eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki"Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyberbezpieczna Gmina Panki”- 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35

1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyberbezpieczna Gmina Panki”- 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89faca46-e3a7-4719-a44a-b2ec0ee4351f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040205/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczna Gmina Panki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89faca46-e3a7-4719-a44a-b2ec0ee4351f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) platformy e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem:, https://ezamowienia.gov.pl/
b) poczty elektronicznej e-mail zamowienia@panki.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy: ZBI.271.3.04.2025
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, identyfikator (ID) postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): podany w Rozdziale 1 SWZ. oraz w pkt 3.1 ogłoszenia o zamówieniu. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) (dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
9. Komunikacja z Platformy e Zamówienia, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
10. Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO - szczegółowo określona została w
Rozdziale XXXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO - szczegółowo określona została w
Rozdziale XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBI.271.3.04.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług oraz dostawa sprzętu zgodnie z założeniami projektowymi określonymi przez Zamawiającego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczna Gmina Panki” – 2 części:
Część I:
1. - usługa wykonania audytu początkowego i końcowego;
2. - usługa analizy i aktualizacji dokumentacji SZBI wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa
1.1. Audyt początkowy (przed wdrożeniem sprzętu i dokumentacji):
Audyt ma zostać przeprowadzony w oparciu o normę ISO/IEC 27001, ocenę spełniania wymagań określonych w Krajowych Ramach Interoperacyjności (KRI), Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC), oraz innych obowiązujących przepisach prawa regulujących zarządzanie bezpieczeństwem informacji.
1.2. Audyt końcowy (po wdrożeniu dokumentacji i sprzętu):
Audyt końcowy skupia się na ocenie całościowej efektywności wdrożonego SZBI oraz jego zgodności z obowiązującymi wymaganiami, wskazując na poziom osiągniętej poprawy organizacji i dalsze kierunki rozwoju.

2.1. Usługa analizy i aktualizacji dokumentacji SZBI wraz z wykonaniem szkolenia pracowników z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa;
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądu, aktualizacji i opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w oparciu o normę ISO/IEC 27001:2023, przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa i wprowadzonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ - (SOPZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru ofert najkorzystniejszych będą:
a) Kryterium nr 1: Cena ryczałtowa brutto (C)
Waga: 60%
Opis: Całkowita cena ryczałtowa brutto oferty w zł (cena netto plus podatek VAT w wysokości 23%);
b) Kryterium nr 2: Termin realizacji (Tb)
Waga: 35%
Opis: Ocenie podlegać będzie termin realizacji podany w dniach. Termin realizacji będzie liczony od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 30 do 60 dni. Zaoferowany termin realizacji krótszy niż 30 dni nie będzie dodatkowo punktowany. Brak wpisu dot. długości terminu realizacji w FORMULARZU OFERTOWYM będzie traktowany przez zamawiającego jako 60-dniowy termin realizacji.
Termin realizacji będzie punktowany według następujących zasad:
Termin realizacji 60 dni Liczba punktów 0 pkt
Termin realizacji 56-59 dni Liczba punktów 10 pkt
Termin realizacji 55-51 dni Liczba punktów 20 pkt
Termin realizacji 50-46 dni Liczba punktów 40 pkt
Termin realizacji 45-41 dni Liczba punktów 60 pkt
Termin realizacji 40-36 dni Liczba punktów 80 pkt
Termin realizacji 35-31 dni Liczba punktów 90 pkt
Termin realizacji 30 dni Liczba punktów 100 pkt

c) włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia (N)
Waga: 5%
Kryterium punktowane będzie według następujących zasad:
brak włączenia osób z niepełnosprawnościami w wykonanie zamówienia: 0 pkt
min. 1 osoba z niepełnosprawnością włączona w wykonanie zamówienia: 5 pkt.
Punkty w zakresie przedmiotowego kryterium przyznawane będą za włączenie w aktywną realizację zamówienia min. 1 osoby posiadającej niepełnosprawność potwierdzoną orzeczeniem o niepełnosprawności lub orzeczeniem lekarskim (CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II).
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę kryterium dotyczącego włączenia osób z niepełnosprawnościami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca który zadeklaruje, iż włączy w realizację zamówienia min. 1 osobę z niepełnosprawnościami, obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt włączenia w/w osoby.
Jeżeli pomimo złożenia deklaracji o włączeniu osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia, Zamawiający nie włączy w realizację zamówienia co najmniej 1 osoby z niepełnosprawnościami, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 10% wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy.

Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru, dla każdej części osobno:
P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] +N
gdzie:
P– suma punktów obliczonych dla oferty badanej;
Cmin – najniższa cena całkowita brutto spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena całkowita brutto oferty badanej;
Tb – Punkty za termin realizacji w ofercie badanej;
N – punkty przyznane za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia;
60% – waga kryterium „cena”;
35% – waga kryterium „termin realizacji”;
5% - waga kryterium „punkty przyznane za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia”;
100 – stały wskaźnik;
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie ww. wzoru:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług oraz dostawa sprzętu zgodnie z założeniami projektowymi określonymi przez Zamawiającego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczna Gmina Panki” – 2 części:
Część II:
1. - dostawa rozwiązania klasy UTM;
2. - dostawa i wdrożenie rozwiązania do zarządzania stacjami roboczymi i serwerami;
3. - dostawa i wdrożenie rozwiązania backupowego;
4. - dostawa serwera dla stworzenia platformy sprzętowej pod rozwiązanie SOC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1B do SWZ - (SOPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru ofert najkorzystniejszych będą:
a) Kryterium nr 1: Cena ryczałtowa brutto (C)
Waga: 60%
Opis: Całkowita cena ryczałtowa brutto oferty w zł (cena netto plus podatek VAT w wysokości 23%);
b) Kryterium nr 2: Termin realizacji (Tb)
Waga: 35%
Opis: Ocenie podlegać będzie termin realizacji podany w dniach. Termin realizacji będzie liczony od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie od 30 do 60 dni. Zaoferowany termin realizacji krótszy niż 30 dni nie będzie dodatkowo punktowany. Brak wpisu dot. długości terminu realizacji w FORMULARZU OFERTOWYM będzie traktowany przez zamawiającego jako 60-dniowy termin realizacji.
Termin realizacji będzie punktowany według następujących zasad:
Termin realizacji 60 dni Liczba punktów 0 pkt
Termin realizacji 56-59 dni Liczba punktów 10 pkt
Termin realizacji 55-51 dni Liczba punktów 20 pkt
Termin realizacji 50-46 dni Liczba punktów 40 pkt
Termin realizacji 45-41 dni Liczba punktów 60 pkt
Termin realizacji 40-36 dni Liczba punktów 80 pkt
Termin realizacji 35-31 dni Liczba punktów 90 pkt
Termin realizacji 30 dni Liczba punktów 100 pkt

c) włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia (N)
Waga: 5%
Kryterium punktowane będzie według następujących zasad:
brak włączenia osób z niepełnosprawnościami w wykonanie zamówienia: 0 pkt
min. 1 osoba z niepełnosprawnością włączona w wykonanie zamówienia: 5 pkt.
Punkty w zakresie przedmiotowego kryterium przyznawane będą za włączenie w aktywną realizację zamówienia min. 1 osoby posiadającej niepełnosprawność potwierdzoną orzeczeniem o niepełnosprawności lub orzeczeniem lekarskim (CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II).
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę kryterium dotyczącego włączenia osób z niepełnosprawnościami. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca który zadeklaruje, iż włączy w realizację zamówienia min. 1 osobę z niepełnosprawnościami, obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt włączenia w/w osoby.
Jeżeli pomimo złożenia deklaracji o włączeniu osób z niepełnosprawnościami w realizację zamówienia, Zamawiający nie włączy w realizację zamówienia co najmniej 1 osoby z niepełnosprawnościami, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 10% wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy.

Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru, dla każdej części osobno:
P = [Cmin/Cb x 100 x 60%] + [Tb x 35%] +N
gdzie:
P– suma punktów obliczonych dla oferty badanej;
Cmin – najniższa cena całkowita brutto spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena całkowita brutto oferty badanej;
Tb – Punkty za termin realizacji w ofercie badanej;
N – punkty przyznane za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia;
60% – waga kryterium „cena”;
35% – waga kryterium „termin realizacji”;
5% - waga kryterium „punkty przyznane za włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia”;
100 – stały wskaźnik;
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) obliczoną na podstawie ww. wzoru:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla CZĘŚCI I
1. Wykazują spełnienie warunków w zakresie technicznym - dostawa usług i szkoleń, zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1A do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Dysponują przynajmniej 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat uprawniający do przeprowadzenia audytu zgodny z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz.1999);

Dla CZĘŚCI II
1. Wykazują spełnienie warunków w zakresie technicznym - dostawa sprzętu i oprogramowania, zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1B do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) złotych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla CZĘŚCI I
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wykonania audytu początkowego i końcowego analizy i aktualizacji dokumentacji SZBI, szkolenia pracowników z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z (Załącznikiem Nr 5 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XIV pkt. 3. ppkt. 3.2).SWZ
b) wykazu parametrów oferowanego urządzenia / usługi / oprogramowania, w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, sporządzonego zgodnie z (Załącznikiem nr 7A do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XIV pkt. 3. ppkt. 3.1).SWZ

Dla CZĘŚCI II
a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XIV pkt. 3. ppkt. 3.4).SWZ,
b) wykazu parametrów oferowanego urządzenia / usługi / oprogramowania, w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, sporządzonego zgodnie z (Załącznikiem nr 7B do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XIV pkt. 3. ppkt. 3.3).SWZ.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi załączyć do oferty następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1. Dla CZĘŚCI I
1) usługa wyk. audytu początkowego i końcowego;
a) zamawiający nie wymaga złożenia przedmiot. środków dowod. w tym zakresie
2) usługa analizy i aktualizacji dok. SZBI wraz z wykonaniem szkolenia pracowników z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa;
a) zamawiający nie wymaga złożenia przedmiot. środków dowod. w tym zakresie.

2. Dla CZĘŚCI II
1) dostawa rozwiązania klasy UTM
a) Wykaz parametr. ofer. urządz. w zakresie potwierdz., że oferowane dostawy i usługi odpowiad. wymag. określonym w SPOZ stanowiącym zał. nr 1B do SWZ. Wykaz musi zawierać spis ofer. produktów / usług z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastos. komponentów i ich parametrów;
b) Dok. potwierdz., że oferowane urządz. wraz z oprogram. posiada certyfikaty:
- Common Criteria EAL4+ lub posiadać certyfikat ICSA Labs dla funkcji Firewall, (lub równoważne),
c) deklaracja CE dla urządzenia;
d) oświad. producenta lub autoryz. dystryb. producenta na terenie Polski, że produkt pochodzi z autoryz. kanału sprzedaży, np. poprzez oświad. o posiadanym statusie autoryzacyjnym;
e) w przypadku istnienia takiego wymogu – w stosunku do technologii objętej przedmiot. niniejszego postęp. (tzw. produkty podwójnego zastosowania), dok. pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadz. na terytorium Pl, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa,
f) Oświadcz. produc. potwierdz., że serwis ofer. urządz. będzie real. bezpośr. przez Produc. i/lub we współpracy z Autoryz. Partnerem Serwis. Producenta;
g) Dok. potwierdzaj. że firma serwis. posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001:2022 (lub równoważny) na świadczenie usług serwis. oraz, że firma serwis. posiada autoryzacje produc. ofer. urządzenia UTM.
2) dostawa i wdrożenie rozwiąz. do zarządzania stacjami roboczymi i serwerami
a) Wykaz parametrów ofer. rozwiązania w zakresie potw., że ofer. dostawy i usługi odpowiad. wymag. określ. w SOPZ stanowiącym zał. nr 1B do SWZ. Wykaz musi zawierać spis ofer. produktów / usług z podaniem ich nazwy, prod., modelu, zastosow. komponentów i ich parametrów;
b) Dok. potwierdz., że:
- producent oprogram. posiada certyfikat PN-EN ISO 9001:2015. , certyfikat PN-EN ISO-27001:2022 (lub równoważny);
Dok. musi być wystaw. przez akredyt. jednostkę certyfik. i potwierdzać spełnienie najwyższych standardów bezpiecz. info. w obszarze realizacji usług i produktów objętych ofertą.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków wykaz przedmiotowych środków dowodowych CZĘŚCI II - zamówienia dla:
3) dostawa i wdrożenie rozwiązania backupowego
4) dostawa serwera dla stworzenia platformy sprzętowej pod rozwiązanie SOC;
został wyszczególniony w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE (Ogłoszenia o zamówieniu).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na zasadach opisanych w art. 107 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca go nie złoży lub gdy złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny. Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli służy on potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegać odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Uzupełnieniu podlegają wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdziale XII pkt. 4 ppkt. 4.1. i ppkt. 4.2. SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, z wyjątkiem dokumentów, których złożenie w innym języku zostało dopuszczone w postanowieniach SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby oferta została sporządzona na formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej (pod rygorem nieważności), opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 SWZ.
1) Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 7 a) i 7 b) Rozdział XII SWZ, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2) Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczeń, o którym mowa w pkt 7 a) i 7 b) Rozdział XII SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriów selekcji.
3) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń, o których mowa w pkt 7 a) i 7 b) .Rozdział XII SWZ,
4) Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 7 a) i 7 b) Rozdział XII SWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
5) W przypadku, o którym mowa w rozdziale XIII SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis rozdziału XIII pkt. 2 SWZ nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika).
5. Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, każdy z nich jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 Ustawy Pzp. Oświadczenia te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5 SWZ:
- oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. W przypadku, o którym mowa w rozdziale XIII SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w: załączniku nr 4A (dla CZĘŚCI I) i załączniku 4B (dla CZĘŚCI II) do SWZ, tj. we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie E-Zamówienia podany w pkt 3.1 Ogłoszenia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych
dla CZĘŚCI II

