eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaSukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy Win 19

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825726824

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wlodawa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-we-wlodawie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea93edf-4a10-4675-b7b3-2b7a36a33db8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165969/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa środków czystości do Zakładu karnego we Włodawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cea93edf-4a10-4675-b7b3-2b7a36a33db8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ssdip.bip.gov.pl;https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych jest Zakład Karny we Włodawie , ul. Żołnierzy WiN 19, 22-100 Włodawa, tel.: 82 562 78 53, fax 82 565 35 57, e-mail: zk_wlodawa@sw.gov.pl;
• inspektorem ochrony danych w Zakładzie Karnym we Włodawie jest st. sierż. Kulagwiuk Karol, tel.: 82 562 68 23, e-mail: iod_wlodawa@sw.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na dostawy pn. „Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie” przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 72 ust.1 Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
• konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.7.2025.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy wykaz asortymentu podlegającego ocenie zawiera formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

lp kod Nazwa artykułu jm Ilość
1 2 3 4 5
1 002 Dozownik mydła w płynie na ścianę, kolor biały, wykonany z tworzywa ABS- 0,8l szt 5
2 003 Dozownik ręcznika jednorazowego, mocowany do ściany, kolor biały, okienko do kontroli papieru, wykonany z tworzywa ABS, zamykany na kluczyk (rolki maxi1kg-1,2kg) szt 5
3 051 Druciak czyścik spiralny szt 150
4 006 Kosz na śmieci z pedałem 15l ABS szt 15
5 008 Kostka toaletowa z koszyczkiem 40g szt 400
6 013 Miska plastikowa fi 46 cm ABS szt 60
7 062 Mleczko do szorowania różnych powierzchni 0,5l l 40
8 096 Papier toaletowy celulozowy kolor 2 warstwowy waga rolki 50g-55g szt 2600
9 055 Nakładka mopa rozmiar 50 cm x13 cm szt 120
10 054 Płyn do konserwacji stali nierdzewnej (potrzeby kuchni ,gastronomii), poj.1 l l 10
11 48 Skoncentrowany płyn-żel czyszcząco-dezynfekujący o poj. 1,25l (główna substancja aktywna -podchloryn sodu) posiadający silne działanie biobójcze (domestos lub równoważny) l 60
12 056 Pasta do obuwia czarna 50g szt 20
13 090 Pasta do obuwia biała 50g szt 10
14 068 Płyn do mycia naczyń koncentrat (ludwik lub równoważny) kg 400
15 059 Rękawice gum. gospodarcze par 30
16 088 Szczotka mazak do obuwia szt 10
17 028 Szczotka włosiana na kij 30 cm szt 100
18 029 Szczotka ryżowa na kij 20-25 cm szt 50
19 030 Szczotka ryżowa strzałka do „ręki” (uniwersalna) 15-25 cm szt 30
20 031 Szczotka ulicowa 50 cm szt 20
21 032 Szczotka do wc + kubełek kpl 80
22 033 Szufelka + zmiotka kpl 100
23 034 Ściągacz do posadzki 60 cm (obudowa plastikowa) szt 20
24 035 Stelaż mop 50 cm x 13 cm ABS( Splast lub równoważny) szt 25
25 037 Trzonek do szczotki włosianej na kij dł -150 cm z gwintem (drzewo bukowe) szt 100
26 039 Wiadro plastikowe 12l ABS szt 60
27 040 Wybielacz w płynie do stosowania uniwersalnego. l 400
28 052 Zmywak, gąbka 15 cm x7 cm szt 400
29 078 Kosz na bieliznę 80cm x 60 cm x 45 cm ABS szt 5
30 136 Preparat do dezynfekcji (potrzeby kuchni) Vircon lub równoważny kg 30
31 28 Szczotka wł. na kij (włos naturalny) na trzonek z gwintem szt 90
32 045 Pianka do konserwacji mebli 250 ml szt 48
33 049 Odświeżacz powietrza żel 150 g (kwiatowy) op 120
34 057 Płyn do usuwania tłustego brudu (potrzeby kuchni) l 30
35 77 Żel do udrożniania rur kanalizacyjnych ze złogów tłuszczu l 20
36 079 Fartuch ochronny cerata ¾ (kuchnia) szt 30
37 098 Rękawice robocze( szmaciano - gumowane) par 500
38 1 Chloramina T lub równoważny kg 40
39 69 Preparat do gruntownego czyszczenia i usuwania powłok (Mikro kład Ekolab lub równoważny) l 20
40 143 Pościel jednorazowa szt 100
41 38 Worek sanitarny 35l a 50 op 800
42 61 Worek sanitarny 120l a 25 op 500
43 114 Worek sanitarny 60l a 50 op 50
44 140 Woreczek do żywności HDPE 18x4x35 op 60
45 26 Ręcznik celulozowy 2 warstwowy „maxi” „Ehlert-Profi” lub równoważny waga rolki ( 0,7kg) rol 900
46 137 Tabletki myjąco - pielęgnacyjne do pieców konwekcyjnych Rational lub równoważne szt 400
47 106 Ścierka chłonąca wilgoć mikrofibra szt 60
48 85 Suszarka na bieliznę rozstawiana na podłodze ( 6 mb powierzchni suszenia) szt 10
49 71 Mydło w płynie antybakteryjne PH neutralne „ Ludwik” avea lub równoważne l 700
50 87 Barbicide ,płyn do konserwacji narzędz precyzyjnnych typu maszynka do strz włosów ( lub równoważne) atomizer l 30
51 91 Płyn do dezynfekcji narzędzi medycznych ,tkanin Ekolab lub równoważny op. jednost 1l z rozpylaczem l 15
52 99 Opryskiwacz Marolex 2l lub równoważny szt 2
53 113 Ręcznik celulozowy 2 warstwowy typu „ZZ” szt 120
54 25 Płyn do mycia szyb opakowanie jednostkowe 0,5l z rozpylaczem l 100
55 21 Płyn do mycia różnych powierzchni(podłóg, ścian ) opakowanie jednostkowe 0,5 l z „błyskawicznym” korkiem (otwórz- zamknij) l 3000
56 76 Płyn do mycia i dezynfekcji sanitariatów opakowanie jednostkowe 0,5 l z „błyskawicznym”korkiem (otwórz-zamknij) l 1800
57 18 Płyn do mycia naczyń opakowanie jednostkowe 5 l l 1000
58 20 Pasta BHP opakowanie jednostkowe 0,5kg kg 40
59 127 Worek sanitarny 240l a 10 op 400
60 17 Proszek do urządzeń sanitarnych op. jednostkowe 0,3kg kg 800
61 36 Szmaty (czyściwo bawełna biała bez bielizny osobistej, cięte) Kg 30
62 27 Rękawice lateksowe jednorazowe rozmiar L,XL a.50par par 22000
63 27 Rękawice jednorazowe lateksowe
rozmiar M,L a.50 par par 2000

