eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie



Og³oszenie z dnia 2022-05-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc402ed3-d74d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00167677

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00082318/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia w okresie 12 miesiêcy w SPZZOZ w Wyszkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.szpitalwyszkow.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020
r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiaj±cy dopuszcza
mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy sk³adania ofert) za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres e-mail. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiaj±cy podaje
wymagania zwi±zane z korzystaniem ze ¶rodków komunikacji elektronicznej: 1) sta³y dostêp do sieci Internet; 2) posiadanie konta na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owe informacje nt. RODO znajduj± siê w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje nt. RODO znajduj± siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-18/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie”.
1. Opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 5 Wzór umowy.
2. Przedmiot umowy musi byæ realizowany zgodnie z zobowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami w szczególno¶ci zgodnie z postanowieniami:
1) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
2) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119/1);
3) przepisów wykonawczych do ww. ustaw;
4) wewnêtrznych aktów prawnych obowi±zuj±cych w SPZZOZ w Wyszkowie m.in. Zasad ¶rodowiskowych – Za³±cznik nr 9, Zasad zachowania poufno¶ci – Za³±cznik nr 6, Przetwarzania danych osobowych – Za³±cznik nr 2.
3. Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania w okresie obowi±zywania umowy aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania w okresie obowi±zywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, o której mowa w art. 21a ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca skierowa³ do realizacji umowy pracowników, zgodnie
z zapisami zawartymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wp³ywu na zmianê obsady pracowników Wykonawcy przydzielonych do realizacji umowy poprzez ¿±danie w ka¿dym czasie zmiany pracownika ochrony
w przypadku stwierdzenia, i¿ w sposób niew³a¶ciwy wykonuje swoje obowi±zki.
7. Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia 60 dni od daty dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:

Kryterium Waga kryterium
C - Cena 60 %
D – Do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug w zakresie ochrony osób i mienia (Data uzyskania koncesji) 40 %

2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:

L.p. Wzór
1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Warto¶æ punktowa dla kryterium cena jest wyliczana wed³ug wzoru:

C min
C = ────────────── x 60
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najni¿sza cena spo¶ród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 Do¶wiadczenie (D) – 40% (maximum 40 pkt.), wed³ug poni¿ej podanej skali:
• WARIANT 1 – Data uzyskania koncesji do 1 maja 2019 roku (wymóg obligatoryjny) - 0 pkt
• WARIANT 2 – Data uzyskania koncesji nie pó¼niej ni¿ 1 kwietnia 2018 roku - 20 pkt
• WARIANT 3 – Data uzyskania koncesji przed 1 kwietniem 2017 roku – 40 pkt
3 Sumaryczna ilo¶æ punktów zostanie wyliczona dla ka¿dej oferty oddzielnie z wzoru:
S = C+D
- S: ³±czna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- D: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium do¶wiadczenie

