Og³oszenie z dnia 2025-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Usuwanie i przechowywanie na parkingu strze¿onym pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.e@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie i przechowywanie na parkingu strze¿onym pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce9524ae-4373-4523-bdc0-41a8e91c1c2a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00582920
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00071942/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Usuwanie i przechowywanie na parkingu strze¿onym pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/csw3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/, zwanej dalej Platform±.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdziale 12 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawc± s±:
Joanna Ekert- inspektor w Wydziale Wspó³pracy i Zamówieñ Publicznych,
e-mail: joanna.e@csw.pl
Zbigniew Semrau - kierownik Wydzia³u Bezpieczeñstwa i Transportu Publicznego, e-mail: zbigniew.s@csw.pl;
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: przetargi@csw.pl(nie dotyczy sk³adania ofert).
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Instrukcja zadawania pytañ dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych, Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Najwy¿sza Izba Kontroli, Urz±d Marsza³kowski w Toruniu, Kujawsko-Pomorski Urz±d Wojewódzki w Bydgoszczy i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
b) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nie udzieleniem zamówienia.
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRiZP.272.1.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na przechowywaniu na parkingu strze¿onym pojazdów usuniêtych z terenu Powiatu ¦wieckiego, na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej w trybie art. 50a ust. 1 oraz art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 1251) oraz wydaniu pojazdu w³a¶cicielowi.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdziale IV SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98351100-9 - Us³ugi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla czê¶ci I zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
cena brutto (C) 60 pkt
ilo¶æ stanowisk parkingowych (SP) na szczelnej powierzchni wyposa¿onej w system odprowadzania do separatora substancji ropopochodnych. Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia co najmniej 5 stanowisk spe³niaj±cych ww. warunek. 40 pkt
Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru:
W = C + SP
W – warto¶æ punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
SP – liczba punktów w kryterium „ilo¶æ stanowisk parkingowych”
Kryterium: cena brutto (C)– maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 60.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C = (Cn* : Cb) x 100 x 0,6 pkt
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena,
Cn – Cena brutto najni¿sza,
Cb – Cena brutto oferty badanej.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Zaproponowana w ofercie cena jednostkowa brutto za usuniêcie ka¿dego rodzaju pojazdów, jego przechowanie oraz odst±pienie od holowania na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, nie mo¿e przekraczaæ stawek maksymalnych okre¶lonych w Uchwale nr XIX/128/25 Rady Powiatu ¦wieckiego z dnia 29 pa¼dziernika 2025 r. w sprawie ustalenia maksymalnych stawek op³at na 2026 rok za usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniêtych z dróg na parkingach strze¿onych oraz kosztów powsta³ych w wyniku wydania dyspozycji usuniêcia a nastêpnie odst±pienia od usuniêcia pojazdu - tre¶æ uchwa³y stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
Kryterium: ilo¶æ stanowisk parkingowych(SP) – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 40.
Czas dostawy punkty
5 stanowisk 0
6 stanowisk 5
7 stanowisk 10
8 stanowisk 15
9 stanowisk 20
10 stanowisk 25
11 stanowisk 30
12 stanowisk 35
powy¿ej 12 stanowisk 40
Ocena spe³nienia kryterium zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±czniku nr 3. Ilo¶æ stanowisk parkingowych wymagana przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 5 stanowisk parkingowych.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê ilo¶ci miejsc parkingowych mniejszej ni¿ 5 stanowisk, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ stanowisk parkingowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego na parking strze¿ony na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej w trybie art. 50a ust.1 oraz art. 130a ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 r. poz. 1251).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50118110-9 - Us³ugi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 7. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla czê¶ci II zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Opis kryteriów oceny Znaczenie
cena brutto (C) 60
czas dojazdu do miejsca zdarzenia(D) 40
Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru:
W = C + D
W – warto¶æ punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
D – liczba punktów w kryterium „czas dostawy”
Kryterium: cena brutto (C) – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 60.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C = (Cn* : Cb) x 60
gdzie:
C – Punktacja za kryterium cena,
Cn – Cena brutto najni¿sza,
Cb – Cena brutto oferty badanej.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
Zaproponowana w ofercie cena jednostkowa brutto za usuniêcie ka¿dego rodzaju pojazdów, jego przechowanie oraz odst±pienie od holowania na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, nie mo¿e przekraczaæ stawek maksymalnych okre¶lonych w Uchwale nr XIX/128/25 Rady Powiatu ¦wieckiego z dnia 29 pa¼dziernika 2025 r. w sprawie ustalenia maksymalnych stawek op³at na 2026 rok za usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniêtych z dróg na parkingach strze¿onych oraz kosztów powsta³ych w wyniku wydania dyspozycji usuniêcia a nastêpnie odst±pienia od usuniêcia pojazdu - tre¶æ uchwa³y stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
Kryterium: czas dojazdu do miejsca zdarzenia(D) – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 40.