1. Artykuły chemiczne zawarte w tabeli pod pozycjami nr : 5,7,10,11,12,13,14,27,30,32,33,34,35,38,39,45,49,50,51,54,55,56,57,58,60, mają posiadać karty charakterystyki dostępne dla kupującego w postaci pisanej po 1 kpl.
2. Minimalny termin przydatności artykułów chemicznych do zużycia nie może wynosić mniej niż 1 rok licząc od dnia dostawy.
3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do magazynu w Zakładzie Karnym we Włodawie: środków czystości wg. formularza ofertowego
4. Dostawca w celu realizacji dostawy zapewni transport, którego koszt winien być wliczony w cenę dostarczanego towaru. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z części zamówienia. Harmonogram dostaw: sukcesywnie – średnio raz w miesiącu.
5. Wielkość dostawy każdorazowo określana będzie w zamówieniu kierowanym do Dostawcy telefonicznie lub faksem przez wyznaczonych pracowników Zakładu Karnego we Włodawie.
6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

39831200-8 - Detergenty

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena brutto 100%

Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%

Kryterium cena – waga kryterium 100%

Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:

najniższa cena brutto spośród oferowanych
uzyskana liczba punktów = x 100% x 100
cena brutto z oferty badanej

1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferta, wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
3. Wynik – oferta, która dla konkretnego zadania przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określone w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określone w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Określone w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Określone w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.