Og³oszenie z dnia 2021-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00166905/01 - Wynik z dnia 2021-09-01
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00082192 z dnia 2021-06-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Remont szybu windowego i wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ˜UNIWERSYTET WROC£AWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001301
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ˜Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ˜Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-137
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.7.) Numer telefonu: ˜/71/3752004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ˜www.uni.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Remont szybu windowego i wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ˜ocds-148610-a26ba67f-cd00-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00082192
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: ˜2021/BZP 00003709/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Roboty budowlane w obiekcie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
˜https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przyu¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (w tym sk³adanie ofert Wykonawcy i za³±czniki do oferty) zapo¶rednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostêpnego na ePUAPhttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostêpnionego przez miniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciuopisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu Miniportalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznejhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwemFormularza do komunikacji jako za³±czniki. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anychprzez mail wynosi 20 MB.3. Oferta, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowi±zaniepodmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe ¶rodkidowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w jêzyku polskim, wogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz sk³adapod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiaj±cy – Uniwersytet Wroc³awski - informuje, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wroc³awski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wroc³aw, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;• Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w uPzp;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej;• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, - je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikaj±cych z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE;- okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencj± nieudostêpnienia do przetwarzania danych osobowych bêdzie odrzucenie z³o¿onej oferty• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach wynikaj±cych z uPzp;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;• nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych osobowych.3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;4. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 5. Udostêpnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BZP.2712.3.2021.KDD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1762526,46 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 292709,05 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn Remont szybu windowego i wymiana d¼wigu osobowego (lewego) w Domu Studenckim „Dwudziestolatka” przy ul. Piastowskiej 1 we Wroc³awiu2. Zakres prac bêdzie zgodny z dokumentacj± techniczn± oraz specyfikacj± wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególno¶ci bêdzie obejmowa³:1. Demonta¿ istniej±cej windy – d¼wigu. 2. Demonta¿ istniej±cych drzwi przystankowych.3. Monta¿ nowych drzwi przystankowych.4. Osadzenie nowej windy – d¼wigu w istniej±cym szybie.5. Uzupe³nienie ubytków tynków cementowo-wapiennych w obrêbie wymienionych drzwi.6. Prace malarskie wokó³ wymienionych o¶cie¿y drzwi windy oraz wewnêtrznych powierzchni ¶cian szybu.7. Demonta¿ i monta¿ instalacji elektrycznej.8. Próby, pomiary i odbiory.9. Uzyskanie decyzji Urzêdu Dozoru Technicznego zezwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu.UWAGA! Wymiana d¼wigu wykonywana bêdzie w budynku zamieszkania zbiorowego, czynnym 24h/dobê, w zwi±zku z czym wymagana bêdzie du¿a staranno¶æ w utrzymaniu porz±dku oraz ¶cis³e przestrzeganie przepisów bhp i p. po¿. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonywaæ prace g³o¶ne tylko w godzinach 10:00-18:00.2.1. Roboty budowlane oznaczaj± pe³en zakres robót budowlano-monta¿owych, robót rozbiórkowych, robót demonta¿owych i monta¿owych oraz us³ug budowlanych w zakresie okre¶lonym powy¿ej i opisanym w dokumentacji projektowej. Zakres robót szczegó³owo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy i budowlany) STWiORB stanowi±ce za³±cznik nr 6 do SWZ wraz ze wszystkimi robotami niezbêdnymi i towarzysz±cymi dla zrealizowania robót. 2.2. Szczegó³owy zakres obowi±zków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z za³±cznikami, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.3. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty jw. zgodnie z dokumentacj± projektow±, wzorem umowy, SWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowi±zuj±cymi przepisami i normami, jak równie¿ zgodnie z wiedz± techniczn±, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:Kryterium 1: Cena (C)– 60% tj. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium „cena” w nastêpuj±cy sposób:Oferta z najni¿sz± cen± (brutto) otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 60 pkt, a punkty dla pozosta³ych ofert zostan± wyliczone wed³ug wzoru: C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najni¿sza w¶ród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 - wspó³czynnik wynikaj±cy z przyjêtej wagi za dane kryteriumKryterium 2: Okres gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe (G)- 40%Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SIWZ) okresu gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe.Odpowiedni± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres oferowanej gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe (liczony od daty sporz±dzenia „bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego robót) Liczba punktów36 miesiêcy 0 pkt48 miesiêcy 20 pkt60 miesiêcy 40 pktPrzy za³o¿eniu, ¿e minimalny (podstawowy) okres gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe wynosi 36 miesiêcy, a maksymalny 60 miesiêcy. Okres gwarancji i rêkojmi nale¿y podaæ w miesi±cach. W ramach okresu gwarancji i rêkojmi na urz±dzenie d¼wigowe Wykonawca zapewni na swój koszt serwis zainstalowanego urz±dzenia, w tym konserwacjê eksploatacyjn± zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) zamontowanego urz±dzenia.Wykonawca ma obowi±zek zaoferowaæ przynajmniej minimalny okres gwarancji i rêkojmi wymagany przez Zamawiaj±cego, czyli 36 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca wska¿e w ofercie krótszy okres gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.W przypadku podania warto¶ci po¶rednich miêdzy granicznymi okresami, Zamawiaj±cy w celu oceny oferty bêdzie podane warto¶ci po¶rednie zaokr±gla³ w dó³ do ni¿szego okresu.Brak podania w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rêkojmi oznaczaæ bêdzie, ¿e Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiaj±cego podstawowy okres. W takim przypadku Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania okresu gwarancji i rêkojmi wy¿szego ni¿ maksymalny oczekiwany przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres maksymalny. Do umowy bêdzie wpisany okres oferowanej gwarancji i rêkojmi wskazany w ofercie.2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w ³±cznej ocenie punktowej.Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1pkt. 3. Zamawiaj±cy oceni i porówna oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez Wykonawców niepodlegaj±cych wykluczeniu z niniejszego postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres oferowanej gwarancji i rêkojmi na oferowane urz±dzenie d¼wigowe (liczony od daty sporz±dzenia „bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego robót)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
