eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu "Stawiamy na przyszłość".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683247

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakubik.a@oswiata.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f887ec0-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Stawiamy na przyszłość” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZEA.251.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74568,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.

3. Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Floriana Ceynowy w Świeciu z siedzibą przy ul. Gimnazjalnej 3:
1) pracownia robotyki: zestaw robotów – 6 zestawów wraz z dodatkowym wyposażeniem, w skład jednego zestawu wchodzą: akumulatorki AA – po 6 szt., ładowarka do akumulatorków – 1 szt. oraz dodatkowe czujniki np. kolorów, odległości itp.


2) pracownia chemiczna:
a) zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: okulary ochronne – 8 szt., rękawiczki lateksowe – 8 op., bagietki – 20 szt., krystalizatory – 10 szt., łyżki do spalań – 10 szt., łyżki laboratoryjne – 10 szt., wodorotlenek sodu – 1 szt., fenoloftaleina – 1 szt., wskaźnik uniwersalny – 10 szt., dichromian potasu – 1 szt., manganian potasu – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., oranż metylowy – 1 szt., glicerol – 1 szt., alkohol etylowy – 1 szt., płyn Lugola – 1 szt. chromian sodu – 1 szt., benzen – 1 szt.;
b) siarczan (VI) miedzi (II) – 1 szt.

3) pracownia fizyczna: Zasilacz laboratoryjny 0-30V/5A DC prądu stałego – 1 szt., obwody elektryczne – 1 zestaw szkolny, czerwone pióropusze do prezentacji linii pola centralnego oraz oddziaływania ładunków (Z271) – 1 szt., wielka mapa księżyca – 1 szt., zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 zestawy, zestaw do doświadczeń z elektrostatyki – 3 szt., zestaw siłomierzy – 3 zestawy., maszyna elektrostatyczna – 1 szt., kuweta drgań prosta – 1 szt., maszyna do mieszania barw demonstrator kolorów rgb – 1 szt., układ okresowy pierwiastków chemicznych – 1 szt., jednostki układu SI plansza dydaktyczna – 1 szt., przyrząd do prezentacji Prawa Hooka – 1 szt., równia pochyła do doświadczeń z tarciem – 1 szt., stolik do badania momentów sił
z odważnikami – 1 szt., zestaw przewodów z uchwytem – 1 zestaw., waga elektryczno-dydaktyczna do 5 kg – 1 szt., zestaw obwodów elektrycznych – 1 szt., elektrometr z puszką elektroskopową – 1 szt.

4) pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 8 szt., Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą: szalki Petriego – 16 szt., bagietka – 16 szt., szczotka do probówek – 8 szt., probówki okrągłodenne szklane – 16 zestawów, zlewka 25 ml
– 16 szt., zlewka 50 ml – 16 szt., zlewka 100 ml – 16 szt., 400 ml – 16 szt., pipety Pasteura – 16 zestawów, preparaty mikroskopowe – 2 szt.

5) pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw,
w skład zestawu wchodzi: deszczomierz – 8 szt., barometr – 8 szt., higrometr – 8 szt., wiatromierz – 8 szt., aparat fotograficzny – 1 szt., lornetka – 8 szt.

6) pracownia ogólna: Słownik do j. angielskiego wersja papierowa – 6 szt., gra dydaktyczna Angielski Quiz konwersacyjny – 8 szt., gra dydaktyczna Quiz do nauki angielskich idiomów – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom podstawowy – 8 szt., Pomoce do matury. Znajomość środków językowych. Poziom rozszerzony – 8 szt., Pomoce do matury. Zestawy egzaminacyjne do matury ustnej – 16 szt., Zadania i zestawy maturalne z matematyki – 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 43977,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.

3. Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w II Liceum Ogólnokształcącym w Świeciu z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 85:
1) pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzą: fartuchy laboratoryjne – 3 szt., okulary ochronne – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, modele do budowania cząsteczek – 5 zestawów, waga laboratoryjna – 3 szt.

