Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157827/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00159499/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pozimowe oczyszczenie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych oraz parkingów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f46d57c-26c8-42c2-818a-731e2904e9d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pozimowe oczyszczenie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych oraz parkingów na terenie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f46d57c-26c8-42c2-818a-731e2904e9d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Pozimowe oczyszczenie wyznaczonych w załącznikach nr A i B do SWZ dróg, chodników, ciągów pieszych oraz parkingów, w terminie :
I etap - Pozimowe oczyszczenie wyznaczonych w załącznikach nr A i B dróg, chodników, ciągów pieszych oraz parkingów, w terminie do 18 dni roboczych od daty podpisania umowy,
II etap- Oczyszczenie wpustów i studni kanalizacji deszczowej , w terminie do 10 dni roboczych realizowanych łącznie lub też po zakończeniu I etapu.
2) Pozimowe oczyszczanie mechaniczne i ręczne wraz z powierzchniowym oczyszczaniem odwodnień liniowych i przykrawężnikowych , w terminie :
I etap - Pozimowe oczyszczenie wyznaczonych w załącznikach nr A i B dróg, chodników, ciągów pieszych oraz parkingów, w terminie do 18 dni roboczych od daty podpisania umowy,
II etap- Oczyszczenie wpustów i studni kanalizacji deszczowej , w terminie do 10 dni roboczych realizowanych łącznie lub też po zakończeniu I etapu.
3. Szczegółowy opis usług:
1) Pozimowe oczyszczenie dróg wg wykazu - załącznik nr A do SWZ - Wykonawca zapewni oczyszczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do 18 dni roboczych od daty podpisani umowy, w tym: pozimowe oczyszczenie dróg obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń (np. piasek, szkło, liście, kwiatostany, drobne odpady, darń ) zgromadzonych przez okres zimowy z całej szerokości pasa jezdni wraz z ich opaskami oraz z zatokami/ przystankami autobusowymi, parkingowymi, polami martwymi, powierzchniami skrzyżowań (pasy włączenia i wyłączenia),wysepki, powierzchowne odwodnienia liniowe, cieki przykrawężnikowe – I etap oraz kraty wpustów i studnie kanalizacji deszczowej- II etap.
W miejscach niedostępnych dla zamiatarki Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac ręcznie.
Usługa realizowana będzie zamiatarkami przeznaczonymi do oczyszczania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym.
Zamawiający przeprowadzać będzie kontrole stanu dróg. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie (ulica nie jest czysta, nie jest pozamiatana prawidłowo, nie jest pozamiatana w całości, pominięto odwodnienia liniowe, kraty wpustów i studnie kanalizacji deszczowej, zatoki i wysepki), zamiatana była bez sprawnie działającego systemu zraszającego Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w umowie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest takie pozamiatanie ulicy, w którym stan czystości ulic nie będzie budził wątpliwości Zamawiającego.
2) Pozimowe oczyszczenie chodników, ciągów pieszych, parkingów wg wykazu - załącznik nr B do SWZ. Usługa wykonywana będzie w terminie do 18 dni roboczych od daty podpisania umowy- I etap.
Wykonawca zapewni oczyszczenie ze wszystkich nieczystości zgromadzonych przez okres zimowy całej powierzchni chodników, ciągów pieszych i parkingów łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży (tzw. "odkryciem"). Usługa realizowana będzie zamiatarkami przeznaczonymi do oczyszczania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz w zraszacze.
Oczyszczanie chodników, ciągów pieszych oraz parkingów – oznacza uprzątnięcie z występujących nieczystości (np. piasek, szkło, liście, kwiatostany, drobne odpady) i obejmuje całą powierzchnię jw., usunięcie z nawierzchni wyrastającej darni oraz oczyszczenie przykrawężnikowych odwodnień liniowych, cieków przykrawężnikowych, korytek betonowych – I etap (kraty wpustów i studnie kanalizacji deszczowej)- II etap. Mechaniczne oczyszczanie chodników wykonywane może być jedynie za pomocą urządzeń mechanicznych z przeznaczeniem do użytkowania na chodnikach, ciągach pieszych (o masie całkowitej do 7,0t). Miejsca, gdzie nie będzie możliwości zastosowania sprzętu mechanicznego, oczyszczane będą ręcznie.
