eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTÓW CZĄSTKOWYCH I NAPRAW NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SUSKIEGO W 2025 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTÓW CZĄSTKOWYCH I NAPRAW NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SUSKIEGO W 2025 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 338757800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTÓW CZĄSTKOWYCH I NAPRAW NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SUSKIEGO W 2025 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac821a4b-7a65-412e-8899-e1c90b44f202

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069591/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Suskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac821a4b-7a65-412e-8899-e1c90b44f202

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu„Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie.
- Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz. U. 2020 poz. 2415).
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), a plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.
- Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w niniejszym ustępie, składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
- W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia ws. podmiotowych środków dowodowych.
- Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy pozostałe informacje w swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.3.13 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.3.13.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Suski , siedziba ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka;
1.3.13.2 Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Witold Korzec, e-mail: bip@powiatsuski.pl;
1.3.13.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2025 roku” (postępowanie nr WZ.272.6.2025) prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3.13.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
1.3.13.5 okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego
1.3.13.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.3.13.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.3.13.8 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.3.13.9 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego określono w rozdz 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.272.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni następujących dróg powiatowych:
Nr 1687 K Wieprzec – Skomielna Czarna;
Nr 1688 K Maków – Żarnówka – Wieprzec – Kojszówka;
Nr 1689 K Budzów -Bieńkówka ;
Nr 1691 K Skawica – Juszczyn
Nr 1700 K Jeleśnia – Pewelka – Hucisko

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5a-c oraz 6 do SWZ, w tym: przedmiary robót- Załącznik nr 5a-5c do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6 do SWZ.

Przedmiar robót w/w prac stanowią Załącznik Nr 5a – 5c do niniejszej specyfikacji. Przy czym przedmiar robót nr 5a dotyczy Części nr 1 zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1 Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60 % 60 punktów
2 Termin realizacji zamówienia (T) 40 % 40 punktów

a) Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b) Punkty za kryterium „termin realizacji zamówienia” zostaną przyznane w następujący sposób:
W punkcie 4 formularza oferty należy podać proponowany termin realizacji zamówienia (opisanego przedmiarami robót) liczony od podpisania umowy w przedziale pomiędzy 25 a 40 dni (kalendarzowych). Oferta zostanie oceniona w tym kryterium w następujący sposób:
Realizacja zamówienia w terminie 25 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 40 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 26 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 37 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 27 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 33 punkty
Realizacja zamówienia w terminie 28 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 30 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 29 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 27,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 30 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 25 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 31 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 22,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 32 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 20 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 33 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 17,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 34 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 15 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 35 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 12,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 36 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 10 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 37 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 7,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 38 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 5 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 39 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 2,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 40 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 0 punktów

W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym liczby dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie granicznym - 40 dni.
Wskazanie w formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 40 dni spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z swz

12.2 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni następujących dróg powiatowych:
Nr 1689 K Budzów – Trzebunia - Stróża
Nr 1696 K Stryszawa -Roztoki;
Nr 1697 K Lachowice -Koszarawa ;
Nr 1698 K Pewelka – Hucisko - Krale
Nr 1699 K Ślemień -Lachowice ;
Nr 1700 K Jeleśnia – Pewelka - Hucisko
Nr 1702 K Kuków – Krzeszów – Tarnawa
Nr 1703 K Stryszawa – Krzeszów
Nr 1705 K Barwałd – Stryszów – Marcówka - Zembrzyce
Nr 1706 K Stronie – Zachełmna - Budzów
Nr 1710 K ul. Zasypnica w Suchej Beskidzkiej
Nr 1711 K ul. Zamkowa - ul. Hr.J.Tarnowskiego – ul. Batalionów Chłop. – ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
Nr 1712 K ul. Przemysłowa – ul. Starzyńskiego
Nr 1713 K ul. Kościelna – ul. Szpitalna w Suchej Beskidzkiej

Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5a-c oraz 6 do SWZ, w tym: przedmiary robót- Załącznik nr 5a-5c do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6 do SWZ.

Przedmiar robót w/w prac stanowią Załącznik Nr 5a – 5c do niniejszej specyfikacji. Przy czym przedmiar robót nr 5b dotyczy Części nr 2 zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1 Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60 % 60 punktów
2 Termin realizacji zamówienia (T) 40 % 40 punktów

a) Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b) Punkty za kryterium „termin realizacji zamówienia” zostaną przyznane w następujący sposób:
W punkcie 4 formularza oferty należy podać proponowany termin realizacji zamówienia (opisanego przedmiarami robót) liczony od podpisania umowy w przedziale pomiędzy 25 a 40 dni (kalendarzowych). Oferta zostanie oceniona w tym kryterium w następujący sposób:
Realizacja zamówienia w terminie 25 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 40 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 26 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 37 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 27 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 33 punkty
Realizacja zamówienia w terminie 28 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 30 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 29 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 27,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 30 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 25 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 31 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 22,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 32 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 20 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 33 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 17,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 34 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 15 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 35 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 12,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 36 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 10 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 37 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 7,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 38 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 5 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 39 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 2,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 40 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 0 punktów

W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym liczby dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie granicznym - 40 dni.
Wskazanie w formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 40 dni spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z swz

12.2 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni następujących dróg powiatowych:
Nr K 1669 K Jordanów – Wysoka – Spytkowice
Nr 1677 K Zubrzyca – Sidzina – Bystra – Łętownia
Nr K1684 K Jordanów – Mąkacz – Bystra
Nr K 1686 Łętownia – Naprawa;
Nr 1687 K Wieprzec – Skomielna Czarna
Nr 1688 K Maków – Żarnówka – Wieprzec – Kojszówka;
Nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja;
Nr 1691 K Skawica – Juszczyn
Nr 1692 K Zawoja - Sucha Góra
Nr 1694 K Jeleśnia – Koszarawa – Zawoja
Nr 1714 K ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim;


Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5a-c oraz 6 do SWZ, w tym: przedmiary robót- Załącznik nr 5a-5c do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6 do SWZ.