3) dostawa i wdrożenie rozwiązania backupowego
a) Wykaz parametrów oferowanego urządzenia w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów / usług z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów;
b) Dokumenty potwierdzające, że:
- producent urządzenia magazynu kopii zapasowych posiada certyfikat:
- PN-EN ISO 9001:2015 (lub równoważny),
- PN-EN ISO-27001:2022 lub SOC 2 (lub równoważny)
- PN-EN ISO-14001:2015 (lub równoważny),
- DCOS na minimum 4 poziomie (lub równoważny);
- producent urządzenia spełnia wymagania NIST SP 800-193 ochrony przed cyberatakami (lub równoważny);
- firma serwisująca urządzenie posiada certyfikat PE-EN ISO 9001:2015 (lub równoważny) oraz PE-EN ISO-27001 (lub równoważny), na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzenia;
Dokument musi być wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i potwierdzać spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa informacji w obszarze realizacji usług i produktów objętych ofertą
c) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego urządzenia magazynu kopi zapasowych będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
d) Oświadczenie producenta sprzętu dla oferowanego magazynu kopii zapasowych potwierdzające, że oferowane urządzenie posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym magazynie, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
e) deklaracja CE dla urządzenia;
f) wydruk ze strony https://epeat.net/ potwierdzający spełnienie normy urządzenia, co najmniej Epeat Bronze, według normy wprowadzonej w 2019 roku;
g) dokument potwierdzający, że urządzenie znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022;
4) dostawa serwera dla stworzenia platformy sprzętowej pod rozwiązanie SOC
a) Wykaz parametrów oferowanego urządzenia w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów / usług z podaniem ich nazwy, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów;
b) Dokumenty potwierdzające, że:
- producent serwera posiada certyfikat PE-EN ISO 9001:2015 (lub równoważny) oraz PE-EN ISO 14001:2015 (lub równoważny),
c) deklaracja CE dla urządzenia;
d) Wydruk z testu dostępnego na stronie https://www.spec.org/ potwierdzający, że zainstalowany procesor w oferowanym serwerze osiąga wynik minimum 50.8 w teście SPECrate2017_int_base w konfiguracji jednoprocesorowej. Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim;
e) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f) Oświadczenie producenta sprzętu dla oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym serwerze, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.