eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/739292

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7efca47-c252-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Koszenie traw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów na poboczach wskazanych dróg przy średniej szerokości 2,0 m wraz z obkoszeniem punktów stałych tj. znaki drogowe, poręcze, drzewa przydrożne itp., w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na całej szerokości pasa drogowego – do 8,0 m. Zakres prac obejmuje drogi powiatowe Powiatu Nowotomyskiego. Prognozowana powierzchnia wykaszania 1 800 000 m2.
• Realizacja zamówienia polega na koszeniu poszczególnych odcinków poboczy dróg powiatowych.
• Pierwsze koszenie należy wykonać do 20 czerwcu 2023r., drugie należy wykonać na zlecenie Zamawiającego (sierpień, wrzesień w zależności od zlecenia Zamawiającego). Rozpoczęcie każdego koszenia będzie odbywało się maksymalnie w czasie 5 dni od zgłoszenia Zamawiającego ( czas przystąpienia do realizacji zlecenia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
• Wykonanie zamówienia polega na mechanicznym koszeniu kosiarkami mechanicznymi traw na poboczach dróg powiatowych oraz kosiarkami ręcznymi obkoszeniu miejsc niedostępnych takich jak: drzewa, ogrodzenia, znaki drogowe , pachołki, bariery ochronne, oraz inne urządzenia zlokalizowane w pasie drogowym.
• Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego powinien być m.in. wyposażony w lampę błyskową zespoloną, znakami A-14 i C-9, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Sprzęt powinien spełniać wymogi do wykonywania zadań i być dopuszczony do pracy na drogach publicznych.
• Sprzęt stosowany do wykonania koszenia powinien być sprawny technicznie, bezpieczny
w użytkowaniu zaopatrzony w osłony.
• Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożeń w ruchu drogowym.
• Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno - prawną za ewentualne szkody poniesione przez użytkowników dróg wynikające z tytułu prowadzonych robót i bierze za to całkowitą odpowiedzialność.
• Wykonawca zobowiązany jest w okresie wykonywania robót do posiadania polisy ubezpieczeniowej, (w tym ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, uszkodzeń mienia itp.).
• Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu.
• Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót.
• W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi w celu uzyskania optymalnej widoczności oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi.
• Kolejność wykaszania Wykonawca powinien uzgodnić z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
• Wycięcie traw, chwastów w miejscach niedostępnych wykonuje się np. kosiarkami ręcznymi równolegle z głównym koszeniem.
• Robotnicy obsługujący sprzęt muszą przestrzegać zasad BHP. Koszenie kosiarką należy wykonywać przy zastosowaniu szczegółowej ostrożności ze względu na możliwość powstania wypadku przez oderwanie się elementu tnącego (noże) i uderzenie w pojazd lub osobę.
• W czasie wykonywania robót będzie przeprowadzana ciągła kontrola :
• poprawności koszenia trawy i niszczenia chwastów w tym w szczególności: - usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsca pracy kosiarek,
• terminów koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów.
Jednostką obmiarową koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym jest 1 m² koszenia pasa drogowego.
Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie wynikające z przemnożenia ceny jednostkowej z oferty wykonawcy i ilości faktycznie wykonanych robót wynikających z protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone w SWZ, zał. nr 6 – projektowane postanowienia umowy, zał. nr 7 – specyfikacja techniczna, zał. nr 8 - mapa sieci dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN GRASS Anna Pasiciel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 301886864

7.3.3) Ulica: Porażyn 45

7.3.4) Miejscowość: Opalenica

7.3.5) Kod pocztowy: 64-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.