Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148426/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00244358/01 - Wynik z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH W KORCZOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Eksploatacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180635492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: N/N
1.5.2.) Miejscowość: Korczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-552
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166242550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: korczowa@zopgkor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zopgkor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3536d22a-630c-45ab-b359-4a23fe35863e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAE-242/06/I/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dostawa komputerów typu All-in-One oraz pakietów MS Office 2024. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 535500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- dostawa zestawów komputerowych z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- dostawa komputerów przenośnych typu laptop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 29610,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV- dostawa telewizorów i monitorów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 26873,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, tj. do dnia 27.03.2025 r. do godz.9:00 wpłynęły dwie oferty, których ceny nie mieszczą się w limicie środków finansowych ustalonych przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej Części zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70606,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79145,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, tj. do dnia 27.03.2025 r. do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta dla Części nr III. która nie podlegałaby odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31180,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24550,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34171,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27922,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.3) Ulica: Kuków 121A
7.3.4) Miejscowość: Kuków
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27922,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania Office i osprzętu do budowy sieci LAN na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.