Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Rozwoju i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 06 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ec6ee4e-fe79-40be-accf-52f984872fc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ec6ee4e-fe79-40be-accf-52f984872fc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na platformie eZamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”) - w oknie postepowania na https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
eZamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną przez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@powiatzarski.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ). Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisując ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy al. Jana Pawła II 5, 68 – 200 Żary, reprezentowane przez Starostę Żarskiego, z którym można się skontaktować
pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 479 06 00. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@powiatzarski.pl bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Pozostałe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się pod adresem: https://bip.powiatzary.pl/279/1451/KLAUZULA_INFORMACYJNA_-_dla_uczestnikow_postepowan_2C_do_ktorych_nie_stosuje_sie_przepisow_ustawy__E2_80_93_Prawo_zamowien_publicznych/
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
danych) Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r. , zwanym "RODO"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.272.45.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I - agregat prądotwórczy szt. 2
Agregat prądotwórczy - wymagane parametry
produkt fabrycznie nowy
woltomierz
akumulator startowy w standardowym wyposażeniu
waga nie przekraczająca 120 kg.
koła i uchwyty transportowe
Dane techniczne:
napięcie: 400V/230V
częstotliwość: 50 Hz.
moc maksymalna nie mniejsza niż: 6,9 kW.
moc ciągła (PRP) 6,3kW
regulacja napięcia AVR
włącznik główny
silnik czterosuwowy
rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa
rozruch ręczny i elektryczny
zabezpieczenie przed brakiem oleju
licznik motogodzin
zdalny start i auto start
stopień ochrony IP23
pojemność zbiornika paliwa nie mniejszy niż: 20 l.
poziom głośności nie przekraczający: 97 dBA
klasa G1
gniazda: 16A 230V+AC230V+AC400V
Pozostałe wymagania:
gwarancja jakości min. 12 miesięcy.
instrukcja obsługi i montażu w języku polskim w formie pisemnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II - osuszacz powietrza szt. 3
Osuszacz powietrza - wymagane parametry
wolnostojący osuszacz kondensacyjny
zasilanie- 230V/50Hz
przepływ powietrza 800m3/h
wydajność osuszania przy 30oC/80% wilgotności 130l/24h
zbiornik na wodę
przyłącze do stałego odprowadzenia wody
zmywalny filtr powietrza
licznik przepracowanych godzin
czujnik poziomu wilgotności z wyświetlaczem i regulacją nastawień
możliwość pracy ciągłej w trybie automatycznym
wytrzymała obudowa z rączką i kołami transportowymi
Pozostałe warunki dostawy urządzenia:
gwarancja na urządzenie minimum 24 miesiące
oferent załączy instrukcję obsługi w języku polskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III - przenośna stacja zasilania szt. 2
Przenośna stacja zasilania - wymagane parametry
pojemność baterii 4096 Wh - zasilanie przez USB i AC
maksymalna moc wyjściowa 4000 W, X-Boost do 8000 W
UPS Pro 10 ms
poziom hałasu max 30 dB
ładowanie nie mnie niż 6 urządzeń jednocześnie
wyposażona w koła transportowe.
możliwość rozbudowy
Dodatkowe wyposażenie stacji zasilania
przenośny panel solarny
moc wyjściowa 400 W
składana i lekka konstrukcja
współczynnik konwersji energii słonecznej do 23%
zgodność z normą IP68 - pełna odporność na pył i wodę
uniwersalne złącze MC4
zintegrowana podstawka, pokrowiec i otwory montażowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV - namiot ratunkowy stelażowy szt. 1
Namiot ratunkowy - stelażowy
Wykorzystanie namiotu – uniwersalne przeznaczenie, do wykonania różnorodnych zadań wymagających izolacji od wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych. Namiot przystosowany do użytkowania we wszystkich warunkach terenowych oraz w warunkach dużej wilgotności powietrza i podłoża, dużym nasłonecznieniu oraz niskich temperatur, intensywnych odpadów deszczu i śniegu. Zakres temperatur zewnętrznych do użytkowania namiotu od -30 0C do +50 0C. Temperatura komfortowa wewnątrz namiotu od +18 0C do +21 0C przy zastosowaniu dodatkowego sprzętu (np. klimatyzator, nagrzewnica).
