Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078763/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00087183/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakubik.a@oswiata.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowychw ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f887ec0-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Stawiamy na przyszłość” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZEA.251.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74568,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowychw ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.
3. Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Floriana Ceynowy w Świeciu z siedzibą przy ul. Gimnazjalnej 3:
1) pracownia robotyki: zestaw robotów – 6 zestawów wraz z dodatkowym wyposażeniem, w skład jednego zestawu wchodzą: akumulatorki AA – po 6 szt., ładowarka do akumulatorków – 1 szt. oraz dodatkowe czujniki np. kolorów, odległości itp.
2) pracownia chemiczna:
a) zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: okulary ochronne – 8 szt., rękawiczki lateksowe – 8 op., bagietki – 20 szt., krystalizatory – 10 szt., łyżki do spalań – 10 szt., łyżki laboratoryjne – 10 szt., wodorotlenek sodu – 1 szt., fenoloftaleina – 1 szt., wskaźnik uniwersalny – 10 szt., dichromian potasu – 1 szt., manganian potasu – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., oranż metylowy – 1 szt., glicerol – 1 szt., alkohol etylowy – 1 szt., płyn Lugola – 1 szt. chromian sodu – 1 szt., benzen – 1 szt.;
b) siarczan (VI) miedzi (II) – 1 szt.
3) pracownia fizyczna: Zasilacz laboratoryjny 0-30V/5A DC prądu stałego – 1 szt., obwody elektryczne – 1 zestaw szkolny, czerwone pióropusze do prezentacji linii pola centralnego oraz oddziaływania ładunków (Z271) – 1 szt., wielka mapa księżyca – 1 szt., zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 zestawy, zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 szt., zestaw siłomierzy – 3 zestawy., maszyna elektrostatyczna – 1 szt., kuweta drgań prosta – 1 szt., maszyna do mieszania barw demonstrator kolorów rgb – 1 szt., układ okresowy pierwiastków chemicznych – 1 szt., jednostki układu SI plansza dydaktyczna – 1 szt., przyrząd do prezentacji Prawa Hooka – 1 szt., równia pochyła do doświadczeń z tarciem – 1 szt., stolik do badania momentów sił
z odważnikami – 1 szt., zestaw przewodów z uchwytem – 1 zestaw., waga elektryczno-dydaktyczna do 5 kg – 1 szt., zestaw obwodów elektrycznych – 1 szt., elektrometr z puszką elektroskopową – 1 szt.
4) pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 8 szt., Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą: szalki Petriego – 16 szt., bagietka – 16 szt., szczotka do probówek – 8 szt., probówki okrągłodenne szklane – 16 zestawów, zlewka 25 ml
– 16 szt., zlewka 50 ml – 16 szt., zlewka 100 ml – 16 szt., 400 ml – 16 szt., pipety Pasteura – 16 zestawów, preparaty mikroskopowe – 2 szt.
5) pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw,
w skład zestawu wchodzi: deszczomierz – 8 szt., barometr – 8 szt., higrometr – 8 szt., wiatromierz – 8 szt., aparat fotograficzny – 1 szt., lornetka – 8 szt.
6) pracownia ogólna: Słownik do j. angielskiego wersja papierowa – 6 szt., gra dydaktyczna Angielski Quiz konwersacyjny – 8 szt., gra dydaktyczna Quiz do nauki angielskich idiomów – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom podstawowy – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom rozszerzony – 8 szt., Pomoce do matury. Zestawy egzaminacyjne do matury ustnej – 16 szt., Zadania i zestawy maturalne z matematyki – 24 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 43977,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowychw ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.
3. Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w II Liceum Ogólnokształcącym w Świeciu z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 85:
1) pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: fartuchy laboratoryjne – 3 szt., okulary ochronne – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, modele do budowania cząsteczek – 5 zestawów, waga laboratoryjna – 3 szt.
2) pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: kompas – 3 szt., globus fizyczny – średnica 22 cm – 3 szt., globus fizyczny – średnica 32 cm – 3 szt., mapa świata polityczna – 1 szt., mapa ścienna świata klimatyczna – 1 szt., mapa ścienna świata geologia i tektonika – 1 szt., miernik do badania odczynu PH gleby – 3 szt., multimedialny geograficzny atlas świata – 1 szt., tellurium – 1 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw skamieniałości – 1 zestaw, zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, profile glebowe – min. 15 próbek różnych gleb.
3) pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 3 szt., model szkieletu człowieka – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt. Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: blender ręczny – 2 szt., tacki, deski do krojenia – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, mikroskop terenowy – 1 szt., waga laboratoryjna 0,01g – 1 szt., Zestaw pęset o różnej długości – 1 zestaw, probówki ze statywem – 3 szt., pipety Pasteura – 1 opakowanie, pipety miarowe – 1 opakowanie, drewniane uchwyty do probówek – 3 szt., jodyna – 1 szt., skrobia – 1kg, glukoza – 1 kg, Sudan III – 1 szt., siarczan miedzi
– 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., Proste klucze do oznaczania roślin (książka) – 3 szt., preparaty mikroskopowe – 1 zestaw różnych preparatów, odczynniki Fehlinga – 1 litr , model serca – 1 szt., model skóry człowieka – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16732,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowychw ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.
3. Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Nowem z siedzibą przy ul. Nowej 2:
1) pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 szt., w skład zestawu wchodzą: butla do wody destylowanej – 1 szt., fartuchy laboratoryjne – 10 szt. okulary ochronne – 10 szt., rękawiczki lateksowe – 6 opakowań, tace laboratoryjne – 4 szt., bibuła laboratoryjna – 1 zestaw, łapy do próbówek drewniane – 10 szt. łyżki laboratoryjne – 4 szt., moździerz – 4 szt., stojaki do probówek – 4 szt., szczypce metalowe – 4 szt., szkiełka zegarkowe – 8 szt., termometr – 4 szt., tryskawki – 4 szt.; apteczka z wyposażeniem – 1 szt., pehametr – 1 szt., waga laboratoryjna do 1kg – 1 szt., waga laboratoryjna do 200g – 1 szt., zestaw odczynników chemicznych – 2 zestawy, aceton – 1 szt., alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok. 95%) – 1 szt., alkohol etylowy skażony (denaturat) – 1 szt., Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) – 1 szt., alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) – 1 szt. amoniak (roztwór wodny ok. 25%- woda amoniakalna) – 1 szt., azotan(V)amonu (saletra amonowa) – 1 szt., azotan(V)chromu(III) – 1 szt., azotan(V)potasu (saletra indyjska) – 1 szt., azotan(V) sodu (saletra chilijska) – 1 szt., azotan(V) srebra – 1 szt., benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90oC) – 1 szt., bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca – 100 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., bromek potasu – 1 szt., chlorek sodu – 1 szt., chlorek amonu – 1 szt., chlorek cyny (II) – 1 szt. chlorek potasu – 1 szt., chlorek wapnia – 1 szt., chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) – 1 szt., chlorobenzen – 1 szt., chloroform – 1 szt., cyna metaliczna (granulki) – 1 szt., cynk metaliczny (drut) – 1 szt., cynk metaliczny – 1 szt., cynk metaliczny (pył) – 1 szt., czterochloroetylen – 1 szt., dwuchromian(VI) sodu – 1 szt., fenol – 1 szt., fenoloftaleina (1% roztwór alkoholowy) – 1 szt., formalina – 1 szt., fosfor czerwony – 1 szt., fosforan sodu – 1 szt., glikol etylenowy – 1 szt., glin (metaliczny drut) – 1 szt., glin (pył) – 1 szt., glukoza – 1 szt., jodyna (alkoholowy roztwór jodu) – 1 szt., kamfora – 1 szt., krzemian sodu (szkło wodne) – 1szt., kwas aminooctowy (glicyna) – 1 szt., kwas azotowy(V) (ok.54 %) – 1 szt., kwas benzoesowy – 1 szt., kwas borowy – 1 szt., kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) – 2 szt., kwas cytrynowy – 1 szt., kwas fosforowy(V) (ok.85 %) – 1 szt., kwas mrówkowy (kwas metanowy ok. 80%) – 1 szt., kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) –1 szt., kwas oleinowy (oleina) – 1 szt., kwas salicylowy – 1 szt., kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) – 2 szt., kwas stearynowy (stearyna) – 1 szt., magnez (metal - wiórki) – 1 szt., magnez (metal - wstążki) – 1 szt., manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) – 2 szt., miedź (metal- drut Ø 2 mm) – 1 szt., miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) – 1 szt., mocznik – 1 szt., nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) – 1 szt., naftalen – 1 szt., octan etylu – 1 szt., octan ołowiu(II) – 1 szt., octan sodu bezwodny – 1 szt., olej parafinowy – 1 szt., ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) – 1 szt., oranż metylowy (wskaźnik w roztworze) – 1 szt., parafina rafinowana (granulki) – 1 szt., paski lakmusowe obojętne – 2 op.., paski wskaźnikowe uniwersalne – 2 op., rodanek amonu – 1 szt., ropa naftowa (minerał) – 1 szt., sacharoza (cukier krystaliczny) – 1 szt., sączki jakościowe (średnica 10 cm) – 2 op., siarczan (IV)sodu – 1 szt., siarczan (VI)cynku – 1 szt., siarczan (VI) glinu 18 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) magnezu (sól gorzka) – 1 szt., Siarczan (VI) manganu (II) monohydrat – 1 szt., Siarczan (VI) miedzi (II) 5 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) sodu – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 1/2hydrat (gips palony) – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 2 hydrat (gips krystaliczny-minerał) – 1 szt., siarka – 1 szt., skrobia ziemniaczana – 1 szt., sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) – 1 szt., tiosiarczan sodu – 1 szt., tlenek glinu – 1 szt., tlenek magnezu –1 szt., tlenek manganu (IV) –1 szt., tlenek miedzi(II) –1 szt., tlenek ołowiu(II) (glejta) – 1 szt., tlenek żelaza(III) –1 szt., toluen – 1 szt., węgiel drzewny (drewno destylowane) – 1 szt., węglan potasu bezwodny – 1 szt., węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) – 1 szt., węglan sodu kwaśny (wodorowęglan sodu) – 1 szt., węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) – 1 szt., węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) –1 szt., węglik wapnia (karbid ) – 1 szt., wodorotlenek litu –1 szt., wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) – 1 