eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5742d3cf-a790-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5742d3cf-a790-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.6.2023.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym, na rzecz PGE Dystrybucja S.A., na realizację urządzeń infrastruktury technicznej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 2/5, o pow. 77 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 2, położonej w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, na rzecz PGE Dystrybucja S.A., na realizację urządzeń infrastruktury technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa.
- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przesyłu na nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, położonej w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni, oznaczonej numerem 2/4, o pow. 32820 m², w ark. mapy ewidencyjnej 2, w celu ustalenia jednorazowego wynagrodzenia z tytułu obciążenia nieruchomości służebnością przesyłu dla projektowanych linii kablowych SN i nN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
- wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
1) nr 8 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 64/2, o pow. 1588 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
2) nr 18 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 24 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/3, o pow. 639 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 22 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Czwartaków 15 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 115/1, o pow. 145 m2 oraz nr 116, o pow. 910 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 32, o łącznej pow. 1055 m2, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu.
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości, położonej w Zamościu przy ul. Partyzantów, wraz z utwardzeniem terenu oraz pozostałymi składnikami budowlanymi i roślinnymi (budynek ZDK). Nieruchomość ta będzie przedmiotem darowizny, na rzecz Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu, na prowadzenie działalności statutowej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Zamościa, oznaczonej numerem 40/2, o pow. 6263 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 47, położonej w Zamościu przy ul. Partyzantów, zabudowanej czterokondygnacyjnym budynkiem, o pow. zabudowy 1285 m2 oraz budynkiem transportu i łączności, o pow. zabudowy 60 m2 (powierzchnie zabudowy przyjęte z kartoteki budynków), wraz z pozostałymi składnikami budowlanymi i roślinnymi. Nieruchomość ta będzie przedmiotem darowizny, na rzecz Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu, na prowadzenie działalności statutowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
a) 309/3, o pow. 384 m2 i 310/3, o pow. 264 m2, w arkuszu mapy ew. 13, położonych przy ul. Majdan,
b) 184/1, o pow. 392 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Łąkowej/Robotniczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3075,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży, w drodze zamiany.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży, w drodze zamiany, oznaczonych numerami: 73/4, o pow. 522 m2, 76/8, o pow. 188 m2, 77/8, o pow. 23 m2, 82/1, o pow. 874 m2, 84/1, o pow. 985 m2 i 85/4, o pow. 143 m2, w arkuszu mapy ew. 21, położonych przy ul. Legionów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1845,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny nabycia, w drodze zamiany.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny nabycia, w drodze zamiany, oznaczonych numerami: 73/7, o pow. 250 m2, 73/8, o pow. 171 m2, 79/6, o pow. 120 m2 i 80/6, o pow. 141 m2, w arkuszu mapy ew. 21, położonych przy ul. Legionów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1845,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Opracowanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych.
- wykonanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami:
a) 37/16, o pow. 110 m2, w arkuszu mapy ew. 57, położonej przy ul. Promiennej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 37/8,
b) 37/17, o pow. 213 m2, w arkuszu mapy ew. 57, położonej przy ul. Promiennej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 37/7,
c) 2/7, o pow. 812 m2, w arkuszu mapy ew. 28, położonej przy ul. Chabrowej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 7,
d) 2/6, o pow. 367 m2 w arkuszu mapy ew. 28, położonej przy ul. Chabrowej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 6,
e) 2/5, o pow. 339 m2, w arkuszu mapy ew. 28, położonej przy ul. Chabrowej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 5,
f) 2/4, o pow. 371 m2, w arkuszu mapy ew. 28, położonej przy ul. Chabrowej, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 9225,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Opracowanie 13 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Powiatowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy.
- wykonanie 13 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Powiatowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy, oznaczonych:
- w ark. mapy ewid. 111 numerem 3/6, o pow. 1748 m2
- w ark. mapy ewid. 111 numerem 4, o pow. 398 m2
- w ark. mapy ewid. 111 numerem 42, o pow. 1001 m2
- w ark. mapy ewid. 111 numerem 43/2, o pow. 920 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 252/3, o pow. 2525 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 251/3, o pow. 931 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 250, o pow. 1127 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 260/4, o pow. 827 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 261/3, o pow. 982 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 263/3, o pow. 2103 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 265/2, o pow. 3203 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 268/2, o pow. 3298 m2
- w ark. mapy ewid. 13 numerem 271/3, o pow. 1326 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - Opracowanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Głogowej i Słonecznikowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu jej wartości, w wyniku dokonania podziału.
- wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Głogowej i Słonecznikowej, oznaczonej numerem 189, o pow. 2585 m2, w ark. mapy 112, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu jej wartości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 189/1, 189/2 i 189/3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1804,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1804,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1804,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221330344

7.3.3) Ulica: Bodaczów 305A

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 08.02.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00086352. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 17.02.2023 r. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 6 wpłynęły 4 oferty. Z uwagi na pojawianie się nowych okoliczności prawnych, które zaistniały już po terminie ogłoszenia niniejszego postępowania, a które miałyby wpływ na wycenę nieruchomości objętych zakresem zamówienia wskazanego w Części 6, Zamawiający w tej części unieważnia postępowanie.
Rada Miasta Zamość w dniu 30 stycznia 2023 r. podjęła uchwałę nr LV/749/2023 Rady Miasta Zamość w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zamość (teren w jednostce strukturalnej nr 31 - Wschodnia Dzielnica Przemysłowa – część południowa, położony pomiędzy linią kolejową PKP, ul. Aleje Jana Pawła II i ul. Hrubieszowską), która swoim zakresem obejmowała działki objęte przedmiotem zamówienia w Części 6. Z uwagi jednakże na wszczęcie przez Wojewodę Lubelskiego postępowania nadzorczego w sprawie stwierdzenia nieważności, o czym Zamawiający nie miał wiedzy w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym (zawiadomienie doręczono w dniu 28 lutego br.), zasadnym jest odstąpienie od zamówienia do czasu podjęcia nowej uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 6, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 08.02.2023r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, nr ogłoszenia 2023/BZP 00086352. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 17.02.2023 r. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 7 wpłynęły 4 oferty. Z uwagi na pojawianie się nowych okoliczności prawnych, które zaistniały już po terminie ogłoszenia niniejszego postępowania, a które miałyby wpływ na wycenę nieruchomości objętych zakresem zamówienia wskazanego w Części 7, Zamawiający w tej części unieważnia postępowanie.
Rada Miasta Zamość w dniu 30 stycznia 2023 r. podjęła uchwałę nr LV/749/2023 Rady Miasta Zamość w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zamość (teren w jednostce strukturalnej nr 31 - Wschodnia Dzielnica Przemysłowa – część południowa, położony pomiędzy linią kolejową PKP, ul. Aleje Jana Pawła II i ul. Hrubieszowską), która swoim zakresem obejmowała działki objęte przedmiotem zamówienia w Części 7. Z uwagi jednakże na wszczęcie przez Wojewodę Lubelskiego postępowania nadzorczego w sprawie stwierdzenia nieważności, o czym Zamawiający nie miał wiedzy w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym (zawiadomienie doręczono w dniu 28 lutego br.), zasadnym jest odstąpienie od zamówienia do czasu podjęcia nowej uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 5 unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 7, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4789,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4789,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4789,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123425002

7.3.3) Ulica: Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221330344

7.3.3) Ulica: Bodaczów 305 A

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.