Namiot spełnia wymogi użytkowania z intensywnością 24 h na dobę oraz pracy na otwartym powietrzu.
Namiot może być transportowany wszystkimi środkami transportu (lądowy, morski, powietrzny).
Dodatkowo
namiot jednopowłokowy
waga - max 125 kg
powierzchnia użytkowa - 36 m² (+/- 3,0 m²),
wentylacja
liczba sypialni - 1
materiał tropiku – poliester 300g/m2
materiał podłogi – polietylen 180g/m2
liczba wejść – 2 na ścianach szczytowych
podpinka zintegrowana z podłogą
okna po 2 okna z każdej strony na ścianach bocznych
moskitiera w każdym oknie i wejściu
min. 2 otwory techniczne do podłączenia nagrzewnicy
stelaż - stal
śledzie / szpilki w zestawie - śledzie aluminiowe
wodoodporność tropiku - mim 300 mm/m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V - dodatkowe wyposażenie namiotu:
• Zestaw oświetleniowy ( składający się z zestawu głównego oraz zestawu zapasowego) szt. 1
• Nagrzewnica olejowa szt. 1
( z wyposażeniem dodatkowym)
Dodatkowe wyposażenie namiotu
Zestaw oświetleniowy składający się z:
zestawu głównego składającego się z dwóch lamp oświetleniowych o mocy światła nie mniejszej niż 2200 lumenów każda (z możliwością ich łączenia szeregowo), wykonane z tworzywa sztucznego, posiadające włącznik oraz uchwyt służący do montażu lampy do sufitu namiotu za pomocą karabinka wspinaczkowego pomocniczego, zasilany siecią elektryczną 230 V / 50 Hz (pobór mocy nie więcej niż 80 W), o wadze nie większej niż 4 kg każda,
zestawu zapasowego składającego się z czterech bezprzewodowych lamp oświetleniowych LED, o mocy światła nie mniejszej niż 420 lumenów każda, wykonane z tworzywa sztucznego, posiadające włącznik oraz taśmy samoczepne służące do montażu lamp poziomo do sufitu namiotu, zasilane akumulatorami o pojemności nie mniejszej niż 10 000 mAh, pozwalające na nieprzerywaną pracę nie krótszą niż 8 h,
o wadze nie większej niż 1 kg każda.
Nagrzewnica olejowa
przenośna, zapewniająca optymalne warunki wewnątrz namiotu od +18 0C do +21 0C w warunkach występowania niskich temperatur zewnętrznych. Nagrzewnica składa się z: nagrzewnicy powietrza, termostatu oraz rękawa powietrznego o długości 3 mb (+/- 0,2 mb).
Wymagania nagrzewnicy:
przystosowana do zasilania napięciem 230 V / 50 Hz,
pobór mocy nie więcej niż 1,5A
przepływ powietrza nie mniej niż 780 m3/h,
poziom natężenia dźwięku nie więcej niż 78 dB(A),
zużycie oleju max 2,4L
pojemność zbiornika max 2,4l
termostat zintegrowany
przyłącze do komina FI 120mm
podniesienie temperatury 95C
waga sucha - nie więcej niż 100 kg,
zasilanie olejem napędowym lub opałowym z odprowadzeniem spalin,
odporna na opady atmosferyczne.
