Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134007/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zmawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych
( 2 pakiety)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zmawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych( 2 pakiety)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7973548d-c171-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/03/US/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych prowadzeniem szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zmawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych.Pakiet nr 1
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z tematyką określoną w pkt. 2 :
- na terenie szpitala, w wyznaczonej sali wykładowej,
- w grupach liczących od 10 do 50 osób,
- w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę a zatwierdzony przez Zamawiającego program szkolenia dla poszczególnych stanowisk zgodnie z tematyką szkolenia określoną w pkt. 2
- w zakresie stosownym do posiadanych kwalifikacji
- dokumentując przebieg szkolenia w dzienniku zajęć
2) Przeprowadzanie testowych egzaminów sprawdzających przyswojenie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności bezpiecznej i higienicznej pracy dla uczestników szkolenia, którzy uczestniczyli w min 75% organizowanych zajęć:
a) w terminie ostatniego dnia szkolenia,
b) w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę a zatwierdzone przez Zamawiającego pytania egzaminacyjne,
c) przez komisję egzaminacyjną powołaną przez Zamawiającego w skład, której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego,
d) dokumentując przeprowadzenie egzaminu:
- protokołem egzaminacyjnym,
- wydanymi zaświadczeniami (na podstawie upoważnienia przez Zamawiającego) dla tych uczestników szkolenia, którzy zdali egzamin z wynikiem pozytywnym,
- rejestrem wydanych zaświadczeń
Tematyka szkoleń:
1) stanowiska robotnicze wykonujące prace niebezpieczne i pozostałe:
- zagrożenia i metody ochrony,
2) stanowiska medyczne zabiegowe i pozostałe:
- zagrożenia i metody ochrony,
- organizacja medycznych stanowisk pracy,
3) stanowiska administracyjne:
- zagrożenia i metody ochrony,
- organizacja biurowych stanowisk pracy,
4) stanowiska kierownicze:
- zagrożenia i ocena ryzyka,
- kształtowanie bezpiecznych warunków pracy,
- organizacja i metodyka szkoleń.
2. Wykonawca będzie wykonywał zadania określone w umowie maksymalnie 40 godzin miesięcznie.
3. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić personel Zamawiającego, na podstawie wykazu osób wymagających przeszkolenia okresowego otrzymanego od Zamawiającego, o terminie szkolenia z min. miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Zamawiający ma prawo zarządzać zaktualizowania programu szkolenia oraz pytań egzaminacyjnych w dowolnym momencie w trakcie trwania umowy.
5. Wynagrodzenie będzie wypłacane na podstawie następującego wyliczenia:
1) kwota brutto za przeszkolenie i przeegzaminowanie jednej osoby w zakresie BHP dla kadry kierowniczej,
2) kwota brutto za przeszkolenie i przeegzaminowanie jednej osoby w zakresie BHP dla pozostałego personelu,
6. Termin wykonywania czynności: realizowanie zadań określonych w pkt 1 w sposób utrzymujący ciągłość szkoleń BHP dla poszczególnych pracowników Zamawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych oraz według potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 49444,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych prowadzeniem szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zmawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych.Pakiet nr 2
1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego i osób świadczących pracę na rzecz Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych, zgodnie z tematyką określoną w pkt. 2 :
- na terenie szpitala, w wyznaczonej sali wykładowej,
- w grupach liczących od 10 do 50 osób,
- w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę, a zatwierdzony przez Zamawiającego program szkolenia dla poszczególnych stanowisk zgodnie z tematyką szkolenia określoną
w pkt. 2
- w zakresie stosownym do posiadanych kwalifikacji
- dokumentując przebieg szkolenia w dzienniku zajęć
2) Przeprowadzanie testowych egzaminów sprawdzających przyswojenie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności bezpiecznej i higienicznej pracy dla uczestników szkolenia, którzy uczestniczyli w min 75% organizowanych zajęć:
a) w terminie ostatniego dnia szkolenia,
b) w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę, a zatwierdzone przez Zamawiającego pytania egzaminacyjne,
c) przez komisję egzaminacyjną powołaną przez Zamawiającego w skład, której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego,
d) dokumentując przeprowadzenie egzaminu protokołem egzaminacyjnym
2. Tematyka szkoleń:
1) stanowiska robotnicze:
- regulacje prawne w zakresie BHP,
- analiza okoliczności i przyczyn wypadków
- postępowanie w sytuacji zagrożenia i wypadku.
2) stanowiska medyczne:
- regulacje prawne w zakresie BHP,
- postępowanie w sytuacji zagrożenia i wypadku,
3) stanowiska administracyjne:
- regulacje prawne w zakresie BHP,
- postępowanie w sytuacji zagrożenia i wypadku,
4) stanowiska kierownicze:
- regulacje prawne w zakresie BHP,
- analiza okoliczności i przyczyn wypadków,
- postępowanie w sytuacji zagrożenia i wypadku,
- skutki niewłaściwych warunków pracy,
- ochrona p/pożarowa i środowiska
4.5.3.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 49444,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Bachul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69121403439
7.3.3) Ulica: Wolności 120A
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sarnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64122204218
7.3.3) Ulica: Szpitalna 4/51
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena za przeszkolenie i przeegzaminowanie jednej osoby w zakresie BHP dla kadry
kierowniczej 52,76 zł
Cena za przeszkolenie i przeegzaminowanie jednej osoby w zakresie BHP dla pozostałego personelu-31,18 zł
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Remont parkietu w hali sportowej oraz dwóch salach gimnastycznych w budynku Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem przez Zamawiającego warunków ochrony radiologicznej związanych z prowadzoną działalnością
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTÓW CZĄSTKOWYCH I NAPRAW NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SUSKIEGO W 2025 ROKU
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Garwolinie - "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- "Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.