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;
6) inne dokumenty wymagane w SWZ;
7) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:
- Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 SWZ).
2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy pzp.
(...)
6. Ofertę sporządza się wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, oraz nr 1a) do SWZ - Formularz ofertowy i formularz asortymentowo cenowy opatrzony (poza Platformą) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wyżej wymienione dokumenty składa się w formie załączników na Platformie.
8. W przypadku, gdy Wykonawca dokona modyfikacji ww. wzorów formularzy, treść sporządzonej oferty, pod rygorem jej odrzucenia, musi zawierać wszystkie informacje wymagane w formularzach, o których mowa w ust. 5.
9. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp).
10. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia formularza ofertowego oferta zostanie odrzucona. Formularz ofertowy stanowi integralną część oferty, który nie podlega uzupełnieniu. Formularz oferty zawiera istotne elementy treści oferty, o czym Zamawiający informuje w niniejszym SWZ. Tożsamy Zamawiający zakreśla wymóg do złożenia formularza asortymentowo cenowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale
lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności
wskazanie:
− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres
umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie
korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym
rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, mogą załączyć do
oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może
zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
zgodnie z art. 59 ustawy Pzp
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: PLatforma Zakupowa Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie jest finansowane z:Jest realizowane na podstawie Porozumienia o
powierzenie grantu o numerze 05.10-CR.01- 001/24/0046/KPOD.05.10-CR.01-001/25/2025 w ramach konkursu grantowego
pn. “Cyberbezpieczny Rząd” o numerze KPOD.05.10-CR.01-001/25 realizowanego w rajowym Planie Odbudowy i
Zwiększania Odporności finansowany ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja
C3.1.1. Cyberbezpieczeństwo – CyberPL, infrastruktura przetwarzania danych oraz optymalizacja infrastruktury służb
państwowych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo
Cyberbezpieczeństwo - Cyberbezpieczny Rząd.
Cel:
Celem przedsięwzięcia w części finansowanej ze środków KPO jest poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa podmiotów
krajowego systemu cyberbezpieczeństwa (KSC)
poprzez modernizację i rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej.
Wykluczenie nastąpi na podstawie:
− art. 108 ust 1 Ustawy Pzp,
− art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 10 ustawy Pzp,
− art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w zakresie dostarczenia Zamawiającemu Oprogramowania (wraz z dokumentacją, o której mowa w ust. 8), nie później niż do 10 grudnia 2025 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
- Pojazdy służbowe - Zakup środków transportu
- Wdrożenie systemu telemetrii zintegrowanego z systemem SAP dla floty Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 48 miesięcy
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA UKSW W WARSZAWIE
- Remont sanitariatów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Zakup 3 letniej subskrypcji na użytkowane obecnie oprogramowanie typu NDR
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Bukowina Tatrzańska w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", realizowanego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lutomiersk
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





