Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082192/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: /71/3752004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26ba67f-cd00-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty budowlane w obiekcie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.3.2021.KDD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1762526,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292709,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
2. Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją wykonania
i odbioru robót budowlanych, a w szczególności będzie obejmował:
1. Demontaż istniejącej windy – dźwigu.
2. Demontaż istniejących drzwi przystankowych.
3. Montaż nowych drzwi przystankowych.
4. Osadzenie nowej windy – dźwigu w istniejącym szybie.
5. Uzupełnienie ubytków tynków cementowo-wapiennych w obrębie wymienionych drzwi.
6. Prace malarskie wokół wymienionych ościeży drzwi windy oraz wewnętrznych powierzchni ścian szybu.
7. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej.
8. Próby, pomiary i odbiory.
9. Uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu.
UWAGA! Wymiana dźwigu wykonywana będzie w budynku zamieszkania zbiorowego, czynnym 24h/dobę, w związku z czym wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku oraz ścisłe przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace głośne tylko w godzinach 10:00-18:00.
2.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych
w zakresie określonym powyżej i opisanym w dokumentacji projektowej. Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy i budowlany) STWiORB stanowiące załącznik nr 6 do SWZ wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót.
2.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:art. 255 pkt 7 uPzp w związku z art. 263 uPzp
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Wykonawca INTERO SERWIS SP. Z O.O. GUSTAWA DANIŁOWSKIEGO 6/76 01-833 WARSZAWA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert, gdyż pozostałe oferty złożone w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321291,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321291,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.