eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica"Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19,
w tym osób niepełnosprawnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748562800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19,
w tym osób niepełnosprawnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05a8188-c782-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140197/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-51/V/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 (jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu, rok produkcji: nie starszy niż 2021. Samochód musi być nieużywany, kompletny, wyposażony w akumulator trakcyjny, z homologacją umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie do ruchu na obszarze Polski, wolny od wad technicznych i prawnych oraz spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i wyposażenia określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oferowany samochód musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producenta.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jeśli jego siedziba znajduje się w odległości większej niż 30 km od granic Świdnicy, wraz z dwoma kompletami kluczyków oraz dokumentami, których mowa w ust. 10 poniżej. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu, ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za dostarczenie przedmiotu dostawy. W przypadku siedziby Wykonawcy mieszczącej się w odległości mniejszej niż 30 km od granic Świdnicy Zamawiający odbierze przedmiot sam w siedzibie Wykonawcy.
7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia powinien być gotowy do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy było instalowanie dodatkowych elementów w późniejszym czasie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego instruktażu/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autoryzowanym serwisem samochodowym dla oferowanego samochodu na terenie Świdnicy lub w odległości nie większej niż 100 km. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia wykazu autoryzowanych serwisów samochodowych dla oferowanego samochodu na terenie Świdnicy lub w odległości nie większej niż 100 km od granic miasta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy.
10. Wykonawca wraz z samochodem przekaże:
a) kartę pojazdu,
b) świadectwo homologacji,
c) gwarancje,
d) potwierdzenie zapłaty akcyzy/cła,
e) książkę serwisową w języku polskim,
f) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim.
11. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez obie strony, potwierdzającym kompletność dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protokołu i odbiór przedmiotu dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonego przedmiotu umowy, jego elementów i wyposażenia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy.
12. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
13. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji tożsamej z gwarancją wskazaną w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 6 do SWZ.
14 .Symbol przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Przedmiot główny: 34144900-7 – pojazdy elektryczne.
Przedmiot dodatkowy: 34110000-1 – samochody osobowe
31430000-9 – akumulatory elektryczne.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: do 180 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamówienie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-51/V/22 pn. „Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 p.z.p. tj. cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.05.2022 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.