eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: /71/3752004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26ba67f-cd00-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty budowlane w obiekcie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082192/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2712.3.2021.KDD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1762526,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292709,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn Remont szybu windowego i wymiana dźwigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
2. Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją wykonania
i odbioru robót budowlanych, a w szczególności będzie obejmował:
1. Demontaż istniejącej windy – dźwigu.
2. Demontaż istniejących drzwi przystankowych.
3. Montaż nowych drzwi przystankowych.
4. Osadzenie nowej windy – dźwigu w istniejącym szybie.
5. Uzupełnienie ubytków tynków cementowo-wapiennych w obrębie wymienionych drzwi.
6. Prace malarskie wokół wymienionych ościeży drzwi windy oraz wewnętrznych powierzchni ścian szybu.
7. Demontaż i montaż instalacji elektrycznej.
8. Próby, pomiary i odbiory.
9. Uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację dźwigu.
UWAGA! Wymiana dźwigu wykonywana będzie w budynku zamieszkania zbiorowego, czynnym 24h/dobę, w związku z czym wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku oraz ścisłe przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace głośne tylko w godzinach 10:00-18:00.
2.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych
w zakresie określonym powyżej i opisanym w dokumentacji projektowej. Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy i budowlany) STWiORB stanowiące załącznik nr 6 do SWZ wraz ze wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót.
2.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. zgodnie z dokumentacją projektową, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
art. 255 pkt 7 uPzp w związku z art. 263 uPzp
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Wykonawca INTERO SERWIS SP. Z O.O. GUSTAWA DANIŁOWSKIEGO 6/76 01-833 WARSZAWA, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert, gdyż pozostałe oferty złożone w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321291,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321291,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.