szt., wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) – 1 szt., wodorotlenek wapnia – 1 szt., żelazo (metal- drut Ø 1 mm) – 1 szt., żelazo (proszek) – 1 szt., zestaw szkieł laboratoryjnych (202 szt.) – 2 zestawy, kolba miarowa z korkiem –1 szt., kolba miarowa z korkiem – 1 szt., kolba miarowa z korkiem – 4 szt., kolba miarowa z korkiem – 2 szt., kolba miarowa z korkiem – 7 szt., kolba miarowa z lejkiem – 1 szt., kolba miarowa cukrownicza – 1 szt., pipeta jednomiarowa – 1 szt., pipeta jedno-miarowa –1 szt., pipeta wielomiarowa – 1 szt., pipeta Pasteura – 10 szt., pipetka – kroplomierz 30 ml - 2 szt., pipetka – kroplomierz 60 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 100 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 250 ml - 1 szt., cylinder miarowy z korkiem– 1 szt., cylinder miarowy z wylewem – 1 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifemi korkiem – 1 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem i korkiem – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem – 14 szt., kolba Erlenmayera – 4 szt. kolba Erlenmayera – 1 szt., kolba płaskodenna ze szlifem – 1 szt., kolba kulista ze szlifem – 1 szt., rozdzielacz (wkraplacz) – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 10 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 25 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 50 ml – 1 szt., probówka – 25 szt., probówka – 20 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., U – rurka z lejkiem – 1 szt., bagietka – 4 szt., rurki różnych średnic – 4 szt., rurki różnych kształtów – 7 szt., rurka osuszająca (do spalania) –1 szt., rozpylacz płomienia– 1szt., szalki Petriego (komplet) – 2 szt., zlewka szklana – 7 szt., zlewka szklana – 5 szt., zlewka szklana – 1 szt., zlewka PP –7 szt., zlewka PP – 5 szt., zlewka PP –1 szt., lejek laboratoryjny PP – 1 szt., lejek laboratoryjny szklany – 1 szt., termometr laboratoryjny – 1 szt., tryskawka PP – 1 szt., palnik spirytusowy – 1szt., statyw wielostanowiskowy do probówek – 1 szt., trójnóg okrągły – 1 szt., siateczka do podgrzewania –1 szt., uchwyt do probówek – 2 szt., papierki lakmusowe (komplet) –1 szt., łącznik do węży – 1 szt., zaciskacz do węży – 1 szt., szczotka do mycia probówek – 2 szt., wężyki różnych średnic – 3 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe –1 szt., korki polietylenowe – 2 szt., korki gumowe z otworem i bez – 7 szt., łyżeczka do spalań – 1 szt.
2) pracownia biologiczna: Mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: jodyna – 2 szt., płyn Lugola – 1 szt., kwas siarkowy rozcieńczony – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., winian sodowo-potasowy –1 szt., sudan III - 100 g – 1 szt., Przewodniki roślin i zwierząt – 4 szt., Proste klucze do oznaczania roślin – 4 szt., preparaty mikroskopowe (protisty) – zestaw 10 szt.
3) pracownia fizyczna: Zestaw wyposażenia do pracowni fizycznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: wskaźnik laserowy – 1 szt., soczewki skupiające o różnych ogniskowych – 1 zestaw – po 6 szt. w zestawie, statyw do mocowania soczewek – 1 szt., taśma miernicza – 4 szt., stoper – 4 szt., mierniki uniwersalne – 4 szt., zestaw do nauki elektryczności – 1 zestaw, zasilacz o regulowanym napięciu – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 10145,97 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowychw ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.
3. Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 1 im. Jana Pawła II w Świeciu z siedzibą przy ul. Paderewskiego 5A:
Zestaw szkolnych robotów zawierający m.in. min. 2 roboty, min. 2 zestawy puzzli podstawowych, min. 2 zestawy puzzli dodatkowych, min 2 zestawy puzzli AR, min. 4 komplety flamastrów, dostęp do kursu online i pakiety scenariuszy zawierające propozycje zajęć o różnej tematyce, z zakresu różnych edukacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 3712,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37520,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52356,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44858,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531984866
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44858,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11113,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20138,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11113,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187
7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11113,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10831,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12792,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187
7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12792,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5796,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187
7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.