Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143802/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618593430
1.5.8.) Numer faksu: 618593429
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70afe2da-5b15-4bf0-a4cf-075f77da5c9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038043/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - drogi powiatowe na terenie gmin Buk, Dopiewo,Tarnowo Podgórne. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przykrawężnikowych na długości 87507mb oraz oczyszczenie powierzchni (martwe pola, pierścienie wew. ronda, wyspy separujące, zatoki autobusowe i parkingowe perony autobusowe drogi rowerowe) w ilości 111938m24.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 218332,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - drogi powiatowe na terenie gmin Rokietnica, Suchy Las, Murowana Goślina. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przykrawężnikowych na długości 49028mb oraz oczyszczenie powierzchni (martwe pola, pierścienie wew. ronda, wyspy separujące, zatoki autobusowe i parkingowe perony autobusowe drogi rowerowe) w ilości 40488m24.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 95652,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - drogi powiatowe na terenie gmin Czerwonak, Kostrzyn,Pobiedziska,Swarzędz. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przykrawężnikowych na długości 61015mb oraz oczyszczenie powierzchni (martwe pola, pierścienie wew. ronda, wyspy separujące, zatoki autobusowe i parkingowe perony autobusowe drogi rowerowe) w ilości 69385m24.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 141836,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - drogi powiatowe na terenie gmin Kleszczewo, Kórnik. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przykrawężnikowych na długości 50005mb oraz oczyszczenie powierzchni (martwe pola, pierścienie wew. ronda, wyspy separujące, zatoki autobusowe i parkingowe perony autobusowe drogi rowerowe) w ilości 59073m24.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 118891,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu - drogi powiatowe na terenie gmin Komorniki,Mosina,Stęszew. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje dwukrotne oczyszczenie nawierzchni przy krawężniku i ścieków przykrawężnikowych na długości 73330mb oraz oczyszczenie powierzchni (martwe pola, pierścienie wew. ronda, wyspy separujące, zatoki autobusowe i parkingowe perony autobusowe drogi rowerowe) w ilości 50445m24.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 130930,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180667,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180667,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180667,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Sanitarna Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811847768
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNIKA SANITARNA - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TECHNIKA SANITARNA - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180667,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91621,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201088,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91621,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91621,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99695,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115639,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99695,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTUH Kowalczyk Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841645294
7.3.3) Ulica: Łubowo 92B
7.3.4) Miejscowość: Łubowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-260
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowo-Handlowe Kowalczyk Leszek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowo-Handlowe Kowalczyk Leszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99695,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95726,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95726,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95726,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95726,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124747,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155851,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124747,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek Sobański s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810062189
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 7b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD SPRZĄTANIA PLACÓW I ULIC" MIELCZAREK, SOBAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124747,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.