eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"¦wiadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni"



Og³oszenie z dnia 2023-03-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.gd@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie mieniem Skarbu Pañstwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddzia³u Regionalnego AMW w Gdyni”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e10ab81a-ca25-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00152669

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00522498/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Us³ugi prawnicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy u¿yciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany
w Rozdziale I SWZ, za wyj±tkiem przypadków wskazanych w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne.4.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Instrukcja korzystania z Platformy:1)w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie o nr DZP-OG.2623.79.2023 oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2)po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).3)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.
Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;4)w zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.5)Zak³adka „Z³ó¿ ofertê” s³u¿y równie¿ Wykonawcom do z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±.6)Za datê wp³ywu oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie. 7)Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.6.Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,2)komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania), 3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej – sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox,Opera 4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).7Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje sk³adane za po¶rednictwem Platformy, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
8.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê (sk³adane przez Wykonawcê do up³ywu terminu sk³adania ofert), przekazywane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê”.9.Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez Wykonawcê po terminie sk³adania ofert (np. na wezwanie Zamawiaj±cego), sk³adane s± na Platformê przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobo¬wych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzib± przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych poprzez pocztê elektroniczn± na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu pro¬wadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowa¬nych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zosta¬nie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w po¬stêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pan/Pani:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie nie
- zgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapew¬nienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkow¬skiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ pod¬staw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OG.2623.79.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sta³a obs³uga prawna Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U.2022.1166 j.t. z pó¼niejszymi zmianami)/ustaw± z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U.2022.1184 j.t. z pó¼niejszymi zmianami) / ustaw± z dnia 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 823 j.t.), jak równie¿ przepisami prawnymi na podstawie których dzia³a Zamawiaj±cy oraz wewnêtrznymi aktami organizacyjnymi i prawnymi Zamawiaj±cego, z wy³±czeniem us³ug prawniczych, polegaj±cych na wykonywaniu zastêpstwa procesowego przed s±dami, trybuna³ami lub innymi organami orzekaj±cymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastêpstwa procesowego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Kryterium cena brutto oferty (parametr C), waga procentowa 60 %
2) Kryterium zwiêkszenie liczby godzin dy¿urów pe³nionych tygodniowo
(ponad obowi±zkowe 20 godzin tygodniowo), waga procentowa 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiêkszenie liczby godzin dy¿urów pe³nionych tygodniowo

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e: dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 2 osobami (radc± prawnym, adwokatem) posiadaj±cymi:
- uprawnienia, do wykonywania zawodu radcy prawnego stosownie do przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166 z pó¼niejszymi zmianami) lub adwokata stosownie do przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184 z pó¼n. zmianami) lub prawnika zagranicznego wykonuj±cego sta³± praktykê na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 823)
oraz
- aktualny wpis na listê radców/adwokatów i sta¿u pracy w zawodzie radcy prawnego lub adwokata co najmniej 5 lat (liczonych nie wcze¶niej ni¿ od dnia wpisu na listê radców prawnych lub adwokatów), w tym co najmniej 2 lata ¶wiadczenia obs³ugi prawnej na rzecz jednostek sektora finansów publicznych;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacjê z wykazów okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±ce ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.),
2) Informacjê z wykazów okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.),
3) Informacjê z listy osób i podmiotów prowadzonej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych i publikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zawieraj±cej oznaczenie osoby lub podmiotu wobec których stosuje siê ¶rodki o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), wraz z rozstrzygniêciem, który z tych ¶rodków ma do nich zastosowanie,
4) Informacjê z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych,
5) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej.
6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do podpisania oferty, o ile ofertê podpisuje pe³nomocnik;
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdzia³u) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).
2. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿
5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze oferty przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, z uwzglêdnieniem art. 577 ustawy.
3. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa wy¿ej, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zosta³a z³o¿ona tylko jedna oferta.
4. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy, wy³±cznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgod± obu Stron,
w okoliczno¶ciach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl/ przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835 z pó¼n zm.) Zamawiaj±cy wykluczy:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006
i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz.11 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006
i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
4. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 3.
5. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania
o udzielenie zamówienia.
6. Zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie przez wykonawcê, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
7. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ odno¶nie podwykonawców okre¶lonych w art. 462 ust.
3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.