Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167085/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00193856/01 - Wynik z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Koszykowej w sołectwie Wólka Mińska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 25 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9d2d236-0eb5-4be4-8b34-2c4df78fb6101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Koszykowej w sołectwie Wólka Mińska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9d2d236-0eb5-4be4-8b34-2c4df78fb610
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012756/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa chodników na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 220817W polegająca na budowie jednostronnego chodnika przyległego do istniejącej jezdni ulicy Koszykowej w Wólce Mińskiej, gmina Mińsk Mazowiecki, powiat miński.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- budowę jednostronnego chodnika o szerokości min 1,8 m;
- budowę i przebudowę urządzeń wodnych tj. rowu jednostronnego wraz z przepustami pod zjazdami oraz przykanalikami pod chodnikiem;
- przebudowę przepustu pod jezdnią;
- budowę, przebudowę i rozbudowę zjazdów z kostki betonowej w ciągu projektowanego chodnika;
- przebudowę i budowę elementów organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym znaków pionowych i poziomych oraz elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Szczegółowy opis zadania zawarty jest w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną: 303 775,07 zł, znacznie przewyższa kwotę, jaką
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 167 000,00 zł.
Jednocześnie zamawiający nie ma możliwości finansowych, żeby zwiększyć kwotę w stopniu umożliwiającym wybór
najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, a tym samym zagwarantować
środki finansowe na udzielenie przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe oraz na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy
prawo zamówień publicznych uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postepowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303775,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566810,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji stanowiącej zabudowę wielorodzinną w miejscowości Zbuczyn."
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2244W Siennica - Łękawica - Cegłów od km 1+972 do km 2+962
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (III)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Rozbiórka budynku Filmoteki Narodowej w Łodzi przy ul. Łąkowej 29C wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia.
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Budowa i wyposażenie budynku przedszkola w Adamowie - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.