Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00147102/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19,
w tym osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748562800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19,w tym osób niepełnosprawnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05a8188-c782-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140197/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-51/V/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 (jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu, rok produkcji: nie starszy niż 2021. Samochód musi być nieużywany, kompletny, wyposażony w akumulator trakcyjny, z homologacją umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie do ruchu na obszarze Polski, wolny od wad technicznych i prawnych oraz spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i wyposażenia określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oferowany samochód musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producenta.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, jeśli jego siedziba znajduje się w odległości większej niż 30 km od granic Świdnicy, wraz z dwoma kompletami kluczyków oraz dokumentami, których mowa w ust. 10 poniżej. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu, ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za dostarczenie przedmiotu dostawy. W przypadku siedziby Wykonawcy mieszczącej się w odległości mniejszej niż 30 km od granic Świdnicy Zamawiający odbierze przedmiot sam w siedzibie Wykonawcy.
7. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia powinien być gotowy do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy było instalowanie dodatkowych elementów w późniejszym czasie.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego instruktażu/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autoryzowanym serwisem samochodowym dla oferowanego samochodu na terenie Świdnicy lub w odległości nie większej niż 100 km. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia wykazu autoryzowanych serwisów samochodowych dla oferowanego samochodu na terenie Świdnicy lub w odległości nie większej niż 100 km od granic miasta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy.
10. Wykonawca wraz z samochodem przekaże:
a) kartę pojazdu,
b) świadectwo homologacji,
c) gwarancje,
d) potwierdzenie zapłaty akcyzy/cła,
e) książkę serwisową w języku polskim,
f) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim.
11. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez obie strony, potwierdzającym kompletność dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protokołu i odbiór przedmiotu dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonego przedmiotu umowy, jego elementów i wyposażenia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy.
12. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 14 dni roboczych od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
13. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji tożsamej z gwarancją wskazaną w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 6 do SWZ.
14 .Symbol przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Przedmiot główny: 34144900-7 – pojazdy elektryczne.
Przedmiot dodatkowy: 34110000-1 – samochody osobowe
31430000-9 – akumulatory elektryczne.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: do 180 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie o udzielenie zamówienia publicznego nr P-51/V/22 pn. „Zakup nowego samochodu do przewozu osób do punktów szczepień przeciwko Covid-19, w tym osób niepełnosprawnych”, prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) - dalej p.z.p., zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 p.z.p. tj. cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.Uzasadnienie
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jw. wyznaczył termin składania ofert do dnia 16.05.2022 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie Świdnica" - ETAP I
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 1 w Świdnicy przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 26, 58-100 Świdnica
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego nr 2 w Świdnicy ul. Galla Anonima 5, 58-100 Świdnica
- Regulacja rowu melioracyjnego w miejscowości Burkatów
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodociągu oraz przebudowa ulicy Działkowej w Pszennie
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
- Dostawa samochodów osobowych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego na potrzeby kontroli powietrza powtórka"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa fabrycznie nowego elektrycznego pojazdu ciężarowego kategorii N2 z urządzeniem hakowym
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.