eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz PomorskiWykonanie prac pilnych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w postępowaniu na "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski w roku 2025 - Pakiet 05"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac pilnych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski w roku 2025 – Pakiet 05”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kalisz Pomorski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. prof. Leona Mroczkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 361 63 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kalisz@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliszpomorski.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac pilnych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski w roku 2025 – Pakiet 05”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d648316-90f3-4a18-af3c-e74987bd51cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zastosowanie standardowej procedury przetargowej (np. przetargu nieograniczonego) wiązałoby się z koniecznością zachowania ustawowych terminów, co uniemożliwiłoby wykonanie niezbędnych prac w odpowiednim czasie. Zamówienie z wolnej ręki jest jedyną opcją umożliwiającą natychmiastowe podjęcie działań, aby uniknąć strat i zapewnić ciągłość realizacji gospodarki leśnej.
W związku z powyższym zastosowanie trybu art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest w pełni uzasadnione.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, przeprowadzenie standardowej procedury przetargowej byłoby niemożliwe lub niewskazane ze względu na znaczną zwłokę, która mogłaby doprowadzić do istotnych strat w szkółce leśnej.
Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na niezwłoczne podjęcie działań, które zapobiegną negatywnym skutkom i umożliwią kontynuowanie działalności szkółki zgodnie z jej przeznaczeniem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.59.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113738,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

w związku z pilną potrzebą udzielenia zamówienia, Nadleśnictwo Kalisz Pomorski – przeprowadzi negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki, których przedmiotem jest wykonanie pilnych prac w Szkółce Leśnej w Białym Zdroju, związanych z wyjęciem sadzonek, zabezpieczeniem ich oraz załadunkiem w celu ich wykorzystania w odnowieniach leśnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130808,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130808,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130808,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych RAZEM Maria Górska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941084925

7.3.3) Ulica: Dolina 1

7.3.4) Miejscowość: Drawno

7.3.5) Kod pocztowy: 78-540

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130808,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-14 do 2025-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.