Czas liczony w minutach od wezwania przez osoby upowa¿nione wymienione w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym - policjant, osoba prowadz±ca akcjê ratownicz± do momentu przybycia na miejsce zdarzenia. Czas reakcji okre¶lony na wiêcej ni¿ 90 minut spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Czas dojazdu punkty
90 minut 0
80 minut 10
70 minut 20
60 minut 30
50 minut 40
Ocena spe³nienia kryterium zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 3. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia wymagany przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 90 minut licz±c od wezwania przez osoby upowa¿nione.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê czasu dojazdu d³u¿szego ni¿ 90 minut, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu do miejsca zdarzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada aktualne zezwolenie (licencjê) na prowadzenie krajowego transportu drogowego rzeczy udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1490) na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 wymienionej ustawy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni warunek je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 PLN. Zamawiaj±cy informuje, ¿e obok np. polisy, z której wynika zakres i kwota ubezpieczenia Wykonawca powinien dysponowaæ potwierdzeniem jej op³acenia chyba, ¿e fakt ten wynika z tre¶ci polisy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunku dotycz±cego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, Wykonawcy wykazuj± ³±cznie – Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczególnego sposobu spe³nienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdz. 6 pkt 2 SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników – w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna);
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, musi wraz z ofert± z³o¿yæ zobowi±zania tych podmiotów, o których mowa w rozdz. 6 pkt. 2 SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdz. 6 pkt 2 SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników – w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna);
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
UWAGA:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, musi wraz z ofert± z³o¿yæ zobowi±zania tych podmiotów, o których mowa w rozdz. 6 pkt. 2 SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz.8 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku w przypadku wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc.,
2) zmiana terminu obowi±zywania umowy w wypadku, gdy us³ugi objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwy organ, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
3) zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
4) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1232505
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zamierza stosowaæ kryteria oceny ofert:- cena brutto (C)
- ilo¶æ stanowisk parkingowych (SP) na szczelnej powierzchni wyposa¿onej w system odprowadzania do separatora substancji ropopochodnych. Wykonawca jest zobowi±zany do zapewnienia co najmniej 5 stanowisk spe³niaj±cych ww. warunek.
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- "Usuwanie i przechowywanie na parkingu strze¿onym pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego"
- Adaptacja i zmiana sposobu u¿ytkowania istniej±cego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu wokó³ i wyposa¿eniem na cele integracji spo³ecznej i wsparcia rodziny
- Us³ugi transportowe samochodami ciê¿arowymi dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu w 2026 roku
- Dostawa paliw, olejów, p³ynów, gazu w butlach oraz materia³ów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarz±du Dróg w ¦wieciu w 2026 roku - Czê¶æ nr 2 zamówienia
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z placówek o¶wiatowych z terenu gminy ¦wiecie w 2026 r.
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów z dróg powiatu m³awskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strze¿onym wraz z obs³ug± odbioru lub demonta¿u pojazdów
- "Usuwanie i przechowywanie na parkingu strze¿onym pojazdów z terenu Powiatu ¦wieckiego"
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych znajduj±cych siê na terenie Powiatu Puckiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla usuwanych pojazdów.
wiêcej: Us³ugi holownicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