3. Ocena ofert, przy kryteriach okre¶lonych w ust. 1, odbywaæ siê bêdzie dla ca³ego przedmiotu zamówienia.
4. Wyniki obliczeñ zaokr±glane bêd± do dwóch miejsc po przecinku, wg powszechnie obowi±zuj±cych zasad matematycznych.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym
w ustawie Prawo zamówieñ publicznych i spe³nia wymagania niniejszej SWZ oraz zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, wed³ug przyjêtych kryteriów oceny ofert - uzyska najwiêksz± liczbê punktów „S”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XIV SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego:
a) warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku udzia³u w tym zakresie.
b) warunek dotycz±cy kompetencji do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw±
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli ka¿dy z Wykonawców bêdzie posiada³ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
Potwierdzeniem spe³nienia warunku bêdzie przed³o¿enie kopii koncesji.
c) warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, o której mowa w art. 21a ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci co najmniej 250 000,00 z³otych (dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawcy spe³ni± go razem.
Potwierdzeniem spe³nienia warunku bêdzie przed³o¿enie kopii polisy ubezpieczeniowej.
d) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli :
1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ca³odobowej ochronie osób i mienia
w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej spe³niaj±c± ³±cznie nastêpuj±ce wymagania:
a) us³uga by³a/ jest realizowana w sposób nieprzerwany przez okres, co najmniej 12 kolejnych miesiêcy kalendarzowych przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) us³uga by³a/jest realizowana w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej* lub jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej,**
c) warto¶æ us³ugi minimum 200 000,00 z³ brutto,
*przez „budynki u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y rozumieæ obiekty zgodnie z definicj± zawart± w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 z pó¼n. zm.), tj. budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
** przez „jednostki u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y rozumieæ urz±d pañstwowy lub instytucjê s³u¿±c± zaspokajaniu potrzeb spo³ecznych np. szpitale, szko³y, stacje pogotowia ratunkowego, zawodowa stra¿ po¿arna, banki, komendy policji, obiekty wojskowe, urzêdy pañstwowe, o¶rodki przetwarzania danych, obiekty ³±czno¶ci, kina i teatry.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia posiada do¶wiadczenie w zakresie, w którym wykazuje spe³nienie warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Potwierdzeniem spe³nienia warunku bêdzie przed³o¿enie Za³±cznika nr 8 do SWZ wraz z referencjami.
2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje zmotoryzowanymi minimum
2 grupami interwencyjnymi tj. conajmniej dwoma samochodami patrolowymi oraz pracownicy ochrony musz± byæ wyposa¿eni w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego oraz ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej zewnêtrznej jak i wewnêtrznej miêdzy pracownikami tj.: ¶rodki s³u¿±ce do nawi±zywania ³±czno¶ci w obrêbie chronionego obiektu oraz ³±czno¶ci
z instytucjami zewnêtrznymi oraz ¿e grupa interwencyjna wykonywa³a bêdzie swoje zadania na wezwanie (czas dojazdu licz±c od chwili wezwania do przyjazdu grupy interwencyjnej nie d³u¿szy ni¿ 5 minut), ca³odobowo, w ka¿dy dzieñ kalendarzowy. Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane prawem uprawnienia.
Potwierdzeniem spe³nienia warunku bêdzie z³o¿ony Za³±cznik nr 8 do SWZ wraz z wykazem pojazdów oraz wykazem pracowników i potwierdzeniem posiadanych kwalifikacji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce nie podleganiu wykluczeniu oraz spe³nia warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Aktualna koncesja w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydana przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia stosownie do zakresu sk³adanej oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce nie podleganiu wykluczeniu oraz spe³nia warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Szczegó³owa oferta cenowa – Za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) (je¿eli dotyczy) - O¶wiadczenie – Zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Za³±cznik nr 7 do SWZ,
4) Koncesjê o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt. 1 lit. b),
5) Polisê ubezpieczeniow± o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt. 1 lit. c),
6) O¶wiadczenie Wykonawcy – Za³acznik nr 8 do SWZ wraz z referencjami,
7) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w oryginale albo w kopii po¶wiadczonej notarialnie. Kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego,
8) (je¿eli dotyczy) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w oryginale albo
w kopii po¶wiadczonej notarialnie,
9) (je¿eli dotyczy) Wyja¶nienia uzasadniaj±ce zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 1 000,00 z³otych (jeden tysi±c z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego,
nr rachunku 72 1020 1592 0000 2802 0305 6215 z dopiskiem „WADIUM - nr postêpowania: DEZ/Z/341/ZP-18/2022”.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

Szczegó³owe informacje odno¶nie wadium zawiera Rozdzia³³ XXV SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie,
o których mowa w ust. 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy zosta³o zawarte w Formularzu oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu,
o którym mowa w ust. 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, jako oferta najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony
o terminie i miejscu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we „Wzorze umowy”, stanowi±cym Za³±cznik nr 9.
6. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê podpisania umowy w formie elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub zawarcia umowy drog± korespondencyjn±.
7. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym we „Wzorze umowy” – Za³±cznik nr 5.
9. Zmiany umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.