eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › REMONT DACHU BUDYNKU PODZAMCZA - SKRZYDŁO WSCHODNIE MUZ. ARCH.-HISTOR. W ELBLĄGU, W RAMACH PROJEKTU "MUSEUMS OVER THE BORDERS. STAGE II", DOFINAN. ZE ŚROD. UE W RAMACH EUROP. INSTRUMENTU SĄSIEDZTWA



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT DACHU BUDYNKU PODZAMCZA – SKRZYDŁO WSCHODNIE
MUZ. ARCH.-HISTOR. W ELBLĄGU,
W RAMACH PROJEKTU „MUSEUMS OVER THE BORDERS. STAGE II”, DOFINAN. ZE ŚROD. UE W RAMACH EUROP. INSTRUMENTU SĄSIEDZTWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170173912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bulwar Zygmunta Augusta 11

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552327273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumel@elblag.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.elblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU BUDYNKU PODZAMCZA – SKRZYDŁO WSCHODNIE
MUZ. ARCH.-HISTOR. W ELBLĄGU,
W RAMACH PROJEKTU „MUSEUMS OVER THE BORDERS. STAGE II”, DOFINAN. ZE ŚROD. UE W RAMACH EUROP. INSTRUMENTU SĄSIEDZTWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350b625c-df66-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041277/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont Dachu Muzeum - Budynek Podzamcza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Museums over the borders. Stage II

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-350b625c-df66-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 9.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
9.2. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9.6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9.7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9.8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku udostępniania w ofercie danych osobowych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania zgód osób udostępniających te dane na ich przetwarzanie w przedmiotowym postępowaniu, jak również zrealizowanie obowiązku informacyjnego w stosunku do tych osób. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu, Bulwar Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022 poz. 1710 t.j.), dalej ustawa PZP;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z przytoczonymi jw. przepisami RODO, po stronie Wykonawcy także powstaje obowiązek informacyjny w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od wykonawców, gdy zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.
W związku z powyższym, dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania danego zamówienia publicznego, a dotyczącego pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich dla przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego niniejszym informuję, że wraz ze składaną ofertą Wykonawca winien przedłożyć stosowne oświadczenie w tej sprawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MAH.251.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1387488,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Podzamcza – skrzydło wschodnie Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, w ramach projektu „Museums over the borders. Stage II”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa”.

Przedmiotowy budynek jest wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego pod numerem rejestru A-1184 - dawny browar (gotycki budynek Podzamcza) z fragmentem muru obronnego w Elblągu, ul. Gimnazjalna, Służebna, Wapienna, wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 14.10.1971.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik nr 10 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 11 do SWZ (Dokumentacja projektowa inwestycji).

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) wykonanie zaplecza budowy z ogrodzeniem terenu,
2) ustawienie rusztowań,
3) demontaż istniejącego pokrycia dachowego; ocena odsłoniętych elementów deskowania (w przypadku stwierdzenia zniszczenia spowodowanego zawilgoceniem dokonanie wymiany elementów),
4) demontaż obróbek blacharskich, orynnowania, obróbek okien połaciowych, oddymiających i płotków przeciwśniegowych,
5) wykonanie zabezpieczenia dachu przed opadami na czas prowadzenia robót,
6) oczyszczenie mechaniczne elementów drewnianych deskowania, impregnacja środkiem przeciwgrzybiczym i przeciwpalnym (dokonanie wymiany elementów zawilgoconych i zniszczonych),
7) demontaż deskowania i ponowny montaż oraz wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej połaci dachu II pietra (dokonanie wymiany elementów zawilgoconych i zniszczonych),
8) ułożenie membrany dachowej, kontrłat oraz łat na deskowaniu,
9) wykonanie obróbek blacharskich,
10) montaż rynien oraz dwóch odcinków rur spustowych,
11) wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na dachówkę ceramiczną holenderkę,
12) demontaż pokrycia, obróbek blacharskich, deskowania, izolacji, kontrłat i łat lukarn,
13) wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej lukarn, montaż deskowania, membrany dachowej, kontrłat, łat, pokrycia z dachówki ceramicznej holenderki, obróbek blacharskich z blachy miedzianej,
14) odtworzenie elementów z blachy miedzianej na rąbek stojący boków oraz czoła lukarn,
15) wykonanie zabezpieczenia przed wlotem ptactwa kanałów wentylacyjnych kominów,
16) montaż obróbek blacharskich okien połaciowych, oddymiających i płotków przeciwśniegowych,
17) naprawa odspojonego tynku na fragmencie gzymsu od strony dziedzińca,
18) wymiana na nową instalacji odgromowej dachu – wykonanie nowych pomiarów,
19) demontaż rusztowań,
20) usunięcie zaplecza budowy, odtworzenie trawników, uprzątnięcie terenu, utylizacja materiałów rozbiórkowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- roboty przygotowawcze terenu budowy: organizacja dróg dojazdowych, zaplecza, przyłączy,
- w razie potrzeby wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób i badań,
- zabezpieczenie ciągłości działania instytucji poprzez zapewnienie pracownikom i gościom Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu stałego dostępu do pomieszczeń w budynku Podzamcze – skrzydło wschodnie,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- zapewnienie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu po zrealizowaniu robót stanowiących przedmiot zamówienia,
- zapewnienie minimalnego 5-letniego okresu gwarancyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,75 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: cena (K1) – 60 %
Sposób obliczenia punktów w kryterium cena nastąpi według wzoru:


ilość punktów ocenianej oferty K1 = wynik iloczynu oferty z najniższą ceną spośród złożonych ofert i ceny oferty ocenianej pomnożony przez 60


najniższa cena spośród złożonych ofert
ilość punktów ocenianej oferty K1 = -------------------------------- x 60
cena ocenianej oferty


Kryterium 2: Doświadczenie kierownika budowy (K2) – 30 %
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Kierownika budowy spełniającego wymogi określone w p. 7.4.b) SWZ w następujący sposób:
Za pełnienie funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto polegających na przebudowie lub remoncie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej w budynku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, ponad minimalne wymagane doświadczenie określone w warunkach udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma:
- dodatkowa jedna robota budowlana – 10 punktów,
- dodatkowe dwie roboty budowlane – 20 punktów,
- dodatkowe trzy roboty budowlane – 30 punktów.
Ocenie zostaną poddane wyłącznie roboty budowlane wykazane ponad roboty wskazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określone w punkcie 7.4b) SWZ.
Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium to 30 punktów.

Kryterium 3: Okres gwarancji i rękojmi (K3) – 10 %
Okres gwarancji i rękojmi wyrażony jest w latach. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat od daty popisania protokołu końcowego robót budowlanych. Zamawiający przyzna punkty za dodatkowy okres gwarancji i rękojmi powyżej 5 lat według następujących zasad:
- Oferta z okresem gwarancji i rękojmi 5 lat – otrzyma 0 punktów
- Oferta z okresem gwarancji i rękojmi 6 lat – otrzyma 5 punktów
- Oferta z okresem gwarancji i rękojmi 7 lat – otrzyma 10 punktów
Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium to 10 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, wynikającą z sumy punktów przyznanych w kryterium nr 1, nr 2 i nr 3 (K1 + K2 + K3).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy (K2)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi (K3)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1.700.000 zł
2. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował i prawidłowo ukończył jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto polegającą na przebudowie lub remoncie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej.
b) Skieruje do realizacji zamówienia osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy oraz:
- posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy,
- przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami art. 37c ustawy z dn. 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; przy czym na okres wyżej wymienionego doświadczenia może składać się doświadczenie uzyskane w czasie kilku robót budowlanych, których łączny czas składa się na 18 miesięcy,
- pełniła funkcję kierownika budowy przy robotach budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto polegających na przebudowie lub remoncie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej w budynku wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych.

c) Skieruje do realizacji zamówienia osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót elektrycznych oraz:
- posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót elektrycznych.

Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.).
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 334 ze zm.). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. 2023 poz. 551 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
8.2. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy wykaz zawarty jest w dokumencie SWZ, pkt. 8.4. - 8.8., zamieszczonym na stronie postępowania

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

- Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10.000 zł.
- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
- Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku o/Elbląg
Numer rachunku bankowego: 16 8313 0009 5200 0153 2000 0010
- Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy PZP, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Dołączenie do oferty polecenia przelewu – nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
- Zasady zwrotu wadium oraz utraty wadium określają przepisy art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
b) Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
c) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy mogą nastąpić w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.

Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy,
b) zmiany terminu realizacji zamówienia,
c) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez nowe osoby wymogów, które spełniły osoby wskazane w ofercie,
d) zmiany wprowadzającej rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.