Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124504/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup multimediów- monitoring na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6565 260
1.5.8.) Numer faksu: 85 655 70 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup multimediów- monitoring na potrzeby ścieżki dydaktycznej Gminy Drohiczyn"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b8a769-b986-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124504/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.8.2022.AŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 30000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamery on-line – 2 sztuki
1.1.Kamera zewnętrzna typu IP – 2 szt.
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- rozdzielczość – min. 4 Mpx;
- czułość min. 0.05lux przy F1.6 dla koloru;
- czułość min. 0.005lux przy F1.6 dla trybu B/W;
- funkcja WDR;
- zoom: optyczny min. 20x;
- strumieniowanie transmisji obrazu;
- podświetlenie min. 50m;
- klasa szczelności min. IP 66;
- klasa odporności min. IK10.
2.1. Rejestrator – 2 szt.
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- Rejestrator obsługujący wyżej opisaną kamerę;
- Dysk twardy do pracy ciągłej o pojemności min. 4 TB;
3.1. Hermetyczna szafa Rack – 2 szt. – mieszcząca wszystkie urządzenia, posiadająca również miejsce na router do Internetu.
4.1. System do wyświetlania – 1 szt.
Składający się z:
4.1.1 Monitora – 1 szt.:
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
- Rozmiar matrycy min. 55 cali;
- Rozdzielczość 4k UHD;
- Wifi, gniazdo Ethernet, gniazdo HDMI min 2x;
- uchwyt do montażu monitora na ścianie.
4.1.2. Komputera do obsługi systemu wyświetlania – 1 szt.:
O poniższych parametrach technicznych nie mniejszych niż:
-Procesor min 4 rdzeniowy (model nie starszy niż 2020 r.);
-Pamięć: min. 8 GB RAM DDR4;
-DYSK SSD min. 240 GB;
-System operacyjny z pełną licencją min. WIND 10;
-mysz i klawiatura bezprzewodowa;
-ZŁACZA: USB 3.0 USB 2.0 HDMI DVI RJ45;
-WIFI posiadająca standard n oraz ac;
Montaż monitora w Ośrodku Edukacji Ekologicznej, ul. Kopernika 9 w Drohiczynie.
Wymagania dot. Systemu Monitoringu:
- obsługa systemu z poziomu przeglądarki komputera i smartfonu (lub aplikacji);
- możliwość określenia zakresu czasu nagrywania;
- udostępnianie obrazu online (streeming), obraz udostępniony na stałe na monitorze w budynku Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Drohiczynie;
- zapis monitoringu na dysku oraz przesyłanie danych do chmury.
Lokalizacja Systemów:
a) Lokalizacja I systemu:
-miejscowość Drohiczyn, działka nr 707 – Góra Zamkowa;
-umieszczenie systemu: wykonawca wykona konstrukcję do montażu systemu monitoringu;
-doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;
-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy;
b) Lokalizacja II systemu:
-miejscowość Drohiczyn, działka nr 645/2 – Wieża Widokowa;
-system umieszczony na konstrukcji wieży widokowej;
-doprowadzenie prądu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie zamawiającego;
-doprowadzenie Internetu do Skrzynki Rack Monitoringu – po stronie wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237240-3 - Kamera internetowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsys Piotr Błoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823-155-17-21
7.3.3) Ulica: Wileńska 27
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI DROHICZYN
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- "Budowa boiska do piłki nożnej i bieżni rekreacyjnej przy Zespole Szkół w Drohiczynie"
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
więcej: Kamera internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.