Og³oszenie z dnia 2025-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiecie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523332310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiecie.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-236d810e-9be3-4f49-ade3-c02fc2c16e8e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00578031
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00009968/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem narzêdzia platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 2 GB, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemn± pro¶b± o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze Stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Poni¿ej osoby wskazane do porozumiewania siê z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert:
• w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Marek Karbownik
e-mail: karbownik@swiecie.eu, tel. 52 33 32 312,
• w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Jaros³aw Czubkowski
e-mail: czubkowski@swiecie.eu, tel. 52 33 32 312.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na pierwszej stronie SWZ, tj.: OR.271.34.2025.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz ¦wiecia maj±cy siedzibê przy ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, tel. 523332323, e-mail: sekretariat@swiecie.eu;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana G³owacza, z którym mo¿na siê kontaktowaæ tel. 601 992 970, e-mail: partnersystem.iod@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji, nr postêpowania: OR.271.34.2025;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana/-ny do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes UODO, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych 55 sztuk komputerów stacjonarnych, 4 sztuk laptopów oraz 38 sztuk licencji na oprogramowanie biurowe. Zakup dokonywany jest na potrzeby Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu.
2. Przez okre¶lenie „fabrycznie nowy” nale¿y rozumieæ przedmiot wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2025 r., nieu¿ywany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny i oryginalnie zapakowany.
3. Przedmiot zamówienia:
– musi byæ nowy, w pe³ni sprawny i gotowy do u¿ycia zgodnie z jego przeznaczeniem,
– musi odpowiadaæ obowi±zuj±cym standardom jako¶ciowym i technicznym,
– musi byæ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych,
– musi byæ zgodny z ofert± Wykonawcy,
– nie mo¿e byæ obci±¿ony ¿adnymi prawami na rzecz osób trzecich,
– musi pochodziæ z oficjalnych kana³ów dystrybucyjnych producenta, zapewniaj±cych w szczególno¶ci realizacjê uprawnieñ gwarancyjnych,
– bêdzie dostarczony przez Wykonawcê na adres wskazany przez Zamawiaj±cego,
– oferowane komputery musz± pochodziæ od jednego producenta.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ – opis wymaganych parametrów technicznych.
7. W przypadku okre¶lenia w dokumentacji zamówienia, w szczególno¶ci stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw w³asnych, znaków towarowych lub pochodzenia urz±dzeñ i materia³ów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy informuje, ¿e maj± one jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje wy³±cznie jako przyk³adowy wzór konkretnego producenta. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jako¶ciowych i funkcjonalnych. Przez produkty równowa¿ne nale¿y rozumieæ urz±dzenia i materia³y posiadaj±ce nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równowa¿nych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjêtych przez Wykonawcê do wyceny materia³ów lub urz±dzeñ rozwi±zañ równowa¿nych musi zostaæ za³±czony do oferty, je¿eli taka sytuacja bêdzie mia³a miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Opis kryterium oceny/Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji 40%
Razem 100%
Oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów.
a) kryterium nr 1 – cena (maksymalnie 60 pkt)
Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
Najni¿sza cena brutto = najni¿sza cena oferowana w¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert / cena zaoferowana w badanej ofercie x 60 pkt
b) kryterium nr 2 – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)
W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi byæ podany liczbowo w pe³nych latach (tzn. bez mo¿liwo¶ci zaoferowania okresu wynosz±cego np. 2,5 roku) i nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 2 lata:
• w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 2 lata lub zaoferuje okres gwarancji w niepe³nych latach lub w przypadku gdy Wykonawca nie wska¿e okresu gwarancji, oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
• w przypadku wskazania podstawowego 2-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt,
• w przypadku wskazania 3-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów w zakresie kryterium nr 2 – 40 pkt.
Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt.
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
Je¿eli dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowego ¶rodka dowodowego.2. W zwi±zku z art. 106 ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da innych ni¿ wskazane w art. 104 i art. 105 ustawy Pzp przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria, je¿eli s± one niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania.
3. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± przedmiotowego ¶rodka dowodowego – formularza specyfikacji technicznej, stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e przed³o¿ony dokument musi zawieraæ informacje umo¿liwiaj±ce sprawdzenie czy zaoferowany produkt jest zgodny z opisem wymaganych parametrów technicznych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SWZ. Wykonawca zobligowany jest do podania parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr 2A do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Za³±cznik nr 2A do SWZ – formularz specyfikacji technicznej.Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane razem z ofert±1. Do oferty stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
2. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca sk³adaj±cy ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
• w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
3. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4. Formularz specyfikacji technicznej stanowi±cy przedmiotowy ¶rodek dowodowy – za³±cznik nr 2A do SWZ. Informacje o przedmiotowym ¶rodku dowodowym znajduj± siê w Rozdziale XII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia z postêpowania.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej zgodnie z ustaw± Pzp. ¦rodki ochrony prawnej zosta³y opisane w rozdziale XXXVII SWZ.Zamawiaj±cy nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podzia³u:
Podzielenie na czê¶ci nie jest mo¿liwe z przyczyn technicznych, a w szczególno¶ci interoperacyjno¶ci zakresu wykonywanych dostaw. Podzia³ zamówienia na czê¶ci doprowadzi³by do znacz±cego zwiêkszenia kosztów zadania oraz trudno¶ci technicznych przy jego realizacji przez wiêksz± liczbê Wykonawców. Ponadto podzielenie na czê¶ci, a w konsekwencji wykonanie zamówienia przez ró¿nych Wykonawców, spowodowa³oby problemy w przejêciu odpowiedzialno¶ci za gwarancjê przez danego Wykonawcê.
Przedmiotowe zamówienie nie jest podzielne na czê¶ci ze wzglêdów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, które tworz± nierozerwaln± ca³o¶æ.
Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie skutkuje brakiem mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu przez mikro, ma³e i ¶rednie przedsiêbiorstwa. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostêp podmiotów z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Zamawiaj±cy nie wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia osób zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub SWZ, do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy:
• rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy,
• rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu, dlatego te¿ Wykonawca nie musi polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Us³ugi transportowe samochodami ciê¿arowymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu w 2026 roku
- Dostawa paliw, olejów, p³ynów, gazu w butlach oraz materia³ów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu w 2026 roku - Czê¶æ nr 2 zamówienia
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2026 r.
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" w 2026 roku.
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2026"
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urz±dzeñ sieciowych typu switche oraz urz±dzeñ do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Cyberbezpieczny samorz±d - Etap II
- Dostawa komputerów wraz z akcesoriami
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