2) pracownia geograficzna: Zestaw wyposażenia do pracowni geograficznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: kompas – 3 szt., globus fizyczny – średnica 22 cm – 3 szt., globus fizyczny – średnica 32 cm – 3 szt., mapa świata polityczna – 1 szt., mapa ścienna świata klimatyczna – 1 szt., mapa ścienna świata geologia i tektonika – 1 szt., miernik do badania odczynu PH gleby – 3 szt., multimedialny geograficzny atlas świata – 1 szt., tellurium – 1 szt., model układu słonecznego – 1 szt., zestaw skamieniałości – 1 zestaw, zestaw skał i minerałów – 1 zestaw, profile glebowe – min. 15 próbek różnych gleb.

3) pracownia biologiczna: Mikroskop optyczny – 3 szt., model szkieletu człowieka – 1 szt., model budowy anatomicznej człowieka – 1 szt. Zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: blender ręczny – 2 szt., tacki, deski do krojenia – 3 szt., rękawiczki lateksowe – 3 opakowania, mikroskop terenowy – 1 szt., waga laboratoryjna 0,01g – 1 szt., Zestaw pęset o różnej długości – 1 zestaw, probówki ze statywem – 3 szt., pipety Pasteura – 1 opakowanie, pipety miarowe – 1 opakowanie, drewniane uchwyty do probówek – 3 szt., jodyna – 1 szt., skrobia – 1kg, glukoza – 1 kg, Sudan III – 1 szt., siarczan miedzi
– 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., Proste klucze do oznaczania roślin (książka) – 3 szt., preparaty mikroskopowe – 1 zestaw różnych preparatów, odczynniki Fehlinga – 1 litr , model serca – 1 szt., model skóry człowieka – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 16732,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.

3. Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Nowem z siedzibą przy ul. Nowej 2:

1) pracownia chemiczna: Zestaw wyposażenia do pracowni chemicznej – 1 szt., w skład zestawu wchodzą: butla do wody destylowanej – 1 szt., fartuchy laboratoryjne – 10 szt. okulary ochronne – 10 szt., rękawiczki lateksowe – 6 opakowań, tace laboratoryjne – 4 szt., bibuła laboratoryjna – 1 zestaw, łapy do próbówek drewniane – 10 szt. łyżki laboratoryjne – 4 szt., moździerz – 4 szt., stojaki do probówek – 4 szt., szczypce metalowe – 4 szt., szkiełka zegarkowe – 8 szt., termometr – 4 szt., tryskawki – 4 szt.; apteczka z wyposażeniem – 1 szt., pehametr – 1 szt., waga laboratoryjna do 1kg – 1 szt., waga laboratoryjna do 200g – 1 szt., zestaw odczynników chemicznych – 2 zestawy, aceton – 1 szt., alkohol etylowy (etanol-spirytus rektyfikowany ok. 95%) – 1 szt., alkohol etylowy skażony (denaturat) – 1 szt., Alkohol propylowy (propanol-2, izo-propanol) – 1 szt., alkohol trójwodorotlenowy (gliceryna, glicerol, propanotriol) – 1 szt. amoniak (roztwór wodny ok. 25%- woda amoniakalna) – 1 szt., azotan(V)amonu (saletra amonowa) – 1 szt., azotan(V)chromu(III) – 1 szt., azotan(V)potasu (saletra indyjska) – 1 szt., azotan(V) sodu (saletra chilijska) – 1 szt., azotan(V) srebra – 1 szt., benzyna ekstrakcyjna (eter naftowy- t.w. 60-90oC) – 1 szt., bibuła filtracyjna jakościowa średniosącząca – 100 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., błękit tymolowy (wskaźnik – roztwór alkoholowy) – 1 szt., bromek potasu – 1 szt., chlorek sodu – 1 szt., chlorek amonu – 1 szt., chlorek cyny (II) – 1 szt. chlorek potasu – 1 szt., chlorek wapnia – 1 szt., chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) – 1 szt., chlorobenzen – 1 szt., chloroform – 1 szt., cyna metaliczna (granulki) – 1 szt., cynk metaliczny (drut) – 1 szt., cynk metaliczny – 1 szt., cynk metaliczny (pył) – 1 szt., czterochloroetylen – 1 szt., dwuchromian(VI) sodu – 1 szt., fenol – 1 szt., fenoloftaleina (1% roztwór alkoholowy) – 1 szt., formalina – 1 szt., fosfor czerwony – 1 szt., fosforan sodu – 1 szt., glikol etylenowy – 1 szt., glin (metaliczny drut) – 1 szt., glin (pył) – 1 szt., glukoza – 1 szt., jodyna (alkoholowy roztwór jodu) – 1 szt., kamfora – 1 szt., krzemian sodu (szkło wodne) – 1szt., kwas aminooctowy (glicyna) – 1 szt., kwas azotowy(V) (ok.54 %) – 1 szt., kwas benzoesowy – 1 szt., kwas borowy – 1 szt., kwas chlorowodorowy (ok.36%, kwas solny) – 2 szt., kwas cytrynowy – 1 szt., kwas fosforowy(V) (ok.85 %) – 1 szt., kwas mrówkowy (kwas metanowy ok. 80%) – 1 szt., kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) –1 szt., kwas oleinowy (oleina) – 1 szt., kwas salicylowy – 1 szt., kwas siarkowy(VI) (ok.96 %) – 2 szt., kwas stearynowy (stearyna) – 1 szt., magnez (metal - wiórki) – 1 szt., magnez (metal - wstążki) – 1 szt., manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) – 2 szt., miedź (metal- drut Ø 2 mm) – 1 szt., miedź (metal-blaszka grubość 0,1 mm) – 1 szt., mocznik – 1 szt., nadtlenek wodoru ok.30% (woda utleniona, perhydrol) – 1 szt., naftalen – 1 szt., octan etylu – 1 szt., octan ołowiu(II) – 1 szt., octan sodu bezwodny – 1 szt., olej parafinowy – 1 szt., ołów (metal- blaszka grubość 0,5 mm) – 1 szt., oranż metylowy (wskaźnik w roztworze) – 1 szt., parafina rafinowana (granulki) – 1 szt., paski lakmusowe obojętne – 2 op.., paski wskaźnikowe uniwersalne – 2 op., rodanek amonu – 1 szt., ropa naftowa (minerał) – 1 szt., sacharoza (cukier krystaliczny) – 1 szt., sączki jakościowe (średnica 10 cm) – 2 op., siarczan (IV)sodu – 1 szt., siarczan (VI)cynku – 1 szt., siarczan (VI) glinu 18 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) magnezu (sól gorzka) – 1 szt., Siarczan (VI) manganu (II) monohydrat – 1 szt., Siarczan (VI) miedzi (II) 5 hydrat – 1 szt., siarczan (VI) sodu – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 1/2hydrat (gips palony) – 1 szt., siarczan (VI) wapnia 2 hydrat (gips krystaliczny-minerał) – 1 szt., siarka – 1 szt., skrobia ziemniaczana – 1 szt., sód (metaliczny, zanurzony w oleju parafinowym) – 1 szt., tiosiarczan sodu – 1 szt., tlenek glinu – 1 szt., tlenek magnezu –1 szt., tlenek manganu (IV) –1 szt., tlenek miedzi(II) –1 szt., tlenek ołowiu(II) (glejta) – 1 szt., tlenek żelaza(III) –1 szt., toluen – 1 szt., węgiel drzewny (drewno destylowane) – 1 szt., węglan potasu bezwodny – 1 szt., węglan sodu bezwodny (soda kalcynowana) – 1 szt., węglan sodu kwaśny (wodorowęglan sodu) – 1 szt., węglan wapnia (grys marmurowy-minerał) – 1 szt., węglan wapnia (kreda strącona-syntetyczna) –1 szt., węglik wapnia (karbid ) – 1 szt., wodorotlenek litu –1 szt., wodorotlenek potasu (zasada potasowa, płatki) – 1 szt., wodorotlenek sodu (zasada sodowa, granulki) – 1 szt., wodorotlenek wapnia – 1 szt., żelazo (metal- drut Ø 1 mm) – 1 szt., żelazo (proszek) – 1 szt., zestaw szkieł laboratoryjnych (202 szt.) – 2 zestawy, kolba miarowa z korkiem –1 szt., kolba miarowa z korkiem – 1 szt., kolba miarowa z korkiem – 4 szt., kolba miarowa z korkiem – 2 szt., kolba miarowa z korkiem – 7 szt., kolba miarowa z lejkiem – 1 szt., kolba miarowa cukrownicza – 1 szt., pipeta jednomiarowa – 1 szt., pipeta jedno-miarowa –1 szt., pipeta wielomiarowa – 1 szt., pipeta Pasteura – 10 szt., pipetka – kroplomierz 30 ml - 2 szt., pipetka – kroplomierz 60 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 100 ml - 1 szt., pipetka – kroplomierz 250 ml - 1 szt., cylinder miarowy z korkiem– 1 szt., cylinder miarowy z wylewem – 1 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., cylinder kolorymetryczny (komplet) – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifemi korkiem – 1 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem i korkiem – 2 szt., kolba Erlenmayera ze szlifem – 14 szt., kolba Erlenmayera – 4 szt. kolba Erlenmayera – 1 szt., kolba płaskodenna ze szlifem – 1 szt., kolba kulista ze szlifem – 1 szt., rozdzielacz (wkraplacz) – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 10 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 25 ml – 1 szt., probówka ze szlifem i korkiem 50 ml – 1 szt., probówka – 25 szt., probówka – 20 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., probówka bor-krzem – 10 szt., U – rurka z lejkiem – 1 szt., bagietka – 4 szt., rurki różnych średnic – 4 szt., rurki różnych kształtów – 7 szt., rurka osuszająca (do spalania) –1 szt., rozpylacz płomienia– 1szt., szalki Petriego (komplet) – 2 szt., zlewka szklana – 7 szt., zlewka szklana – 5 szt., zlewka szklana – 1 szt., zlewka PP –7 szt., zlewka PP – 5 szt., zlewka PP –1 szt., lejek laboratoryjny PP – 1 szt., lejek laboratoryjny szklany – 1 szt., termometr laboratoryjny – 1 szt., tryskawka PP – 1 szt., palnik spirytusowy – 1szt., statyw wielostanowiskowy do probówek – 1 szt., trójnóg okrągły – 1 szt., siateczka do podgrzewania –1 szt., uchwyt do probówek – 2 szt., papierki lakmusowe (komplet) –1 szt., łącznik do węży – 1 szt., zaciskacz do węży – 1 szt., szczotka do mycia probówek – 2 szt., wężyki różnych średnic – 3 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe – 1 szt., korki polietylenowe –1 szt., korki polietylenowe – 2 szt., korki gumowe z otworem i bez – 7 szt., łyżeczka do spalań – 1 szt.

