Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090853/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kriostatów i aparatury dla Politechniki Wrocławskiej – 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia wyższa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kriostatów i aparatury dla Politechniki Wrocławskiej – 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e46d56-d34f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/74/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.73 Kriostat helowy
1.2.74 Kriostat azotowy
1.2.77 Kriostat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie nr 1 - Zamówienie realizowane jest w ramach projektu NLPQT - Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych, w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-B003/18-00 z dnia 30 października 2018 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/BZP/242-103/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 628760 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 628060 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kriostatu z akcesoriami niezbędnymi do zapewnienia pełnej funkcjonalności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ (OPZ).
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ.
Kod CPV: 42943500-3 Chłodnice z obiegiem
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu NLPQT - Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych, w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-B003/18-00 z dnia 30 października 2018 r.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
Zadanie nr 1 - do 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający w kryteriach oceny ofert preferuje skrócenie powyższego terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42943500-3 - Chłodnice z obiegiem
4.5.5.) Wartość części: 182300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kriostatu azotowego przystosowanego do współpracy z kowadłami diamentowymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ (OPZ).
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2b do SWZ.
Kod CPV: 42943500-3 Chłodnice z obiegiem
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
Zadanie nr 2 i 4 – do 14 tygodni od podpisania umowy
Zamawiający w kryteriach oceny ofert preferuje skrócenie powyższego terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42943500-3 - Chłodnice z obiegiem
4.5.5.) Wartość części: 118650 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa aparatury niezbędnej do prowadzenia badań przy pomocy metod spektroskopii optycznej w funkcji ciśnienia hydrostatycznego i temperatury w zakresie 77.2K-300K.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.3 do SWZ (OPZ).
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2c do SWZ.
Kod CPV: 42943500-3 Chłodnice z obiegiem
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
Zadanie nr 3 - do 24 tygodni od podpisania umowy.
Zamawiający w kryteriach oceny ofert preferuje skrócenie powyższego terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42943500-3 - Chłodnice z obiegiem
4.5.5.) Wartość części: 221350 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kriostatu helowego przepływowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.4 do SWZ (OPZ).Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2b do SWZ.
Kod CPV: 42943500-3 Chłodnice z obiegiem
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
Zadanie nr 2 i 4 – do 14 tygodni od podpisania umowy
Zamawiający w kryteriach oceny ofert preferuje skrócenie powyższego terminu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42943500-3 - Chłodnice z obiegiem
4.5.5.) Wartość części: 105070 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206148,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206148,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206148,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe Frako-Term Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278259981
7.3.3) Ulica: Ul. Długa 1
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206148 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60466,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60466,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60466,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labis Paweł Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142467995
7.3.3) Ulica: Ul. Zwycięzców 40/122
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60466,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340537 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340537 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340537 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labis Paweł Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142467995
7.3.3) Ulica: Ul. Zwycięzców 40/122
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340587,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119543,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119543,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119543,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labis Paweł Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142467995
7.3.3) Ulica: Ul. Zwycięzców 40/122
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-938
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119543,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sytemu bezpieczeństwa typu Sandbox wraz z wdrożeniem, integracją z infrastrukturą Zam. oraz usługą asysty technicznej i wsparcia w/s Szpitala we Wrocławiu w miejscach wskaz. przez Zam. II
- Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
- Utrzymanie eksploatacyjne dwóch tuneli samochodowych w ciągu ul. Oławskiej we Wrocławiu.
- Zakup materiałów medycznych - maski krtaniowe oraz zestawy do konikotomii
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zarządzania i wdrażania Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów CCTV i SSWiN dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