˜1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz dodatkowo art. 109 ust. 1 pkt 4, 7, 8 i 10 uPzp.1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymDzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.1.2.4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wyznacza szczegó³owy warunek w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:1.2.4.1. nale¿ycie zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wymianie lub instalacji d¼wigu osobowego lub towarowego lub towarowo-osobowego o ilo¶ci min. 5 przystanków.1.2.4.2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj.:- osobami posiadaj±cymi prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalno¶ci w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwan± uPB lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególno¶ci osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:- Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;- Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca mo¿e dysponowaæ osobami, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte w innych pañstwach, zosta³y uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. z 2020 r. poz. 220). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna wymagany warunek za spe³niony:- w pkt 1.2.4.1 i w pkt 1.2.4.2 - je¿eli spe³ni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie albo je¿eli Wykonawcy spe³ni± go ³±cznie.2.1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt 1.2.3. i 1.2.4. powy¿ej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.4.1. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi w odniesieniu do warunku okre¶lonego:- w pkt 1.2.4.1 i 1.2.4.2. powy¿ej mo¿e go spe³niæ samodzielnie albo ³±cznie z Wykonawc±/Wykonawcami.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;4.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1.2.3. i 1.2.4 powy¿ej, a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy;4.4. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.5. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.3. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 1 i 2 dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania. 4. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 1 i 2, dotycz±ce ka¿dego z nich, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania. 5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.7. Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 uPzp maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 5-6 stosuje siê odpowiednio.8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 9. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 uPzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ˜Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
˜Zastosowane materia³y budowlane jak i ca³y obiekt budowlany musza spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiaj±cym zharmonizowane warunki wprowadzenia do obrotu wyrobów budowlanych i uchylaj±ce dyrektywê Rady 89/106/EWG.Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane i stosowane materia³y równowa¿ne do wskazanych w OPZ, w tym normy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.W przypadku, gdy s± to materia³y budowlane inne ni¿ w przedmiocie zamówienia, Wykonawca w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy winien wskazaæ równowa¿ne produkty, a tak¿e normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien do³±czyæ do oferty przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci: Krajow± Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych, Krajow± Ocenê Techniczn±, Deklaracjê W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych, Atest higieniczny, Aprobatê techniczna, deklaracjê zgodno¶ci, certyfikat zgodno¶ci, Dokumentacjê Techniczno-Ruchowa, kartê techniczna doboru urz±dzenia.Zamawiaj±cy zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp wezwie Wykonawcê do z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych ¶rodki dowodowych, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ich wraz z ofert±.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
˜Jak wy¿ej5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
˜I. OFERTA SK£ADA SIÊ Z:1.Formularza oferty sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;2.O¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (Za³±cznik nr 2 do SWZ) tj. 2.1.Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. 2.2.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.2.3.(je¿eli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.3.Kosztorysu ofertowego uproszczonego sporz±dzonego wed³ug przedmiarów robót stanowi±cych Za³±cznik nr 1a do SWZ;4.(je¿eli dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (Za³±cznik nr 3 do SWZ) tj.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.Wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.5.W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 23 SWZ, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 6.(je¿eli dotyczy) O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Za³±cznik nr 9 do SWZ) w przypadku oferty sk³adanej wspólnie;7.(je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê zgodnie z pkt 7 rozdzia³u XI SWZ. 8.(je¿eli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegó³y opisane w pkt 6 rozdzia³u XI SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
˜Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce PLN).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
˜Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik. Dokument ten winien byæ opatrzony przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Punkt 7.1 powy¿ej stosuje siê.Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale VII pkt 1 SWZ (odpowiednio V.5.11 ppkt 2.1 og³oszenia), a w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego, okre¶la rozdzia³ VII pkt 5 SWZ. (odpowiednio V.5.6 ppkt 4.4 og³oszenia)6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜1. Jako odrêbny Za³±cznik nr 7 do SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci³ Wzór umowy, który okre¶la warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy w § 14 wzoru umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ˜https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wype³nia siê na stronie: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-31
| 2021-06-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- US£UGA- PRZEGL¡DY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i monta¿ metalowych rega³ów jezdnych w archiwum zak³adowym S±du Apelacyjnego we Wroc³awiu, przy ul. Zieliñskiego 1
- Budowa sygnalizacji ¦wietlnej w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzy¿owania z ul. Szkoln± w m. Radzi±dz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydzia³u Chemii Uniwersytetu Wroc³awskiego.
- Dostawy ¿ywno¶ci do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wroc³awiu z podzia³em na czê¶ci.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomo¶ciach oraz na terenach zewnêtrznych stanowi±cym w³asno¶æ Gminy Wroc³aw zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raci±¿ku
- Remont wybranych pomieszczeñ dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydzia³u Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdañskiej.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





