Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185783/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00195573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00286878/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REMONT DACHU BUDYNKU PODZAMCZA – SKRZYDŁO WSCHODNIE
MUZ. ARCH.-HISTOR. W ELBLĄGU,
W RAMACH PROJEKTU „MUSEUMS OVER THE BORDERS. STAGE II”, DOFINAN. ZE ŚROD. UE W RAMACH EUROP. INSTRUMENTU SĄSIEDZTWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170173912
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bulwar Zygmunta Augusta 11
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 552327273
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumel@elblag.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.elblag.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189832
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00185783
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
4,75
Po zmianie:
4,5
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy mogą nastąpić w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.
Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
b) zmiany terminu realizacji zamówienia,
c) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez nowe osoby wymogów, które spełniły osoby wskazane w ofercie,
d) zmiany wprowadzającej rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów.
Po zmianie:
Zmiany umowy mogą nastąpić w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.
Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
b) zmiany terminu realizacji zamówienia,
c) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez nowe osoby wymogów, które spełniły osoby wskazane w ofercie,
d) zmiany wprowadzającej rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów.
Zmiana wynagrodzenia umownego Wykonawcy może nastąpić w następujących okolicznościach:
a) część robót nie zostanie/nie została wykonana,
b) część robót zostanie/została zastąpiona robotami zamiennymi, tańszymi niż przewidziane w ofercie Wykonawcy,
c) materiały lub urządzenia przewidziane w ofercie Wykonawcy zostaną/zostały zastąpione materiałami lub urządzeniami tańszymi, o parametrach technicznych i właściwościach równorzędnych z parametrami technicznymi i właściwościami materiałów i urządzeń przewidzianych w ofercie,
d) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych,
e) zmiana technologii wykonywania robót, rozwiązań technicznych i materiałowych oraz zmiana w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowana przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w sytuacji, gdy:
- zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwiązań będzie groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
- wystąpi zmiana obowiązujących przepisów dopuszczających stosowanie określonych w projekcie technologii i materiałów,
- zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
Okoliczności oraz zasadność zmiany wynagrodzenia muszą być potwierdzone protokołem konieczności podpisanym przez obie strony umowy. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w formie aneksu, na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego kosztorysu różnicowego sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen, stawek i wskaźników narzutów jak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy dla niniejszego zamówienia, a w przypadku nowych pozycji kosztorysowych – cen i stawek nie wyższych niż według cennika SEKOCENBUD aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu.
Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy,
b) przeszkód obiektywnych uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca,
c) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych,
d) działaniami osób trzecich uniemożliwiającymi wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-08 09:00
Po zmianie:
2023-05-12 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-08 09:30
Po zmianie:
2023-05-12 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-06-10
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- ZP/21/2024 Dostawy produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
- Dostawa i montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem terenu dla zadania: "Przebudowa placu zabaw w Parku Kajki"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.