Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00054390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów i sprzętu mechanicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523564304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów i sprzętu mechanicznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe85613-9bd4-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099988/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przeglądy techniczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DMP.2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie: przeglądów technicznych, napraw bieżących, okresowej obsługi technicznej i remontów głównych pojazdów marki: Renault, Multicar, Scania, MAN, Fiat – w ilości 8 szt. oraz sprzętu mechanicznego marki Multicar – w ilości 1szt., zgodnie z wykazem pojazdów i sprzętu mechanicznego - zał. nr 1 do SWZ. 2. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne:
1) usługi będą obejmowały naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego;
2) części użyte w naprawach bieżących, remontach kapitalnych oraz przy usłudze technicznej muszą być zgodne z zaleceniami producentów poszczególnych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Dopuszcza się zamontowanie części zamiennych, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta pojazdu/sprzętu mechanicznego;
3) ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/ producentów danej marki pojazdów;
4) wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, które będą montowane lub wymieniane w pojazdach;
5) maksymalna odległość serwisu od bazy sprzętowej Zamawiającego (Inowrocław, ul. Bagienna 77): do 20 km;
6) wykonawca musi posiadać Okręgową Stację Kontroli Pojazdów;
7) wykonawca musi dysponować pojazdem pomocy drogowej, który zapewni holowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi. Czas reakcji od momentu zgłoszenia do 2 godzin.
Godziny pracy pojazdów Zamawiającego:
- od poniedziałku do piątku od 6:00 – 21:00,
- w soboty od 6:00 – 15:00.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 2 mechanikami zatrudnionymi na umowę o pracę w rozumieniu przepisów stawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru danych usług bez wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe aTruck HUBERT BYKOWSKI została odrzucona, jako oferta z rażąco niską ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Ulepszenie dróg powiatowych poprzez remont oraz likwidacje przełomów"
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Inowrocław
- Rozdrabnianie odpadów wielogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK wraz z obsługą operatorską.
- "Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu"
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.