eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Dostawa umundurowania, odzieży BHP i odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania, odzieży BHP i odzieży motocyklowej
dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301997776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jeziory

1.5.2.) Miejscowość: Mosina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkopolskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9f50c99-c311-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa umundurowania, odzieży BHP i odzieży motocyklowej
dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f50c99-c311-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114257/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa umundurowania, odzieży bhp i odzieży motocyklowej dla pracownikow WPN w 2023 r..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/37/3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Dostawa umundurowania dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego.
1. Zestawienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu zamówienia zostało zawarte w zał. nr 2a. Niniejszy załącznik stanowi jednocześnie formularz cenowy.
2. Wyszczególnione w zał. 2a ilości poszczególnych sortów stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2023. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości (zwiększenie lub zmniejszenie wielkości) poszczególnych sortów wyszczególnionych w zał. 2a przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą.
3. Wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i estetycznych nie gorszych od założonych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji przedmiotu zamówienia minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
4. Umundurowanie, odzież BHP i odzież motocyklowa dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r. winny być dostarczane sukcesywnie na podstawie imiennych zamówień wystawionych na poszczególnych pracowników oraz powinny spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018r. (Dz. U. z 09 lutego 2018r., poz. 344), normami polskimi oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ.
Wykonawca musi dysponować stacjonarnym punktem sprzedaży położonym nie dalej niż w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego, w którym istnieć będzie możliwość dokonywania przymiarek i zakupów lub Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt pełnej rozmiarówki sortów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SWZ w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego (nie dłuższym niż 21 dni od podpisania umowy) celem indywidualnego dopasowania rozmiarów potrzebnych do określenia szczegółowego zapotrzebowania.
5. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa odzieży bhp dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego
1.Zestawienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu zamówienia zostało zawarte w zał. nr 2b. Niniejszy załącznik stanowi jednocześnie formularz cenowy.
2. Wyszczególnione w zał. 2b ilości poszczególnych sortów stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2023. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości (zwiększenie lub zmniejszenie wielkości) poszczególnych sortów wyszczególnionych w zał. 2b przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą.
3. Wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i estetycznych nie gorszych od założonych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji przedmiotu zamówienia minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
4. Umundurowanie, odzież BHP i odzież motocyklowa dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r. winny być dostarczane sukcesywnie na podstawie imiennych zamówień wystawionych na poszczególnych pracowników oraz powinny spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018r. (Dz. U. z 09 lutego 2018r., poz. 344), normami polskimi oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ.
Wykonawca musi dysponować stacjonarnym punktem sprzedaży położonym nie dalej niż w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego, w którym istnieć będzie możliwość dokonywania przymiarek i zakupów lub Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt pełnej rozmiarówki sortów wyszczególnionych w załączniku nr 1b do SWZ w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego (nie dłuższym niż 21 dni od podpisania umowy) celem indywidualnego dopasowania rozmiarów potrzebnych do określenia szczegółowego zapotrzebowania.
5. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 56500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa odzieży motocyklowej dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego.
1. Zestawienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu zamówienia zostało zawarte w zał. nr 2c. Niniejszy załącznik stanowi jednocześnie formularz cenowy.
2. Wyszczególnione w zał. 2c ilości poszczególnych sortów stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2023. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości (zwiększenie lub zmniejszenie wielkości) poszczególnych sortów wyszczególnionych w zał. 2c przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą.
3. Wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i estetycznych nie gorszych od założonych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji przedmiotu zamówienia minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
4. Umundurowanie, odzież BHP i odzież motocyklowa dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2023r. winny być dostarczane sukcesywnie na podstawie imiennych zamówień wystawionych na poszczególnych pracowników oraz powinny spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018r. (Dz. U. z 09 lutego 2018r., poz. 344), normami polskimi oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a, 1b i 1c do SWZ.
Wykonawca musi dysponować stacjonarnym punktem sprzedaży położonym nie dalej niż w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego, w którym istnieć będzie możliwość dokonywania przymiarek i zakupów lub Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt pełnej rozmiarówki sortów wyszczególnionych w załączniku nr 1c do SWZ w terminie ustalonym z pracownikiem Zamawiającego (nie dłuższym niż 21 dni od podpisania umowy) celem indywidualnego dopasowania rozmiarów potrzebnych do określenia szczegółowego zapotrzebowania.
5. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 21500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78651,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78651,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78651,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzedzia dla Lesnictwa GRUBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026

7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 14a

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78651,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68050,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68050,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68050,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzedzia dla Lesnictwa GRUBe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026

7.3.3) Ulica: Obornicka 14A

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68050,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.