Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00103571/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00125619/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. B. Czerwieńskiego 16 w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. B. Czerwieńskiego 16 w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71dc697c-b1c4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00502693/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Czerwieńskiego 16 w Krakowie – Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku biurowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 379592,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku biurowym przy ul. B. Czerwieńskiego 16 w Krakowie.
Główny kod CPV: 45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowy kod CPV: 45313100-5 – instalowanie wind
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Załącznik Nr 10 do SWZ - Przedmiar robót,
– Załączniki Nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa.
- Załącznik Nr 9 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu / zawieszeniu zgodnie z Polityką Wykluczeń Europejskiego Banku Inwestycyjnego
- Załącznikiem Nr 9A do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu sankcjom ONZ/ UE/ USA
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497365,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750103,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497365,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stambud Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2K-Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441783415
7.3.3) Ulica: ul. Św. Wojciecha 89
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, że powierzy podwykonawcom następujący zakres prac: instalacje elektryczne, dostawa i montaż windy.
Nazwy podwykonawców:
MG Technika spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Przewóz 34/426
30-716 Kraków
ZEMM Sp. z o. o.
Ul. Sucha 1
30-199 Rząska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497365,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.