Przedmiar robót w/w prac stanowią Załącznik Nr 5a – 5c do niniejszej specyfikacji. Przy czym przedmiar robót nr 5c dotyczy Części nr 2 zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1 Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1 Cena (C) 60 % 60 punktów
2 Termin realizacji zamówienia (T) 40 % 40 punktów

a) Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 60 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

b) Punkty za kryterium „termin realizacji zamówienia” zostaną przyznane w następujący sposób:
W punkcie 4 formularza oferty należy podać proponowany termin realizacji zamówienia (opisanego przedmiarami robót) liczony od podpisania umowy w przedziale pomiędzy 25 a 40 dni (kalendarzowych). Oferta zostanie oceniona w tym kryterium w następujący sposób:
Realizacja zamówienia w terminie 25 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 40 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 26 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 37 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 27 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 33 punkty
Realizacja zamówienia w terminie 28 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 30 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 29 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 27,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 30 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 25 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 31 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 22,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 32 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 20 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 33 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 17,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 34 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 15 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 35 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 12,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 36 dni od podpisania umowy – oferta otrzyma 10 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 37 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 7,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 38 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 5 punktów
Realizacja zamówienia w terminie 39 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 2,5 punktu
Realizacja zamówienia w terminie 40 dni od podpisania umowy - oferta otrzyma 0 punktów

W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym liczby dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie granicznym - 40 dni.
Wskazanie w formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia dłuższego niż 40 dni spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z swz

12.2 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma najwyższą punktację (odrębnie dla każdej części zamówienia).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
personelem kierowniczym, odpowiedzialnym za należyte wykonanie zamówienia tj. co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej (jedna osoba może pełnić w/w funkcję dla wszystkich części zamówienia)
pozostałe informacje w swz

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 4.1.1. SWZ- wzór Załącznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 4.1.2 pkt 4 lit. b. SWZ – wzór załącznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.7 Do upływu terminu na składanie ofert za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na Platformie e-Zamówienia - Wykonawca składa:
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ oraz podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy
b) sporządzone przez wykonawcę kosztorysy ofertowe uproszczony stanowiące Załącznik 1A-1C do formularza oferty (na podstawie przedmiarów robót),
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik- jeżeli dotyczy (formę pełnomocnictwa określa Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej).
d) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zawarte w formularzu ofertowym) – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.
e) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.2. SWZ – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ- jeżeli dotyczy.
f) oświadczenia potwierdzające wstępnie spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie podleganie przez Wykonawców wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ, dotyczące odpowiednio: samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.4 WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
4.4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4.4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4.4.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.5 PODWYKONAWCY
4.5.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.5.2 Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie z uwzględnieniem art.455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych m.in. w następujących przypadkach:
1) wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego nastąpi z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z powodu siły wyższej, w tym m.in. w przypadku:
a) wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót powstałej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
b) zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego;
c) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót;
d) działań organów administracji lub gestorów sieci skutkujących przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
e) siły wyższej;
f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową;
2) zmiany kierownika robót w przypadkach losowych wykluczających jego zatrudnienie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami swz.
3) zwiększenia zakresu wykonania zamówienia oraz jego wartości o nie więcej niż 30 % wynagrodzenia brutto umowy podstawowej w przypadku konieczności ich wykonania, co zostanie stwierdzone stosownym protokołem. Przedmiotowe zmiany zostaną rozliczone zgodnie z określonymi przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym (załącznik do oferty w niniejszym postępowaniu) cenami jednostkowymi dla ilości wynikających z protokołu konieczności. Roboty nie wycenione w ofercie wybranej w przedmiotowym postępowaniu zostaną rozliczone na podstawie odrębnej wyceny sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tylko na warunkach określonych w Umowie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez zamawiającego z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców (odrębnie dla każdej części zamówienia), których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 13 SWZ. art 289 ust. 3 stosuje się odpowiednio

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres e-mail: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
strona internetowa Zamawiającego:
https://powiatsuski.pl/dzial/zamowienia-publiczne/zamowienia-rowne-lub-powyzej-130-tys/
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
https://powiatsuski.pl/dzial/zamowienia-publiczne/zamowienia-rowne-lub-powyzej-130-tys/
Wykonawca przed datą podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny w: formie dopuszczonej w SWZ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 518128 0005 00657233 2000 0110 (Bank
Spółdzielczy w Suchej Beskidzkiej) z adnotacją „zabezpieczenie należytego wykonania umowy/ usunięcia wad dla umowy nr WZ.273.6.2025 część nr ….” Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia pozostałe informacje w SWZ.
4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
...............
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022r. poz. 835 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Okres realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert- w ogłoszeniu wskazano maksymalny możliwy termin realizacji
pozostałe informacje w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.