Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00187494/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00189351/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00189442/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2023/BZP 00065752/01 - Wynik z dnia 2023-01-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 46 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 46 im. Bractwa Kurkowego Grodu Bytomskiego w Bytomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723365
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Prusa, 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 389 47 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp46bytom_zp@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp46bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 46 w Bytomiu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac366204-ded8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00189151
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00094208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sprzêtu, pomocy dydaktycznych i naukowych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 46 w Bytomiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac366204-ded8-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac366204-ded8-11ec-9a86-f6f4c648a056 lub poprzez e-mail: sp46bytom_zp@wp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu zobowi±zany jest posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Informacje na temat zak³adania konta oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia zawiera Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz zak³adka Centrum Pomocy. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce Zg³o¶ problem.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze.
4. Mo¿liwo¶æ korzystania z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania siê. Do korzystania z Formularzy do komunikacji s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. W przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sp46bytom_zp@wp.pl. (nie dotyczy to z³o¿enia oferty).
Szczegó³owe informacje wymagania opisano w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP46.261.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 146981,57 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 11
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarek 3D i d³ugopisów 3D wraz z oprogramowaniem i materia³ami eksploatacyjnymi
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13013,37 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
37520000-9 - Zabawki
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezp³atny instrukta¿ obs³ugi drukarki 3D i modelowania projektów 3D dla pracowników ( co najmniej 4 osoby, realizowane w godzinach 8.00-15.30).
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów do drukarek 3D.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6829,19 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa okularów VR z oprogramowaniem edukacyjnym.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44185,28 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezp³atny instrukta¿ dla nauczycieli zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Modem Wi-Fi dedykowany do obs³ugi zestawu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu i oprogramowania do rejestracji i przetwarzania obrazu.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5926,26
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezp³atny instrukta¿ dla nauczycieli zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu nag³a¶niaj±cego i do zapisu d¼wiêku
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13483,85 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32332100-0 - Dyktafony
32342100-3 - S³uchawki
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
32343000-9 - Wzmacniacze
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32342412-3 - G³o¶niki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy naukowych do pracowni robotyki.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21461,14 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezp³atny instrukta¿ dla nauczycieli zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzêdzi i pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18106,55 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urz±dzenia warsztatowe
39241000-3 - No¿e i no¿yczki
31700000-3 - Urz±dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
14810000-2 - Wyroby ¶cierne
44512100-3 - D³uta
44512200-4 - Szczypce
44512300-5 - M³otki
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44512940-3 - Zestawy narzêdziowe
18142000-6 - Okulary ochronne
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
43810000-4 - Urz±dzenia do obróbki drewna
24910000-6 - Kleje
30194000-5 - Przybory kre¶larskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa klocków konstrukcyjnych
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7868,62 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie ilo¶ci oferowanych zestawów klocków o dodatkowe elementy o co najmniej 10% w stosunku do wymagañ ilo¶ciowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie ilo¶ci oferowanych zestawów klocków o dodatkowe elementy o co najmniej 20% w stosunku do wymagañ ilo¶ciowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikroskopów cyfrowych
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2959,02 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do pracowni szkolnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39121200-8 - Sto³y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wed³ug opisu kryteriów oceny ofert- za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Monta¿ mebli na terenie placówki szkolnej lub dostawa zmontowanych mebli.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu AGD
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1096,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug opisu kryteriów oceny ofert – za³. nr 12 do SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o pierwsze 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci- dotyczy sprzêtów elektrycznych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji o kolejne 12 m-cy w stosunku do wymagañ programu Laboratoria Przysz³o¶ci – dotyczy sprzêtów elektrycznych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ca³y asortyment objêty gwarancj± w systemie door to door w ca³ym okresie gwarancji- dotyczy sprzêtów elektrycznych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) polegaj±cych na zast±pieniu zaoferowanego przez Wykonawcê przedmiotu umowy innym w sytuacji:
a) gdy w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego mo¿liwe jest dostarczenie przedmiotu zamówienia uwzglêdniaj±cego najbardziej aktualne i adekwatne rozwi±zania techniczne lub technologiczne, z zastrze¿eniem, ¿e wskutek zmiany wszystkie wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy zostan± zachowane, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwy¿szeniu,
b) ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanych elementów przedmiotu zamówienia i zast±pienia ich innym rozwi±zaniem umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie umowy, o ile nowe rozwi±zanie bêdzie spe³nia³o wszystkie wymagania wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia oraz oferty Wykonawcy, a wynagrodzenie nie ulegnie podwy¿szeniu,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi na:
a) si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, jak równie¿ inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
b) jakiekolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub personelowi Zamawiaj±cego,
Termin realizacji umowy mo¿e ulec zmianie o czas, w jakim wy¿ej wskazane okoliczno¶ci uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu umowy.
3) zmiana sposobu realizacji umowy poprzez wprowadzenie mo¿liwo¶ci realizowania przedmiotu umowy etapami lub partiami i w konsekwencji podpisania czê¶ciowych protoko³ów zdawczo-odbiorczych, bêd±cych podstaw± do wystawienia faktur czê¶ciowych - w sytuacji gdy z uzasadnionych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy nie bêdzie mo¿liwe terminowe dostarczenie i zrealizowanie ca³ego przedmiotu umowy,
4) w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
5) postanowieñ umowy, których konieczno¶æ wprowadzenia jest wynikiem zmian obowi±zuj±cego prawa b±d¼ dzia³añ organów pañstwowych, samorz±dowych, s±dowych lub administracyjnych,
6) wynagrodzenia brutto, w przypadku:
a) zmiany przepisów obowi±zuj±cych dot. podatku VAT,
Zmiana mo¿e polegaæ na obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ procentowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia mo¿e dotyczyæ wy³±cznie czê¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, która w dniu wej¶cia w ¿ycie zmiany stawki podatku VAT pozosta³a do zap³aty,
b) zastosowania przez Wykonawcê stawki podatku VAT, o której mowa w art. 83 ustawy o podatku od towarów i us³ug,
Zmiana bêdzie polega³a, na obni¿eniu wynagrodzenia o warto¶æ stawki podatku VAT wskazanej w § 6 ust. 1.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-10 14:40
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez platformê e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 15:40
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
Czê¶æ 7 : Tak
Czê¶æ 8 : Tak
Czê¶æ 9 : Tak
Czê¶æ 10 : Tak
Czê¶æ 11 : Tak
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodz±cych w sk³ad zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Ko¶cielnej 10 w Bytomiu - monta¿ jednostki wentylacyjnej z nagrzewnic± wodn±, ch³odnic± z odparowaniem bezpo¶rednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wie¿y szybu Staszic dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ.
- Dostawa farb, pêdzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ."
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
- "Naprawa rur dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ."
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi technicznej wydarzeñ kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego oraz ¶rodków ochrony indywidualnej dla Zwi±zku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych, komputerów przeno¶nych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materia³ów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa i wdro¿enie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw s±dowych na salach podlegaj±cych modernizacji w s±dach okrêgu kaliskiego
wiêcej: Wyroby ¶cierne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.