Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072616/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00081495/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c591a09-9d4c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego 5 000 ton
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 5000 Mg.
Dostawa zamówienia do trzech lokalizacji po dwie tury:
Tura nr I - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
• Klonówiec, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Tura nr II - do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy:
• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg
Klonówiec, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SST 04.04.02 [załącznik nr 3 do swz]. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w załączonej SST 04.04.02. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, przed przystąpieniem do rozładunku dokumentów, o których mowa w SST 04.04.02 (lub równoważnych) potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w SST. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywo spełnia wymagania zawarte w SST 04.04.02. Nie przedstawienie ww. dokumentów może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
3. Rozładunek i odbiór kruszywa odbędzie się w godzinach pracy Urzędu Gminy Lipno, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Tylko za zgodą Zamawiającego przedmiot umowy może zostać dostarczony w kilku odrębnych dostawach. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu i rozładunku kruszywa, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.
4. Rozładunek kruszywa nie może odbyć się bez dokonania jego odbioru przez pracownika Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu z ważenia kruszywa [każdego samochodu] przed jego rozładunkiem. Nie przedstawienie dokumentu z ważenia może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
6. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego kruszywa, co oznacza że każda dostawa przed rozładunkiem może zostać skierowana na wagę Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Lipnie. Weryfikacja tonażu kruszywa odbywa się na koszt Wykonawcy.
7. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel i Usługi Transportowe TRANSDRÓG Andrzej Cendlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761088532
7.3.3) Ulica: Kolczyn 3
7.3.4) Miejscowość: Gozdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-213
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSDRÓG" - HANDEL I USŁUGI TRANSPORTOWE ANDRZEJ CENDLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSDRÓG" - HANDEL I USŁUGI TRANSPORTOWE ANDRZEJ CENDLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku "D" kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa leków do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton
- Dostawa kruszywa do bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Obsza w 2024 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.