Wyposażenie dodatkowe
łącznik 300mm króciec przyłącza (złącze do przyłączenia przewodów powietrznych do nagrzewnicy
termostat, ogrzewacz olejowy z przewodem 25m
rura sztywna spalinowa +daszek
rękaw TronectSP-C 305mm7,6m
4.2.6.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część VI - mobilny sprzęt oświetleniowy z osprzętem szt. 4
Mobilny sprzęt oświetleniowy z osprzętem
łączna moc strumienia świetlnego głowic oświetleniowych (3 niezależne głowice LED)
napięcie zasilania 230V/50Hz
parametry lampy LED
moc 100W
kąt świecenia 120
przy 100% mocy ciągłej: ok. 11500 lumenów
materiał obudowy aluminium
barwa światła – biały zimny
klasa ochrony: IP 65
masa max 4 kg
wymiary masztu z najaśnicami
wysokość max 3,38m
szerokość poprzeczna 1070mm
udźwig statywu z windą 70kg
wysokość wysuwu statywu max 3m
masa całkowita 31kg
długość przewodu zasilającego – 10m z wtyczką kątową, nierozbieralną
dostawa
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część VII - sprzęt kwatermistrzowski:
• łóżko polowe wojskowe z materacem składane szt. 30
• śpiwory szt. 30
Łóżko polowe wojskowe z materacem składane:
wymiary stelaża po rozłożeniu 201x72x30 cm
wymiary łóżka po rozłożeniu z uwzględnieniem materaca 213x79x31cm
rodzaj ramy stalowa skręcana na samohamowne śruby
materiał leżanki poliester 600D, PU, poliuretan, polipropylen,
pięciostopniowa regulacja podgłówka
- nośność 150 kg.,
- pokrowiec transportowy,
- waga max 13,5 kg
- dostawa
Śpiwór kopertowy
materiał zewnętrzny - 100% HT, podszewka wewnętrzna 100% polycotton lub mikrofibra
wymiary 195x72cm
gramatura 300gr/m2
wypełnienie - Isofibre
komfort cieplny do temp -7°C
waga max 1,9 kg,
dwukierunkowy zamek błyskawiczny umieszczony po prawej stronie
taśma zapobiegająca klinowaniu
możliwość połączenia dwóch śpiworów w jeden
kaptur chroniący przed chłodem
kolor ciemny
pokrowiec kompresyjny,
dostawa
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część VIII - Cysterna na wodę pitną o pojemności min. 2600 l. szt. 1
Cysterna na wodę pitną o pojemności min. 2600 litrów:
pojemność zbiornika zasadniczego minimum 2600 dm3;
zbiornik jednokomorowy wykonany w całości ze stali kwasoodpornej, lub stalowy, cynkowany ogniowo, malowany z zewnątrz lub wewnątrz
i zewnątrz ocynkowany z atestem do przewozu wody pitnej;
przekrój zbiornika: okrągły lub eliptyczny;
ilość komór: jedna wyposażona w falochron;
właz górny min. DN400 z odpowietrznikiem, z pokrywą zamykaną na kłódkę;
tylna belka - rura spustowa z czterema zaworami do czerpania wody;
napis „WODA PITNA”
wskaźnik napełnienia;
rura przelewowa;
zawór zalewowy strażacki W-52;
zawór spustowy dolny kulowy;
wąż do napełniania cysterny o długości min. 10 metrów zakończony złączem strażackim W-52 wykonany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą i posiadający odpowiedni atest higieniczny.
zestaw kołowy, przyczepa bez burt jedno lub dwuosiowa;
zaczep do transportu ciągnikiem rolniczym lub samochodem ciężarowym;
regulowana stopa podporowa;
układ hamulcowy pneumatyczny;
ręczny hamulec awaryjny, postojowy;
światła drogowe i elektryka 12 V umożliwiająca poruszanie się po drogach publicznych;
błotniki;
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w PLN:
znaczenie kryterium - 100% ;
opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 1,0 x 100 pkt, gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ), Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.- Certyfikatów zgodności CE – jeśli jest on wymagany dla danego sprzętu -wystawiony przez właściwe jednostki
- Karta katalogowa lub folder techniczny producenta – potwierdzający parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe sprzętu.
- Oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela o kompatybilności elementów zestawu jeśli składa się on z elementów różnych producentów.
- w odniesieniu do części VIII – cysterna na wodę pitną o pojemności min. 2600 l -
atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że cysterna jest dopuszczona do przewozu, przechowywania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych;
Świadectwo homologacji, umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-16
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Modernizacja budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025 i 2026.
- "Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka -JG/10/2025"
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą oraz zbiornika na paliwo z dystrybutorem"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup cysterny do wody pitnej"
- "Program ochrony ludności i obrony cywilnej - zakup i montaż agregatów prądotwórczych"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





