eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów i sprzętu mechanicznego.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów i sprzętu mechanicznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523564304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@pgkimino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów i sprzętu mechanicznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fe85613-9bd4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099988/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przeglądy techniczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DMP.2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie: przeglądów technicznych, napraw bieżących, okresowej obsługi technicznej i remontów głównych pojazdów marki: Renault, Multicar, Scania, MAN, Fiat – w ilości 8 szt. oraz sprzętu mechanicznego marki Multicar – w ilości 1szt., zgodnie z wykazem pojazdów i sprzętu mechanicznego - zał. nr 1 do SWZ. 2. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne:
1) usługi będą obejmowały naprawy bieżące, eksploatacyjne i remonty kapitalne wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego;
2) części użyte w naprawach bieżących, remontach kapitalnych oraz przy usłudze technicznej muszą być zgodne z zaleceniami producentów poszczególnych pojazdów i sprzętu mechanicznego. Dopuszcza się zamontowanie części zamiennych, lecz ich parametry nie mogą być gorsze niż zalecane przez producenta pojazdu/sprzętu mechanicznego;
3) ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych importerów/ producentów danej marki pojazdów;
4) wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych, które będą montowane lub wymieniane w pojazdach;
5) maksymalna odległość serwisu od bazy sprzętowej Zamawiającego (Inowrocław, ul. Bagienna 77): do 20 km;
6) wykonawca musi posiadać Okręgową Stację Kontroli Pojazdów;
7) wykonawca musi dysponować pojazdem pomocy drogowej, który zapewni holowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi. Czas reakcji od momentu zgłoszenia do 2 godzin.
Godziny pracy pojazdów Zamawiającego:
- od poniedziałku do piątku od 6:00 – 21:00,
- w soboty od 6:00 – 15:00.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 2 mechanikami zatrudnionymi na umowę o pracę w rozumieniu przepisów stawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru danych usług bez wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu przez Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe aTruck HUBERT BYKOWSKI została odrzucona, jako oferta z rażąco niską ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.