Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nawożenie i wapnowanie użytków zielonych na terenie Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” - 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucha Rzeczka 60
1.5.2.) Miejscowość: Płaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876418723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nawożenie i wapnowanie użytków zielonych na terenie Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” - 2 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7011b3-e485-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00070053/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe - Nawożenie i wapnowanie użytków zielonych 15 ha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 30555,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
• Usługa nawożenia i wapnowania na terenie Nadleśnictwa Płaska w ramach realizacji projektu
pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-
0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu
Operacyjnego Infrastruktura i
Środowisko 2014-2020) polegająca na wysiewie wapna i nawozów na lokalizacjach i w ilościach
wskazanych w tabeli nr 1;
• Zakup wapna i nawozów według parametrów podanych poniżej w ramach realizacji projektu
pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-
0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).
2. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu opisanych nawozów w pkt. 1.
3. Ilość i powierzchnia nawozów/ wapna:
• Wapno nawozowe Gold Mag, skład: CaO 50% MgO- 18% - 1000 kg/ 1ha lub równoważne o co
najmniej tym samym składzie;
• Superfosfat, skład P (Ca, S) 19 (25-31,5) – 300 kg/ 1 ha lub równoważne o co najmniej tym
samym składzie;
• Luboplon Kalium, skład K (Ca, Mg, S) 40 (4,5-4-13) – 300 kg/1 ha lub równoważne o co
najmniej tym samym składzie.
4. Wysiew nastąpi w dwóch etapach:
1) Wysiew wapna na powierzchni 15 ha;
2) Wysiew nawozów na powierzchni 15 ha.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wysiewu w pierwszej kolejności wapna nawozowego, po
około tygodniu (w zależności od pogody) nastąpi wysiew pozostałych nawozów;
6. Ilość i jakość nawozów oraz powierzchnie zostały opisane w tabeli nr 1;
7. Lokalizacja powierzchni przeznaczonych do wykonania zadania nawożenia i wapnowania
użytków zielonych:
Lp. Adres leśny Oddział Leśnictwo Obręb ewidencyjny Działka Powierzchnia [ha] Wapno
nawozowe Gold Mag
Skład:
CaO 50% MgO- 18% Superfosfat
Skład P (Ca, S) 19 (25-31,5) Luboplon Kalium
Skład K (Ca, Mg, S)
40 (4,5-4-13)
1 01-21-1-12-262-c-01 262 c Ostryńskie 0003
Gruszki 262 5,10 5100 kg = 5,1 t 1530 kg = 1,53 t 1530 kg = 1,53 t
2 01-21-1-12-33-o-00 33 o Ostryńskie 0003 Gruszki 33 0,60 600 kg = 0,6 t 180 kg = 0,18 t 180
kg = 0,18 t
3 01-21-2-04-231-a-00 231 a Jazy 0005 Mikaszówka 231/1 5,10 5100 kg = 5,1 t 1530 kg = 1,53
t 1530 kg = 1,53 t
4 01-21-2-04-231-c-00 231 c Jazy 0005 Mikaszówka 231/1 4,20 4200 kg = 4,2 t 1260 kg = 1,26 t
1260 kg = 1,26 t
SUMA 15000 kg = 15 t 4500 kg = 4,5 t 4500 kg = 4,5 t
8. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nawozów i wapna na teren siedziby
Nadleśnictwa Płaska, pod adres Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, gdzie będzie składowane i
skąd możliwe będzie jego pobranie w celu wysiewu
9. Należyta realizacja poszczególnych zadań zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem
odbioru dostawy i usług podpisanym przez obydwie strony.
10. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w
umowie w sprawie zamówienia publicznego.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg
dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
12. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii
podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności
własnej (śmieci, pustych opakowań, użytych elementów maszyn, itp.).
13. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie
realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczoekonomiczną,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt
zwiększających, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w tabeli opisującej
przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie
objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają
całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej
lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji – w ramach wartości brutto
przedmiotu zamówienia. Korekty dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla
prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach
przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu
zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części
zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i
podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie.
W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić
podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
14. Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony
stosownym Protokołem Odbioru Prac.
15. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie na zasadach określonych we wzorze
Umowy.
16. Odbiór prac będzie dokonany w imieniu Zamawiającego przez koordynatora projektu oraz
Zastępcę Nadleśniczego
17. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia i wystawienia faktury stanowi załączony oryginał
bezusterkowego Protokołu Odbioru Prac, potwierdzony przez Strony. Płatności będą
dokonywane po wykonaniu poszczególnych etapów zamówienia, potwierdzonych protokołem
odbioru prac.
18. Rozwiązania równoważne:
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak
towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych
wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (jakościowych lub jakichkolwiek
innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza
rozwiązania równoważne zgodne z danymi, parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako
rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie
gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów,
które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o
właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg.
na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn.
akt: KIO 2315/13]). 19. Rozwiązania równoważne:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się
na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego usługi, dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego
opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34830 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34830 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych "JODŁA", Jan Doroszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461012175
7.3.3) Ulica: Krasne 63
7.3.4) Miejscowość: Lipsk
7.3.5) Kod pocztowy: 16-315
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bytów w 2006r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





