eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa pomocy dydaktycznych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania Nr postępowania: ZP-29/WZŻ/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
Nr postępowania: ZP-29/WZŻ/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 071 718 62 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka nad dzieckiem do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
Nr postępowania: ZP-29/WZŻ/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff33e58-fbfb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa pomocy dydaktycznych z podziałem na 2 zadania dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków Zadanie nr 1 - namiot lub kryjówka Zadanie nr 2 - projektor świetlny i dźwiękowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147885/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-29/WZŻ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 39679,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych: namiot lub kryjówka;
Produkt w kształcie namiotu lub kryjówki. Zabudowany, posiadający jedno wejście. Zapewniający możliwość schowania się dziecka i odizolowania od otoczenia. Wykonany z materiału jasnego, zwłaszcza od wewnętrznej strony. Produkt nie zawiera małych elementów i będzie odpowiedni dla dzieci poniżej 36 miesiąca życia. Wymiary maty lub boku: 110 cm- 120 cm Cele dydaktyczne: Przedmiot zamówienia zapewnia wspieranie rozwoju samoregulacji u dziecka do lat 3, dzięki możliwości odizolowania się od bodźców ze środowiska zewnętrznego. Namiot/ kryjówka wzmacnia poczucie bezpieczeństwa oraz autonomii. Miejsce wyciszenia wspomaga pracę układu nerwowego oraz przyczynia się do obniżenia napięcia emocjonalnego. Zastosowanie takiego rozwiązania w sali zabaw wpłynie też korzystnie na funkcjonowanie procesów poznawczych. Dziecko dzięki możliwości schowania się może poprawić koncentrację uwagi, orientację przestrzenną oraz zaobserwować różnicę w odbieraniu bodźców dźwiękowych z otoczenia.
Ilość – 67 szt.
Miejsce realizacji: Dostawa do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 53-609 Wrocław

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 10513,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych: projektor świetlny i dźwiękowy.
Projektor świetlny i dźwiękowy – wyświetlający efekty świetlne na ścianach i suficie, dodatkowo można odtworzyć
dźwięki opisane poniżej z wbudowanego głośnika. W zestawie z pilotem wraz z pasującymi bateriami do obsługi, przewodem USB i AUX oraz instrukcją w języku polskim. Można również podłączyć zewnętrzne źródła audio, jak np. smartfon, komputer i tablet. Z funkcją timera oraz wejściem na kartę microSD.
Materiał: tworzywo sztuczne, wym. Ø 13 x wys. 10 cm +/- 2 cm Cele dydaktyczne:
Produkt wspierający rozwój poznawczy, emocjonalny oraz spostrzeganie zmysłowe u dziecka do lat 3. Pobudza kanały percepcji, do których zalicza się kanały: wzrokowy, słuchowy, ruchowy. Przyczynia się do relaksacji i obniżenia przestymulowania sensorycznego oraz obniżenia napięcia emocjonalnego. Cele te wspierane są przez takie funkcje sprzętu jak: możliwość zaobserwowania jednostajnych, wyciszających kolorów ( np. niebieski, żółty, biały,zielony), które są projektowane na ścianę i sufit pomieszczenia. Dodatkowo dźwięki o charakterze relaksacyjnym (np. szum drzew, śpiew ptaków) lub muzyka relaksacyjna np. pianino stymulują wspomniane kanały percepcji. Dziecko obserwujące efekty świetlne i słysząc dźwięki może nabywać nowych poznawczych umiejętności oraz ćwiczyć koncentrację uwagi.
Ilość – 67 szt.
Miejsce realizacji: Dostawa do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 53-609 Wrocław

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 29166,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

przez: BitWork Mariusz Stankiewicz miejsc. Ząbki, ul. Chabrowa 17 05-¬091 Ząbki.
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 30.08.2021 r.
W wyznaczonym terminie Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy.
W dniu 31.08.2021 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do stawienia się w dniu 01.09.2021 r. w godzinach 12.00-15.00 na podpisanie umowy.
Zamawiający zaznaczył, że brak stawienia się we wskazanym terminie na podpisanie umowy będzie potraktowane przez Zamawiającego jako uchylenie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy.
Wykonawca w dniu 31.08.2021 r. poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu została złożona tylko 1 oferta.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienie postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymagane zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8735,46

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8735,46 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania w zakresie Zadania nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych: projektor świetlny i dźwiękowy na podstawie art. 255 pkt 1) z powodu braku ofert w tej części.
W wyniku przeprowadzonego postępowania w zakresie części nr 2 do wyznaczonego terminu składania ofert: do dnia 23.08.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.