2) pracownia biologiczna: Mikroskop z podłączeniem do komputera – 1 szt., zestaw wyposażenia do pracowni biologicznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: jodyna – 2 szt., płyn Lugola – 1 szt., kwas siarkowy rozcieńczony – 1 szt., siarczan miedzi – 1 szt., wodorowęglan sodu – 1 szt., winian sodowo-potasowy –1 szt., sudan III - 100 g – 1 szt., Przewodniki roślin i zwierząt – 4 szt., Proste klucze do oznaczania roślin – 4 szt., preparaty mikroskopowe (protisty) – zestaw 10 szt.

3) pracownia fizyczna: Zestaw wyposażenia do pracowni fizycznej – 1 zestaw, w skład zestawu wchodzi: wskaźnik laserowy – 1 szt., soczewki skupiające o różnych ogniskowych – 1 zestaw – po 6 szt. w zestawie, statyw do mocowania soczewek – 1 szt., taśma miernicza – 4 szt., stoper – 4 szt., mierniki uniwersalne – 4 szt., zestaw do nauki elektryczności – 1 zestaw, zasilacz o regulowanym napięciu – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 10145,97 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020.

2. Opis części zamówienia: Całość zamówienia podzielono na 4 części.

3. Część 4: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 1 im. Jana Pawła II w Świeciu z siedzibą przy ul. Paderewskiego 5A:
Zestaw szkolnych robotów zawierający m.in. min. 2 roboty, min. 2 zestawy puzzli podstawowych, min. 2 zestawy puzzli dodatkowych, min 2 zestawy puzzli AR, min. 4 komplety flamastrów, dostęp do kursu online i pakiety scenariuszy zawierające propozycje zajęć o różnej tematyce, z zakresu różnych edukacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 3712,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37520,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52356,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44858,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531984866

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 7

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44858,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11113,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20138,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11113,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187

7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11113,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10831,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12792,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187

7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12792,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3936,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5796,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3936,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC SZKOŁY Sławomir Śliwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862001187

7.3.3) Ulica: ul. Bogusława 17

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3936,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.