eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice. Zamówienie w 2 częściach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-521b23ec-c3e9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Wykon. usług parkowania i przech. pojazdów usuniętych z ter. MK na koszt właśc. przez makysym. 8 m-cy w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drog. oraz nabytych przez MK w drodze dziedziczenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez maksymalny okres 8 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
Część I dla pojazdów o DMC do 7,5 tony.
Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
− 230 pojazdów o DMC do 3,5 t
− 10 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5
1) W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:

a) świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
b) Zamawiający wymaga by pojazdy usunięte z terenu Miasta Katowice w trybie ustawy j.w. były parkowane i przechowywane na parkingu strzeżonym, obowiązkowo znajdującym się na terenie miasta Katowice.
c) Świadczenia usługi winny odbywać się całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i święta).
d) Parking winien spełniać warunki jak niżej :
 parking winien być całodobowo zabezpieczony (dozór pojazdów przez kwalifikowanego pracownika ochrony) w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
 ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych), oświetlone,
 parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową )
 wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów.
 na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów wartościowych znajdujących się w pojazdach.
e) świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na:
 usuwaniu śmieci z pojazdów
 dokonywaniu ich awaryjnego otwierania.
Ustawienie pojazdów na parkingu winno :
− zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
− umożliwić swobodny dojazd holownika do każdego pojazdu.
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów. (więcej inf. w SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 645484,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela przez maksymalny okres 8 miesięcy w trybie art. 50 a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
Część II dla pojazdów o DMC powyżej 7,5 tony
Zamawiający wymaga, by powierzchnia parkingu umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum:
− 2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t
− 2 pojazdów o DMC pow. 16 t
1) W ramach wykonywania każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:

a) świadczenia usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z terenu Miasta Katowice na koszt właściciela w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz nabytych przez Miasto Katowice w drodze dziedziczenia.
b) Zamawiający wymaga by pojazdy usunięte z terenu Miasta Katowice w trybie ustawy j.w. były parkowane i przechowywane na parkingu strzeżonym, obowiązkowo znajdującym się na terenie miasta Katowice.
c) Świadczenia usługi winny odbywać się całodobowo tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (w tym niedziele i święta).
d) Parking winien spełniać warunki jak niżej :
 parking winien być całodobowo zabezpieczony (dozór pojazdów przez kwalifikowanego pracownika ochrony) w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
 ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych), oświetlone,
 parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową )
 wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów.
 na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów wartościowych znajdujących się w pojazdach.
e) świadczenia usług towarzyszących na pisemne zlecenie Zamawiającego, polegających na:
 usuwaniu śmieci z pojazdów
 dokonywaniu ich awaryjnego otwierania.
Ustawienie pojazdów na parkingu winno:
- zapewniać do każdego pojazdu pełne otwarcie drzwi z każdej strony, swobodny dostęp do bagażnika oraz komory silnika w celu awaryjnego otwarcia pojazdów oraz ich ocenę techniczną,
- umożliwić swobodny dojazd lawety do każdego pojazdu,
Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem do załadunku i rozładunku uszkodzonych pojazdów. (więcej inf. w SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 71707,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Po analizie cen ofertowych stwierdzono, że podana cena ofertowa dla obu części zamówienia, (która została obliczona na podstawie formularza ofertowego sporządzonego przez Zamawiającego) nie obejmuje takiej ilości pojazdów, jaka wynika z opisu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymagał by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: dla cz. I: 230 pojazdów o DMC do 3,5 t i 10 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 oraz dla cz. II: 2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t i 2 pojazdów o DMC pow. 16 t, natomiast w formularzu kalkulacji cenowej Zamawiający podał nieprawidłową (zbyt małą) przewidywaną ilość pojazdów dla poszczególnych rodzajów pojazdów.
Powyższe skutkuje błędnie przyjętą ilością pojazdów do obliczenia końcowej ceny ofertowej.

Z uwagi na to, że kalkulacja cenowa dla części I i II jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia stwierdzono, że postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej upoważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Po analizie cen ofertowych stwierdzono, że podana cena ofertowa dla obu części zamówienia, (która została obliczona na podstawie formularza ofertowego sporządzonego przez Zamawiającego) nie obejmuje takiej ilości pojazdów, jaka wynika z opisu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymagał by powierzchnia parkingu lub łączna powierzchnia parkingów będących w dyspozycji Wykonawcy umożliwiała jednorazowe przechowywanie minimum: dla cz. I: 230 pojazdów o DMC do 3,5 t i 10 pojazdów o DMC pow. 3,5 t do 7,5 oraz dla cz. II: 2 pojazdów o DMC pow. 7,5 t i 2 pojazdów o DMC pow. 16 t, natomiast w formularzu kalkulacji cenowej Zamawiający podał nieprawidłową (zbyt małą) przewidywaną ilość pojazdów dla poszczególnych rodzajów pojazdów.
Powyższe skutkuje błędnie przyjętą ilością pojazdów do obliczenia końcowej ceny ofertowej.

Z uwagi na to, że kalkulacja cenowa dla części I i II jest niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia stwierdzono, że postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie z art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej upoważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.