W przypadku stwierdzenia, że usługa nie została wykonana terminowo lub należycie (chodnik, ciąg pieszy lub parking nie jest czysty, pominięto obrzeża i krawężniki) Wykonawca obciążony zostanie karą finansową określoną w umowie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest takie oczyszczenie chodników, ciągów pieszych i parkingów, w którym stan ich czystości nie będzie budził wątpliwości Zamawiającego.
3) Ręczne oczyszczenie dróg dotyczy miejsc, gdzie ze względu na ich parametry oraz parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu. Usługa ta obejmuje usuwanie zanieczyszczeń z odwodnień liniowych i zgromadzonych na kratach wpustów i studniach kanalizacji deszczowej zlokalizowanych wzdłuż ulic, a także z darni, chwastów i trawy wyrastającej przy krawężnikach.
4) W ramach przedmiotu zamówienia zakłada się oczyszczanie krat i studni kanalizacji deszczowej w ilości 220 szt. W ramach usługi studnię kanalizacji należy oczyszczać z wykorzystaniem rury ssącej będącej wyposażeniem zamiatarki oraz ręcznego oczyszczenia pozostałości po ssaniu. Przypadki całkowitego zamulenia jak również uszkodzonej studni uniemożliwiającej jej oczyszczenie ww. sposobem Wykonawca winien zgłaszać przedstawicielowi Zamawiającego w celu podjęcia stosownej decyzji. Zamawiający dopuszcza wówczas powtórzenie podobnego zamówienia.
5) Wykonawca w ramach wykonywania usługi jest zobowiązany do :
- zbierania pozostałości powstałych podczas oczyszczania jako „ odpady z czyszczenia ulic i placów o kodzie 20 03 03 oraz ich transportu do instalacji ich zagospodarowania. Wykonawca po zakończeniu usługi w ramach odbioru końcowego przedstawi Zamawiającemu dokumentację przekazania odpadu zgodnie i w systemie BDO.
- zaopatrywania się w wystarczająca ilość wody wynikającej z zapotrzebowania zamiatarek podczas pracy systemu zraszającego.( Zamawiający może wskazać miejsce odpłatnego zaopatrywania się w wodę).
4. Przedmiot umowy wykonawca realizował będzie przy użyciu pojazdów (samochodów, zamiatarek) stałego podczas mechanicznego oczyszczania wykorzystywania systemu zraszania. Powierzchnie wraz ze szczotkami podczas pracy muszą być stale zraszane w celu uniknięcia zapylania i odrzutu pojedynczych elementów zabrudzenia. Jako optymalną minimalną normę w zakresie emisji spalin dla pojazdów wykorzystywanych podczas wykonywania usługi, Zamawiający wskazuje normę EURO 3 lecz nie stanowi ten fakt wymagania obligatoryjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBEN Zakład Usług Ogólnych Bożena Staszulonek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161287582
7.3.3) Ulica: Dolna 2
7.3.4) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 59-850
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBEN ZAKŁAD USŁUG OGÓLNYCH BOŻENA STASZULONEK
jakie przetargi wygrała firma
ROBEN ZAKŁAD USŁUG OGÓLNYCH BOŻENA STASZULONEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. : Przebudowa punktów czerpania wody Nadleśnictwa Świeradów"
- ,,Remont drogi asfaltowej w leśnictwach Lasek/Kotlina nr inw. 220/849"
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie 2-Rejon II
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Utrzymanie i bieżąca konserwacja Bulwaru Nadwarciańskiego Wschodniego i Zachodniego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.