eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości Centralny Zarząd Służby Więziennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 37A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-521

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 226408432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42af6dc7-120a-4b9f-8910-2745642c5bee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00161419/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Autoryzacja systemów informatycznych SW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42af6dc7-120a-4b9f-8910-2745642c5bee

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem strony
prowadzonego postępowania. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42af6dc7-120a-4b9f-8910-2745642c5bee

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Informacje dotyczące sposobu przygotowania i składania oferty określono w pkt. XIV.16. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. ochrony danych osobowych - RODO określone zostały w p. XXVI SWZ oraz w projekcie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dot. ochrony danych osobowych - RODO określone zostały w p. XXVI SWZ oraz w projekcie umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 36/25/KS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie elektronicznej 4000 szt. subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego MFA na okres 12 miesięcy wraz z usługą wdrożenia na 2 urządzeniach Kemp LoadMaster LX-25 będących w zasobach Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w umowie, której projekt stanowi załącznik do SWZ.
2. Dostarczone licencje muszą zostać przypisane do istniejącej instancji (Tenant/Account) wykorzystywanej przez Zamawiającego, w taki sposób, aby wszystkie licencje były zarządzane z jednej konsoli administracyjnej (konsoli zarządzającej systemem MFA).
3. Dostarczone rozwiązanie musi obsługiwać co najmniej jedną z następujących metod uwierzytelniania wieloskładnikowego: aplikacja mobilna, powiadomienia push, jednorazowe hasła OTP, klucze FIDO2 lub SMS.
4. Dostarczone rozwiązanie musi zostać wdrożone w taki sposób, aby nie powodowało konieczności wykonania przez Zamawiającego migracji istniejących użytkowników ani urządzeń końcowych funkcjonujących w infrastrukturze Zamawiającego.
5. Dostarczone rozwiązanie musi zapewniać usługi integracyjne, obejmujące API obsługujące co najmniej: systemy Fudo, ManageEngine ADManager Plus, Trellix, KEMP, a także standardowe mechanizmy RADIUS oraz LDAP – w zakresie metod oferowanych w ramach dostarczonego systemu.
6. Zamawiający w swojej infrastrukturze posiada 300 (słownie: trzysta) aktywnych subskrypcji Cisco Duo Essentials Edition, wykorzystywanych w środowisku produkcyjnym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dodatkowych 300 licencji, których okres subskrypcji zakończy się nie wcześniej niż w dniu 24 marca 2027 r., w celu zapewnienia pełnego pokrycia potrzeb Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania Cisco Duo, Zamawiający przekaże Wykonawcy numer konta (Tenant) w systemie Cisco Duo, celem przypisania nowych licencji do istniejącego konta Zamawiającego.
7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zapewnienia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w zakresie ochrony danych osobowych:
1) Zamawiający, działając jako administrator danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, wymaga, aby przetwarzanie danych osobowych w ramach oferowanego rozwiązania odbywało się przy zapewnieniu wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, spełniających wymogi określone w art. 28 ust. 1 RODO. W szczególności Zamawiający wymaga, aby:
a) oferowane rozwiązanie realizowane było w środowisku, w którym wdrożono polityki ochrony danych osobowych zgodne z RODO,
b) powierzone w ramach oferowanego rozwiązania dane przetwarzane były wyłącznie przez osoby upoważnione,
c) powierzone w ramach oferowanego rozwiązania dane przetwarzane były przez personel przeszkolony w zakresie ochrony danych osobowych,
d) transmisja danych osobowych w celu uwierzytelnienia osoby odbywała się w postaci zaszyfrowanej,
e) powierzone przez administratora dane osobowe przechowywane były w postaci zaszyfrowanej,
f) oferowane rozwiązanie zapewniało zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności powierzonych przez administratora danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego,
g) infrastruktura, w której realizowane jest oferowane rozwiązanie, zabezpieczona była środkami kontroli dostępu fizycznego,
h) oferowane rozwiązanie zostało zaprojektowane zgodnie z zasadą „privacy by design”,
i) na wszystkich stacjach, na których przetwarza się powierzone dane osobowe w ramach oferowanego rozwiązania, zapewniono oprogramowanie antywirusowe.
Spełnienie powyższych wymagań będzie weryfikowane na podstawie Arkusza weryfikacji w zakresie ochrony danych osobowych, o którym mowa w pkt. VII SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i ich wag:
1) Cena brutto za realizację całego zamówienia (C) - 60%
2) Poziom bezpieczeństwa danych osobowych oferowanego przez Wykonawcę - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom bezpieczeństwa danych osobowych oferowanego przez Wykonawcę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie dysponowania odpowiednim personelem:
dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada ważny certyfikat KEMP Certified Engineer (np. KEMP LoadMaster Engineer – KCE) lub równoważny, potwierdzający kwalifikacje w zakresie administracji i konfiguracji urządzeń typu Kemp LoadMaster, w tym serii x25.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) – załącznik do SWZ, składane wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) – załącznik do SWZ, składane wraz z ofertą.
2) Wykaz osób w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. XI, pkt 1, ppkt 4) lit. a) SWZ (wzór wg załącznika do SWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego certyfikatu lub równoważnego oraz zgodę tych osób na udział w realizacji zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe – składane wraz z ofertą.
1. Na potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w pkt. IV.7. SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego Arkusza weryfikacji w zakresie ochrony danych osobowych, stanowiącego załącznik do SWZ. Arkusz weryfikacji w zakresie ochrony danych osobowych stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 106 ust. 1 ustawy. Arkusz ma na celu potwierdzenie, że przetwarzanie danych osobowych w ramach oferowanego rozwiązania, odbywało się będzie przy zapewnieniu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, o których mowa w pkt. IV.7. SWZ, zapewniających bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 28 ust. 1 RODO. Arkusz dotyczy charakterystyki przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, a nie cech wykonawcy jako podmiotu.
2. Wykonawca wypełnia Arkusz, udzielając odpowiedzi na wszystkie pytania zawarte w formularzu, wskazując:
1) „TAK” – jeżeli spełnia wymaganie i załącza odpowiedni dowód,
2) „NIE” – jeżeli wymaganie nie jest spełnione.
3. Pytania w Arkuszu mają charakter:
1) obligatoryjny (O) – odpowiedź „NIE” skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
2) fakultatywny (F) – odpowiedź „TAK” podlega ocenie w ramach kryterium jakościowego, o którym mowa w pkt. XVIII SWZ.
4. Do każdego pytania w Arkuszu przypisano rodzaj wymaganego dowodu lub dokumentu równoważnego, umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację wiarygodności udzielonych odpowiedzi.
5. Zamawiający nie przewiduje wzywania do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia Arkusza weryfikacji w zakresie ochrony danych osobowych oraz dowodów potwierdzających odpowiedzi w pytaniach. Brak złożenia Arkusza lub niewypełnienie jego części obligatoryjnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku niewskazania lub niezałączenia dowodów potwierdzających odpowiedzi w pytaniach obligatoryjnych, Zamawiający uzna, że dane wymaganie nie zostało spełnione, co również skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku niewskazania lub niezałączenia dowodów w pytaniach fakultatywnych, Zamawiający przyzna 0 punktów w ramach kryterium jakościowego, o którym mowa w pkt. XVIII SWZ.
6. Weryfikacja złożonego Arkusza weryfikacji w zakresie ochrony danych osobowych zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za Wykonanie umowy.
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Wykonawca składa pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniem zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy.
4. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Brzmienie istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42af6dc7-120a-4b9f-8910-2745642c5bee

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.