eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › "Sprzedaż i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 7,5 t"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145667 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 7,5 t”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684794600

1.5.8.) Numer faksu: 684794602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pekom.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Przedsiębiorstwo Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzedaż i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 7,5 t”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-717eec05-e3d3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113070/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JG/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa używanego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 7,5 t, o następujących parametrach technicznych:
Podwozie:
1. Pojazd używany;
2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 2019;
3. Przebieg nie większy niż 60.000 km;
4. Pojazd bezwypadkowy;
5. DCM do 7,5 ton;
6. Rozstaw osi 3365 mm; ( 3300-3400);
7. Szerokość podwozia 2115 mm; (2100-2200);
8. Silnik:
a) wysokoprężny, czterocylindrowy o mocy 190 KM;
b) spełniający normę emisji spalin EURO 6;
c) maksymalny moment obrotowy silnika min 500 Nm przy 1600-2800 obr/min;
d) pojemność silnika min 5000 cm3;
e) skrzynia biegów manualna sześciobiegowa;
f) sprzęgło pojedyncze samonastawne;
9. Druga tylna oś napędzana;
10. Pojedyncze koła przednie i podwójne koła tylne;
11. Układ hamulcowy:
a) hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi;
b) hydrauliczny układ dwuobwodowy wyposażony w system wspomagania hamowania;
c) dodatkowy hamulec ręczny na wał napędowy;
12. Przednie oraz tylne zawieszenie wyposażone w układ resorów parabolicznych uzupełnione o teleskopowe amortyzatory podwójnego działania oraz stabilizatory;
13. System bezpieczeństwa wyposażony w Airbag kierowcy i pasażera oraz ABS, ESC i ASR;
14. Układ elektryczny:
a) Układ 24V;
b) alternator min 85A;
c) dwa akumulatory min 100Ah;
15. Zbiornik paliwa min 90 litrów z zamykanym korkiem na klucz;
16. Kabina:
a) amortyzacja fotela kierowcy;
b) elektryczne lusterka;
c) klimatyzacja;
d) regulowana kierownica;
e) elektryczne szyby;
f) radio;
g) poziomowanie świateł;
h) światła do jazdy dziennej;
i) centralny zamek z pilotem;
j) ogranicznik prędkości (90 km);
Zabudowa:
1. Używana, produkcja - nie wcześniej jak 2019r.;
2. Pojemność zabudowy 7m3;
3. Wykonana ze stali węglowej;
4. 2 stopnie z czujnikami zajętości dla ładowaczy;
5. Nieprzerwalne spawy wewnątrz zabudowy;
6. Kolor pomarańczowy;
7. Całkowicie szczelna zabudowa, przystosowana do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, BIO odpadów, oraz odpadów zielonych;
8. Hydrauliczny system zgniatania;
9. Urządzenie załadowcze tylne, obsługujące pojemnik 120 do 1100 litrów, zgodnie z normą PN-EN840;
10. Wyposażone w łapy do pojemników 1100l oraz otwieracz do klap półokrągłych pojemników PA1100;
11. Rozładunek poprzez podnoszenie zabudowy za pomocą siłownika hydraulicznego, umieszczonego pod zabudową;
12. Sterowanie płytą zagarniającą za pomocą przycisków (cykl automatyczny oraz ręczny);
13. Przycisk bezpieczeństwa STOP;
14. Lampka kontrolna w kabinie, informująca wysuniętych stopach stabilizacyjnych;
15. Zabudowa oklejona w pasy odblaskowe zgodne z obowiązującymi normami;

1.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy;
– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 3 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru;
– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy);

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302949,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302949,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302949,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. IMPEX Piotr Bęćkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531002645

7.3.3) Ulica: Zielonogórska 36

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-084

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302949,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.